Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misje poboczne | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy poradnik Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

1 - Misje poboczne | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Teraz przyszła pora wykonać kilka pobocznych misji - Misje poboczne | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Teraz przyszła pora wykonać kilka pobocznych misji. Zacznij od odwiedzenia domu na południu, zaraz za rynkiem, a konkretniej to na samym dole mapy, pośrodku. Wewnątrz domu znajdziesz pięciu magów, wygnańców, którzy ukrywają się przed wiedźmami oraz prawem.

Jeśli posiadasz wysokie współczynniki zastraszenia oraz dyplomacji, szczególnie dyplomacji (około 25) to możesz załatwić sprawę pokojowo, nakłaniając magów do powrotu do ich rodzin. Dzięki temu zyskasz kij maga, 250 doświadczenia oraz amulet.

Natomiast, jeśli sprowokujesz magów do walki, to zyskasz więcej doświadczenia oraz amulet, pierścień i wiele zwojów. Dodatkowo nie zostaniesz obciążony złym wpływem, ponieważ to są wygnańcy, którzy ukrywają się przed prawem. Tak, więc według mnie bardziej opłaca się druga opcja, ale wybór pozostawiam tobie.

Kolejnym domem, gdzie znajdziesz zadanie do rozwiązania jest ten za bramą dzielącą północną i południową stronę miasta. Trzymaj się prawej strony, a na pewno trafisz do wspomnianego domu.

W środku trwa spór pomiędzy Lady Daniyarra, a Baumar'em Madatov odnośnie dziewczynki Yeliny. Chodzi o to, że mała posiada dar, który należy rozwiać. Niestety dziewczynka nie życzy sobie opuszczać domu. Twoim zadanie jest nakłonienie Yeliny, by ta zgodziła się wyruszyć z Lady.

Porozmawiaj z dziewczynką na temat jej przyjaciela i wyduś informację, że mowa tutaj o duchu. Następnie powiedz Yelinie, że jeśli będzie się opierać to zjesz jej przyjaciela. Mała groźba, a skutek natychmiastowy. Zyskach doświadczenie oraz dostęp do pokoju dziewczynki, gdzie znajdziesz skrzynię. Jest jeszcze jedna skrzynia w rogu za Baumar'em, opróżnij ją.

Teraz nadeszła pora udać się do Teatru, żeby porozmawiać z Magdą.

2 - Misje poboczne | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry
Po rozpoczęciu dialogu z Magdą wypytaj ją wszystkiego na temat Lienny - Misje poboczne | Akt II Neverwinter Nights 2 Maska Zdrajcy - Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - poradnik do gry

Po rozpoczęciu dialogu z Magdą wypytaj ją wszystkiego na temat Lienny. Dostaniesz klucz do sekretnego pokoju w mrocznej części teatru. Dodatkowo możesz zapytać się, czy Magda ma coś na sprzedaż i pozbyć się niepotrzebnego ekwipunku.

W dalszej części udaj się do Mrocznego teatru i otwórz zamknięte do tej pory drzwi. Wewnątrz znajdziesz cztery wrota oraz golema, który tym wszystkim steruje. Zaraz za golem znajdziesz dwie skrzynie oraz książkę i zwój.

Niestety golem nie posiada własnej energii, więc jeśli chcesz mieć z niego pożytek to będziesz musiał poświęcić 5 punktów z paska energii. Następnie będziesz mógł otworzyć jeden portal, po wykonaniu swojego zadania golem znów opadnie z sił i całą operację będziesz musiał powtórzyć.

Za pierwszymi drzwiami czekają na ciebie goście. Porozmawiaj z nimi, a dowiesz się jakim cudem trafiłeś do kurhanu, a także wiele rozjaśni się z ogólnej fabuły. Dowiesz się również o Śniącym Cohen, grupie dziewięciu hag'ów, którzy najprawdopodobniej mają coś wspólnego z twoim obecnym stanem.

Jeśli poświęcisz kolejne 5 punktów energii i otworzysz drugie drzwi, to pojawi się golem Imaskari. Po pokonaniu go otrzymasz ramiona golema, które będziesz mógł później wykorzystać.

Kolejne wrota, to kolejne wyzwanie. Za trzecimi drzwiami czeka na ciebie ożywiony żywioł ognia, dosyć silny przeciwnik posiadający wysoki współczynnik uników. Mimo wszystko ogień ma jeden bardzo istotny słaby punkt, a mianowicie woda i lód, zadają zdwojone obrażenia. Wykorzystaj ten fakt i używaj wszystkich zaklęć z kręgu wody oraz broni zadających obrażenia od zimna. W nagrodę czeka cię sporo punktów doświadczenia.

Ostatnie, czwarte wrota to swoisty portal do miejsc, które znasz. Niestety w tej chwili możesz jedynie teleportować się do Kurhanu Okku, ale w dalszej części będziesz potrzebował tego portalu. Tak więc na razie to wszystko tutaj, możesz spokojnie wrócić do miasta.

W tej chwili nie ma już żadnych wyzwań w Mulsantir, więc przed tobą dość istotny wybór, dokąd teraz? Do wyboru masz trzy opcje Zatopione Miasto, Ashenwood albo Wells of Lurue. Moim skromnym zdaniem najlepszym wyborem będzie Ashenwood. Po pierwsze w tym lesie jest dużo duchów, które bardzo ci się przydadzą, biorąc pod uwagę fakt, iż sporo straciłeś energii wykonując zadania w Mulsantir.

Oczywiście możesz udać się w pierwszej kolejności do innych lokacji, ale ja opiszę najpierw zadania w Ashenwood. Aby tam dotrzeć najpierw musisz udać się do doków.