Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

9 Kompania - poradnik do gry

9 Kompania - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1) | 9 Kompania poradnik 9 Kompania

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Misja 1 "Lotnisko Bagram"

Zadbaj o to, aby przed misją odpowiednio wyposażyć swoich ludzi (#1) - Poradnik do gry - Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry

Zadbaj o to, aby przed misją odpowiednio wyposażyć swoich ludzi (#1). Pamiętaj o zabraniu kilku najważniejszych elementów ekwipunku, czyli jednej lub dwu lornetek (1), radiostacji (2) i apteczki medycznej (3). Starałem się je przydzielać doświadczonym (4) żołnierzom (na początku masz ich zaledwie kilku), jeśli trzeba, zmieniając im broń na lżejszą (by mogli udźwignąć dodatkowy sprzęt). Broń dodatkową, jak rakietowe granatniki ppanc. (5) lub wymagającą specjalnych umiejętności strzeleckich (np. karabin maszynowy czy wyborowy), przydzielaj nie byle komu, ale ludziom, którzy mają pojęcie o posługiwaniu się nią - w tym celu spójrz na ich charakterystyki (6). Granaty dymne (7) proponuję wrzucać do plecaków sanitariuszom: by udzielić rannym w walce towarzyszom pierwszej pomocy, będą oni musieli odłożyć na bok swój kbk (karabinek), pozostając przez chwilę bezbronnymi - warto, by w takiej sytuacji zasłonili się najpierw dymem. Strzelcy wyborowi i celowniczowie karabinów maszynowych PK mogą dodatkowo dostać pistolety, zaś wykrywacze min (8) można przydzielać ludziom, którzy nie są jeszcze zbyt obciążeni (chociaż później dobrze jest, by otrzymywali je doświadczeni już w boju żołnierze). Możliwość wyboru tegoż masz w zakładce wsparcia (9). W tym scenariuszu nie gra ono jakiejś specjalnej roli (przynajmniej w moim odczuciu), więc to, jakie wsparcie wybierzesz (haubic czy samolotu szturmowego Su-25), jest chyba obojętne.

# 1 - Poradnik do gry - Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 1
# 2 - Poradnik do gry - Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 2

Gra rozpoczyna się od sceny, w której kilku radzieckich żołnierzy wsiada do śmigłowca, a ten po krótkim locie zostaje zestrzelony przez mudżahedinów gdzieś w okolicy skrzyżowania dróg [#2].

Twoje pierwsze zadanie w tym scenariuszu polega na opuszczeniu bazy, w której zaczynasz grę [mapa S] [#3], udaniu się na miejsce ostrzelania helikoptera [mapa 1 ] i znalezieniu oraz zniszczeniu oddziału brodatych odpowiedzialnego za atak na śmigłowiec . Na wykonanie tego zadania masz 30 minut (1). Do dyspozycji oddano Ci spory oddział sołdatów oraz dwa wozy bojowe - BWP-2 (2) i BTR-70 (3). Na rozwijanych listach po prawej znajdziesz nazwiska podległych żołnierzy (4) i nazwy pojazdów (5) - poszczególnych ludzi i pojazdy można wybierać po kliknięciu ich pozycji na listach. Podziel dostępnych żołnierzy na dwie mniejsze drużyny (6 i 7) i załaduj do wozów bojowych. Postaraj się, by co cenniejsi żołnierze (tzn. uzbrojeni w lepszą broń lub wyposażeni w bezcenny, dodatkowy sprzęt, jak radiostacja, lornetka (8) czy apteczka), znaleźli się wewnątrz pojazdów, pod ich pancerzem. Umieścisz ich tam, klikając najpierw stosowny rozkaz w menu rozkazów (9), a potem na pojazd. W podobny sposób zorganizuj transport dla pozostałych ludzi, tym razem jednak każąc im zająć miejsca na pancerzach pojazdów. Wszystko to możesz - dla zaoszczędzenia czasu - wykonać podczas włączonej aktywnej pauzy (10). Następnie opuść bazę, wyjeżdżając obydwoma pojazdami przez główną bramę (11) i kierując się drogą na północny zachód, a potem na północ. BWP-2 (2) porusza się pierwszy, jako że jest lepiej uzbrojony i opancerzony.

# 3 - Poradnik do gry - Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 3
# 4 - Poradnik do gry - Misja 1 - Lotnisko Bagram (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 4

Gdy oba Twoje pojazdy dojadą w pobliże skrzyżowania dróg [mapa 1 ], zatrzymaj je [#4]. Każ żołnierzom siedzącym na pancerzu BWP-2 (1) zeskoczyć z pojazdu (najszybciej - klikając przycisk rozkazu (2)) i zająć pozycje pośród pobliskich skałek (3), a potem błyskawicznie ukryć się, klikając ikonę (4). Ci żołnierze ze wsparciem BWP-2 (1) zajmą się kilkoma niedobruchami, których dostrzegą pośród drzew po prawej (5) i w pobliżu wraku transportera po lewej (6). Ludzie na drugim z Twoich pojazdów (7) na razie mogą spokojnie siedzieć na pancerzu i przyglądać strzelaninie. Po wystrzelaniu do nogi wszystkich "duchów" (5 i 6) w okolicy trzeba zająć się jeszcze kilkoma następnymi na wzniesieniu (8) za skrzyżowaniem.