Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Ashenwood

Przed tobą sporo spraw do załatwienia - Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Przed tobą sporo spraw do załatwienia. Na początek proponuje przedarcie się do wielkiego złotego drzewa (D). Następnie udaj się na północny wschód. Spotkasz tutaj ducha berserka:

Wygnanie

Zleceniodawca: Talthor Berserk

Dowiesz się od ducha, że przez ostatniego pożeracza dusz pobliska wyspa (Ś) została pozbawiona ducha druida, który strzegł porządku. Niestety teraz wyspa jest oblegana przez grupę gigantów.

1 - Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Udaj się na wyspę (Ś) i porozmawiaj z Jarlem, królem gigantów - Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Udaj się na wyspę (Ś) i porozmawiaj z Jarlem, królem gigantów. Szybko wyjdzie na jaw, że giganci są na wygnaniu z powodu ostatniej walki o koronę. To podsuwa doskonałą okazję do wyzwania króla i zdobycia korony. Wszakże, jeśli uda ci się wygrać, to wszyscy giganci będą ci posłuszni.

Walka ma specyficzny charakter, otóż korona jest kładziona na ziemi, a ty masz za zadanie jej bronić, natomiast giganci będą starali się ją zabrać. Jeżeli utrzymasz koronę, będzie twoja, proste? Nie zupełnie, giganci będą atakować w dwu lub trzy osobowych grupach. Dlatego też powinieneś stać przy koronie i atakować każdego, który się zbliży.

Nie atakuj każdego przeciwnika, który się pojawi, bo będziesz biegał dookoła, a korona stanie się łatwym łupem. Po pokonaniu wystarczającej ilości gigantów na polu bitwy pojawi się sam Jarl. Pokonaj go, a zostaniesz Jarlem. Teraz jako nowy król zażądaj od swych podwładnych daniny.

Otrzymasz ciekawy artefakt doskonały dla Ganna, a giganci wyruszą na nowe wygnanie. Teraz przyjrzyj się pobliskiej Poświęconej Sadzawce. W jej wnętrzu znajdziesz butelkę czystej poświęconej wody, zabierz ją. Następnie w ekwipunku przyszykuj jedną zwykłą esencję ducha i umieść ją w sadzawce. To przywróci pierwotną moc tego miejsca, a ty wykonasz zadanie.

Teraz wróć do wielkiego drzewa (D). Z tego miejsca przejdź kawałek na południe. Znajdziesz tutaj szczątki grupy łowców.

Grupa myśliwska

2 - Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Zabierz przedmioty z jednego ze szkieletów i udaj się na wschód - Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Zabierz przedmioty z jednego ze szkieletów i udaj się na wschód. Jest tutaj duch psa myśliwskiego, jednak wydaje się być przerażony. Wróć do zwłok łowców i odetnij kawałek ubrania jednego z nich. Teraz udaj się jeszcze raz do pasa, który tym razem porozmawia z Okku, a ty wykonasz zadanie.

Będąc w pobliżu zarazy (Z) przeszukaj pobliskie tereny.

3 - Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Nieopodal znajdziesz wielkie leżące drzewo, Gnarlthorn - Ashenwood | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Nieopodal znajdziesz wielkie leżące drzewo, Gnarlthorn. Porozmawiaj z nim o dręczącej go zarazie. Powie ci, że to wszystko jest zesłane przez boga lasu i jedynym sposobem cofnięcia przekleństwa jest stawiennictwo innego boga. Jednak by tak się stało będziesz potrzebował specjalnej mikstury oczyszczającej oraz modlitwy przy czerwonym drzewie w Immil Vale.

Zostawiony, żeby zgnić

Zleceniodawca: Gnarlthorn

Na końcu rozmowy Gnarlthorn wręczy ci parę liści niezbędnych do mikstury. Drugim składnikiem jest butelka czystej poświęconej wody. Użyj liści na wodzie i udaj się w stronę jaskini (J).

Niedaleko jaskini spotkasz Yurkova, rannego Berserka oraz Ferala. Dwóch podejrzanych osobników, którzy zaraz zaczną walkę. Jeśli podejdziesz bliżej wciągną cię w rozmowę i będziesz musiał opowiedzieć się po jednej ze stron sporu.

Ogólnie rzecz biorąc opowiadając się po stronie Ferala jest czynem złym, jednak umożliwi ci to pokonanie berserków oraz jego samego. W resztkach znajdziesz ciężką zbroję, jednak będzie cię to kosztować 10 punktów zła.

Jeśli jednak staniesz po stronie dobra i opowiesz się za Yurkovem, Feral ucieknie. W podzięce Yurkov obieca ci nagrodę w garnizonie. Wybór oczywiście pozostawiam tobie. Po uporaniu się z tą sprawą wejdź do jaskini.