Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kwatery Instruktorów Akademii w Thay | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Kwatery Instruktorów Akademii w Thay

W pierwszej kolejności udaj się do pokoju Safiya (2) i zbierz części golema, a konkretniej głowę i tors - Kwatery Instruktorów Akademii w Thay | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

W pierwszej kolejności udaj się do pokoju Safiya (2) i zbierz części golema, a konkretniej głowę i tors. Jeśli zbierałeś wcześniejsze kawałki, to powinieneś mieć: ręce od golema z drugiego portalu w mrocznym teatrze Veil; nogi z resztek golema, które znajdowały się nieopodal żywiołaka ziemi w Paśmie oraz tors i głowę, niedawno znalezione.

Jeżeli tak jest i posiadasz wszystkie cztery części to teraz jest odpowiedni moment, żeby stworzyć golema. W tym celu udaj się na pierwsze piętro (C), a następnie porozmawiaj z mistrzem Arteshem (4). Mistrz wyjaśni ci jak stworzyć golema.

Wystarczy, jak ze stołu zabierzesz młotek, umieścisz potrzebne części, a na koniec użyjesz młota na stole. Teraz porozmawiaj ze swoim nowiutkim golemem. Jeśli chcesz możesz go nazwać, jednak chodzi o to, żeby Safiya lekko stuningowała twojego wojownika.

Teraz użyj na golemie wszystkich zaklęć wspomagających i porozmawiaj z mistrzem Arteshem. Powiedz mu, że chcesz wystawić do walki swojego zawodnika. Ogólnie rzecz biorąc czeka cię pięć walk, ale przed ostatnią walką będziesz mógł podnieść stawkę i założyć się z mistrzem o 100 tysięcy albo o jego duszę.

Ja zdecydowanie doradzam założyć się o kasę, dzięki czemu za wygranie finałowej walki zgarniesz oficjalne 100 tysięcy oraz pod stołem, aż 250 tysięcy od Artesha. Niestety będziesz w tym celu potrzebował postawić 125 tysięcy, czyli na czysto twoja wygrana wyniesie jedynie 225 tysięcy na drobne wydatki ... słabo ...

Na wszelki wypadek proponuje zapisanie gry przed przystąpieniem do walk. Aha, będziesz potrzebował również pewnej sumy złota, żeby zacząć zakłady. Wydaje mi się, że 100 tysięcy powinno wystarczyć, ale na wszelki wypadek lepiej, jakbyś miał co najmniej 150 tysięcy. Nie zapomnij również odbierać od mistrza wygranej po każdej walce.

*Gdyby twój budżet nie spełniał powyższych wymogów, to zalecam udanie się do kwater instruktorów, gdzie znajdują się piekielni handlowcy (3). U nich będziesz mógł sprzedać nieco nieużywanego ekwipunku i podreperować swój poziom złota. Opis poniżej.

1 - Kwatery Instruktorów Akademii w Thay | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Po wygranej wróć do kwater instruktorów i udaj się do dwóch demonów (3) - Kwatery Instruktorów Akademii w Thay | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Po wygranej wróć do kwater instruktorów i udaj się do dwóch demonów (3). Porozmawiaj z nimi, okaże się, że są kupcami, ale również posiadają jedną z czterech dusz do drzwi. Jak przystało na demonów za darmo ci jej nie oddadzą, chcą w zamian duszę biedaka, bogacza, egoisty i bezinteresownego.

Sprzeczność

Zleceniodawca: Demony w kwaterach instruktorów Akademii

Na początek proponuje dokonać zakupów. Uzupełnić ekwipunek i jeśli jesteś mistrzem broni skoncentrowanym na władaniu długim mieczem, to koniecznie kup długi miecz +5. Następnie ulepsz ten miecz nieskazitelnymi esencjami wody, powietrza i ognia, dzięki temu zyskasz bardzo potężną broń, żeby nie powiedzieć najpotężniejszą. Moim skromnym zdaniem tak odpicowany mieczyk sprawdza się o niebo lepiej, niż sam Srebrny Miecz Gith w pełnej mocy.

Teraz udaj się na pierwsze piętro do mistrza Paruseta (5), który eksperymentuje z duszami. Zapytaj się go, czy można połączyć dwie dusze w jedną. Okaże się, że istnieje taka możliwość, jednak taki proces to jest to samo co zszycie kilku elementów ciała. Tak, czy inaczej dostaniesz od mistrza papier na dwie dusze z magazynu dusz (7). W końcu umowa z demonami dotyczyła duszy, nie było w niej mowy o stanie tej duszy ^^

Wręcz pozwolenie strażnikowi, a następnie poszukaj dusz podpisanych numerami 91 oraz 127. Następnie zabierz obie do mistrza Paruseta, połóż dusze w kuźni i poczekaj, aż mistrz je połączy. Teraz z tak sfabrykowaną duszą wróć do demonów i wręcz im duszę o którą prosili.

Replika

Dzięki tej małej sztuczce dostaniesz drugą duszę do zamka. Dalej udaj się do pomieszczenia z portalem (1). To zadanie jest nieco kłopotliwe. Przede wszystkim zabierz kulę, a następnie umieść ją w pasku szybkiego uruchamiania. Kula jest swoistym pilotem do urządzenia. Teraz rozkaż Safiya stanąć pośrodku portalu, a następnie z paska komend każ jej się nie ruszać.

2 - Kwatery Instruktorów Akademii w Thay | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Uruchom pilota i przyjrzyj się promieniowi - Kwatery Instruktorów Akademii w Thay | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie