Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Atrybuty | Rozwój oddziału UFO Afterlight - Bitwa o Marsa poradnik UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

 

Atrybutami dysponują wyłącznie postacie ze specjalnością żołnierską. Dzielą się one na cechy i umiejętności.

Cechy

Cechy determinują poziom umiejętności postaci. Każda z nich odpowiada za jedną lub kilka umiejętności. Większość umiejętności postaci determinowana jest przez trzy cechy: "Zwinność", "Zręczność", "Siła woli" lub "Zdolności psioniczne". Zasada jest prosta. Wspólny poziom WSZYSTKICH tych trzech cech determinuje poziom większości umiejętności. Przykład. W sytuacji, gdy wszystkie trzy cechy będą na poziomie: "nadludzki", na poziomie tym będą też i niemal wszystkie umiejętności.

Lista cech

Siła - Wpływa przede wszystkim na udźwig. Oddziaływuje też na zdolności manualne.

Zwinność - Wpływa głównie na motorykę postaci. Determinuje jej szybkość i umiejętności uników.

Zręczność - Wpływa głównie na umiejętności celowania.

Siła woli - Wpływa na umiejętności psychiczne, takie jak: "Charyzma" i "Siła ataku PSI".

Intuicja - Wpływa na podobny obszar umiejętności psychicznych jak "Siła woli". Umożliwia zwiększenie siły obrony przed atakami PSI.

Umiejętności

Umiejętności określają to jak biegła jest postać różnych dziedzinach.

Lista umiejętności

Celowanie - Determinuje skuteczność ataku przy pomocy precyzyjnego strzału.

Zwykły strzał - Determinuje skuteczność ataku przy pomocy zwykłego strzału.

Spr. Fizyczna - Determinuje skuteczność dla ataków w zwarciu.

Mechanika - Determinuje skuteczność względem posługiwania się sprzętem mechanicznym i bronią taką jak wyrzutnie i granatniki.

Uniki - Determinuje skuteczność względem unikania ataków wroga.

Wytrzymałość - Determinuje udźwig postaci, a także to ile obrażeń może ona przyjąć przed utratą przytomności.

Szybkość - Determinuje szybkość z jaką porusza się postać.

Zwiad - Determinuje to jak szybko postać wykryje wroga.

Manipulacja - Determinuje sprawność używania przedmiotów takich jak apteczki i detektory. Określa również szybkość z jaką postać podniesienie przedmioty z ziemi.

Charyzma - Określa to jak silnie postać będzie oddziaływać na innych członków oddziału.

Siła psioniczna - Determinuje siłę ataków psionicznych.

Odporność psioniczna - Determinuje odporność na taki psioniczne.