Burnout Paradise: The Ultimate Box - poradnik do gry

Burnout Paradise: The Ultimate Box - poradnik do gry

Burnout Paradise: The Ultimate Box - poradnik do gry

Witajcie w poradniku do gry Burnout Paradise: The Ultimate Box. Jest to znakomita lektura nie tylko dla wszystkich, dopiero rozpoczynających swoją przygodę z dziełem studia Criterion Games. W poradniku znalazły się bowiem informacje, istotne również dla graczy na wyższym poziomie zaawansowania. Opisane zostały wszystkie pojazdy, kluczowe lokacje, ukryte bonusy etc. Dużą rolę odgrywają dokładne mapki, przedstawiające wszystkie zakamarki miasta Paradise City. Ruszajmy zatem w trasę!

Radosław "eLKaeR" Grabowski

Informacje o Burnout Paradise: The Ultimate Box - poradnik do gry

Autor : Radosław eLKaeR Grabowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 54, ilustracje: 126 .

Popularne strony w Burnout Paradise: The Ultimate Box - poradnik do gry

Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133659Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133644Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133640Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133637Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133682Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133687Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133686Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133685Burnout Paradise: The Ultimate Box - screen - 2009-02-05 - 133684

Komentarze Czytelników (32)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
04.02.2009 19:59
odpowiedz
Matiya
23
Sergeant of the Master S

Mam pytanie te parkingi co są w tych trzech dzielnicach dają coś szczególnego czy tylko taki dodatek?

04.02.2009 20:55
😊
odpowiedz
|eLKaeR|
104
live long and prosper

Matiya ---> Znalezienie ich wszystkich daje Osiągnięcie (X360), Trofeum (PS3) lub Nagrodę (PC). Poza tym z każdym powiązane jest co najmniej jedno Skoszenie, a nierzadko też jakiś Skok czy Billboard (za te rzeczy są już dodatkowe wozy).

05.02.2009 10:07
odpowiedz
Ripper37
35
Centurion

Hej, takie pytanko - dlaczego nie mogę przejrzeć całego poradnika, a jedynie kilka pierwszych stron? Zawsze przez pierwsze 14 dni (2tygodnie) można zdaje mi się całość obejrzeć :F

05.02.2009 10:10
odpowiedz
Arxel
146
Kostka Rubika

Owszem można, lecz dopiero, gdy poradnik wyjdzie ze strefy Premium.

05.02.2009 10:37
odpowiedz
...NathaN...
85
The Godfather

Jak się przełącza profile? Brat wczoraj troche grał i nie potrafie przełączyć spowrotem na swój profil.

05.02.2009 12:49
odpowiedz
maxier
33
Centurion

Jutro Premiera to by za free dali...
Mam gorączke także nie pogram jeszcze, a dwie stówki w kieszeni...

GRRRRRR...............................

05.02.2009 12:59
😊
odpowiedz
|eLKaeR|
104
live long and prosper

...NathaN... ---> Burnoutowy profil jest ściśle powiązany z windowsową nazwą użytkownika. Aby mieć dwa różne profile, trzeba mieć założone osobne konta w systemie operacyjnym.

06.02.2009 09:41
odpowiedz
...NathaN...
85
The Godfather

eLKaeR > Dzięki za odpowiedź. Jak na mój rozum to dość chore rozwiązanie.

06.02.2009 11:47
odpowiedz
raper11242
22
Centurion

moze mi ktos powiedzic jak robi sie beczki bo mi za bardzo to nie wychodzi...

07.02.2009 10:59
odpowiedz
Zonk3R
25
Chorąży

Czy ktos mogl by mnie oswiecic w kwestji sterowania.
Da sie przelaczyc na pada ? moj rumblepad nie jest widziany zupelnie (moze w pelnej wersji sie to ustawia, w demo nie widze)
Ktos ma jakis doswiadczenia, bo nie lubie grac na klawiaturze a to moze przewazyc o decyzji kupic nie kupic

07.02.2009 19:58
odpowiedz
Luk$soR
1
Junior

szkoda że nie ma policji :p

08.02.2009 01:04
odpowiedz
Hub3rtu2
11
Chorąży

ale jest samochód policyjny do odblokowania :P zaraz po licencji burnout ;) i jest też tryb ścigany online gdzie losowany jest jeden gracz i reszta go ściga ;P

08.02.2009 12:41
odpowiedz
RaukGorth
18
Legionista

@Zonk3R:
Wciskasz kilka razy F2 i przechodzisz do ustawienia kontrolskow.

