Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Psychoanaliza na zamówienie | I. Culture Shock | Sam & Max Sezon 1 poradnik Sam & Max: Sezon 1

Psychoanaliza na zamówienie

Uwaga!

Symptomy choroby podczas każdej rozgrywki generowane są losowo. Obsesję można mieć na punkcie sławy albo pieniędzy. Chory powinien reagować agresją albo na tematy związane z gabinetem dentystycznym, albo z zakładem fryzjerskim. W sekwencji snu trzeba udowodnić, że albo Sam pragnie poślubić własną matkę, albo chce, żeby jego wspólnik w końcu dorósł.

Sam i Maks poznali już miejsce pobytu przestępcy. Niestety nie mogli na razie dostać się do środka. W tym celu potrzebny był specjalista, który wypełniłby formularz, stwierdzając w ten sposób niepoczytalność jednego z bohaterów. Na szczęście całkiem niedawno udało się bohaterom uratować świeżo upieczoną psychoterapeutkę, Sybil Pandemik. Wspólnie stwierdzili, że nadeszła pora, by upomnieć się o nagrodę. Symptomy choroby były wyraźnie zaznaczone na formularzu. Jakkolwiek dziwne nie wydawałyby się te objawy, trzeba było jakoś przekonać kobietę, że wszystkie występują u jednego z bohaterów.

Psychoterapeutka po otrzymaniu formularza zaproponowała darmową sesję psychoanalizy - Psychoanaliza na zamówienie | I. Culture Shock | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Psychoterapeutka po otrzymaniu formularza zaproponowała darmową sesję psychoanalizy. Od jej wyników zależało orzeczenie o występowaniu choroby, a co za tym idzie, odpowiednie wypełnienie dokumentu.

Przed przystąpieniem do badania Sybil wyjaśniła, że składać się one będą z trzech etapów: testu Rorschacha, testu skojarzeń słownych oraz analizy ostatniego snu.

Pierwszy test sprawdzał, czy poddana mu osoba ma obsesję na jakimś punkcie - Psychoanaliza na zamówienie | I. Culture Shock | Sam & Max Sezon 1 - Sam & Max: Sezon 1 - poradnik do gry

Pierwszy test sprawdzał, czy poddana mu osoba ma obsesję na jakimś punkcie. Wiedząc o tym, że do formularza potrzebne jest niezdrowe zainteresowanie sławą, Sam odpowiadał w ten sposób, by przekonać Sybil, że w każdej plamie atramentu dostrzega coś z nią związanego: autograf, światła reflektorów czy wręczenie nagród Emmy.

W przypadku obsesji na punkcie pieniędzy, wystarczyło, że w każdej plamie Sam widział coś związanego ze środkami płatniczymi (kartę kredytową, portfel itd.)

Po prawidłowym udzieleniu odpowiedzi, pierwsze pole w formularzu zostało już wypełnione. Pozostały jeszcze dwa.

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie