Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świątynia Kelemvor | Akt I Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Świątynia Kelemvor

Teraz możesz odwiedzić Świątynię - Świątynia Kelemvor | Akt I Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Teraz możesz odwiedzić Świątynię. W głębi znajdziesz sporo otwartych szafek oraz kilku rannych. Śmiało napchaj kieszenie do pełna, nikt nie patrzy. Po zwiększeniu ciężaru plecaka, poleć Kaji'emu otworzenie zamkniętych drzwi do sypialni. W środku znajdziesz szafę z cennym ekwipunkiem.

Możesz też porozmawiać z Darovikiem na temat krucjaty zdrajcy, co zaktualizuje twój wpis w dzienniku. Jest tutaj jeszcze jedna postać, Akolita Yusev (aka Józek). Józek chce zostać nekromantą, ale niestety przez jego nauki nie za dobrze układa mu się z Bogiem. Jeśli postraszysz go, że przez to wszystko skończy w Ścianie Niewiernych, to chłopak szybko zakończy swoje plany, a na twoim koncie pojawi się 1,5 tyś doświadczenia.

Po wyjściu skieruj się do wiedźm i porozmawiaj z Shevą na temat portali do Mrocznego Mulsantir. Wskaże ci ona miejsce jednego z portali. Następnie porozmawiaj z wiedźmą w zachodniej części i dokonaj transakcji. Nie zapomnij kupić mikstur leczniczych.

Kwatera Berserków w tej chwili raczej ci się do niczego nie przyda, ponieważ aby zostać jednym z członków musisz pomyślnie przejść trzy próby z których na chwilę obecną jesteś w stanie wykonać tylko jedną, no w najlepszym wypadku dwie. Dlatego też zalecam wykonanie tych prób w dalszej części gry.

Mimo wszystko dla odważnych opiszę poszczególne zadania. Przede wszystkim, aby zostać jednym z Berserków musisz porozmawiać z przywódcą Jurak'iem. Z rozmowy wyniknie, że obcy nie mają wstępu do grupy, jednak jeśli uda ci się pomyślnie przejść trzy próby to zostaniesz przyjęty.

Próba pierwsza polega na pokonaniu w walce jeden na jednego najlepszych wojowników klanu, a zadanie owo zleca Lena. Dodam tylko, iż w ostatniej walce staniesz twarzą w twarz z przywódcą. Dla ułatwienie mogę powiedzieć, że używasz całego swojego ekwipunku, a także możesz wspomagać się czarami oraz miksturami leczniczymi.

W kwestii drugiej próby porozmawiaj z Forovanem, który przetestuje twoją siłę w walce wręcz. Na szczęście tutaj wystarczą same współczynniki, jednak 20 punktów siły to podstawa, żeby w ogóle próbować (mowa tutaj o czystej sile, bez dodatków w postaci artefaktów).

Trzecia i ostatnia próba polega na wytrzymaniu 10 tur w lodowatej wodzie, bez żadnych przedmiotów, w tym artefaktów. Cały twój inwentarz ląduje w skrzyni obok, a ty golusieńki stoisz w mrożącej krew w żyłach wodzie. Każda tura zadaje ci około 25 punktów obrażeń, co daje wynik końcowy równy 250 punktów życia. Taki jest limit, aby przetrwać. Innymi słowy, jeśli nie posiadasz 251 PŻ, nawet nie masz co próbować.

Po wykonaniu zadań wystarczy porozmawiać z Jurak'iem, a zostaniesz przyjęty w poczet Berserków. Oczywiście dodatkowe korzyści to między innymi ulepszone działanie szału, premia do klasy pancerza oraz możliwość ponownego starcia w trzech próbach, by wygrać cenne przedmioty.

Ogólnie rzecz biorąc to zadanie wydaje się być dobre tylko, jeśli twoja postać to Berserk, ale równie dobrze inne klasy mogą zyskać trochę doświadczenia oraz cenne nagrody. Na marginesie dodam tylko, że skala trudności wzrasta przy drugiej turze prób.