I standartowo ustawiasz funkcje do pada. W redakcji Gry-Online maja tylko pady od xboxa chyba bo tylko ten jeden jest wykrywany automatycznie.

08.02.2009 14:42
odpowiedz
oscik11
8
Legionista

fajnie :)

09.02.2009 13:09
😡
odpowiedz
poli666
9
Legionista

A ja dalej nie wiem jak sie zapisuje gre:/

09.02.2009 14:53
09.02.2009 16:26
odpowiedz
bovva
9
Pretorianin

poli666 nie trzeba zapisywać, w jakim momencie nie skończysz gry i wyjdziesz z niej, będziesz kontynuował tam gdzie skończyłeś(nie tracisz postępów gry)

13.02.2009 04:49
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Pytanie - wozów w grze jest 120, a tu w poradniku CHYBA tylu nie ma. O co chodzi?

13.02.2009 08:09
odpowiedz
Windows XP 16
53
Senator

120 jest eventów a nie samochodów.

13.02.2009 15:26
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Sooorry, porąbały mi się eventy i wozy xD

14.02.2009 17:28
👎
odpowiedz
Danielufo
4
Junior

A jak sie wylazi z tej gry bo za ciorta nie czaje po wcisnieciu esc nie ma opcji wyjscie trza ctrl+alt+delate lol co za shit.....

14.02.2009 17:53
odpowiedz
Michał Raven
83
Jeremy Clarkson

Danielufo --> ESC -> F2 -> F2 -> Zakończ?

15.02.2009 12:04
😍
odpowiedz
raziel88ck
121
Reaver is the Key!

stwierdzam ze ten poradnik jest jednym z najlepszych jakie GOL posiada. 10/10

15.02.2009 23:28
odpowiedz
Hakeryk2
23
Centurion

Zapraszam na http://Burnout-Zone.pl - jeśli ktoś ma jakieś pytania to i kawałek forum się dla niego znalazło ;)

17.02.2009 18:23
odpowiedz
7ymek
55
Konsul

na moj gust w tym poradniku zabraklo jednej bardzo waznej rzeczy(dla mnie w sumie jedynej istotnej) a mianowicie nie poruszyles tematu ONLINE.a tam tez jest duuuuuzo do roboty.wyzwania, rekordy, rozwalki.prawde mowiac szukalem w tym poradniku tylko jednej informacji: za co przyznawane(i zabierane) sa punkty do/z swiatowego rankingu.mam 2700pkt a na drugi dzien wlaczam i mam 800pkt...przez co z pozycji 22 spadam na 600.jak ktos zna "cennik" to bylbym bardzo wdzieczny.

PS.poradnika nie przeczytalem.przeczytalem tylko spis tresci, zakladki i przejrzalem wszystkie stronki i nie znalazlem nic o online.jesli jednak jest to w poradniku a ja jestem gapa to prosze mnie poprawic;]

09.03.2009 21:53
odpowiedz
vardal190
1
Junior

Mam pytanie czy zna ktoś może jakieś spolszczenie do tej gry bo kupiłem na ukrainie rosyjską wersje (za jedyne 35 hrywień czyli około 17zł) i nigdzie nie mogę znaleźć spolszczenia. Proszę, piszcię na enzov18@gmail.com jak coś będziecie mieli.

21.05.2009 14:01
odpowiedz
fsauhgsauf
1
Junior

mam pytanie, jak sie wylacza ta gre?

21.11.2009 22:34
😡
odpowiedz
Dziurka08
2
Junior

Został mi jeszcze jeden bilbord w Palm Bay Heights i nie wiem gdzie on jest potrzebuje jakąś podpowiedź

22.01.2010 14:08
odpowiedz
ziutek18
25
Chorąży

Może mi ktoś powiedzieć jak sie włącza tryb ściganego????

25.02.2010 03:21
😍
odpowiedz
paviola
11
Chorąży

bez jaj po co poradnik w grze w ktorej chodzi o rozwalanie aut?