Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Safecracker - poradnik do gry

Safecracker - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biuro | Parter | Safecracker poradnik Safecracker

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Biuro (Office)

Na biurku leży list z Narodowego Instytutu Własności Przemysłowej (Letter from National Institute for Industrial Property) potwierdzający przyjęcie zlecenia na instalację systemu zabezpieczeń. Obok na niewielkiej kolumnie stoi następna zagadka (sejf nr 8). Na wprost wejścia masz do pokonania drzwi do warsztatu. Niestety, broni ich zamek cyfrowy (sejf nr 9 - po prawej), któremu brakuje kilku części.

Zadanie nr 8: naciskaj klawisze w odpowiedniej kolejności, tak by wszystkie pozostawały wciśnięte - Biuro | Parter | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Zadanie nr 8: naciskaj klawisze w odpowiedniej kolejności, tak by wszystkie pozostawały wciśnięte. Na każdym przycisku widnieją strzałki określające kierunek i odległość do następującego po nim. Na końcu powinieneś dotrzeć do różowego (zablokowanego), który wówczas wyskoczy, zapaliwszy się czerwonym światłem. Naciśnięcie go skieruje promień lasera w górę, wprost w ekran na suficie. Kliknięcie na tenże wywoła drugi promień lasera (wzdłuż sufitu). Przejdź na drugi koniec pokoju i spójrz wzwyż. Prztyknij w drugi ekran, a laser trafi w globus poniżej, ten zaś otworzy się.

Niezbędne do tego: odrobina spostrzegawczości - Biuro | Parter | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Niezbędne do tego: odrobina spostrzegawczości.

Efekt: nagroda wewnątrz globusa, którą jest tranzystor (Transistor).

Zadanie nr 9: napraw zamek cyfrowy przy drzwiach do warsztatu. W tym celu umieść w nim (od lewej) posiadane w ekwipunku: ośmiostykowy obwód, czterostykowy obwód, tranzystor i opornik.

Niezbędne do tego: wymienione powyżej elementy, które zdobywasz rozpracowawszy sejfy nr 7 (w głównym salonie), nr 3 (w gabinecie), nr 8 (w biurze), nr 1 (w małym korytarzu).

Efekt: otwarcie drzwi do warsztatu, rzecz jasna - Biuro | Parter | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Efekt: otwarcie drzwi do warsztatu, rzecz jasna.

Sugerowany kierunek: warsztat.