Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Safecracker - poradnik do gry

Safecracker - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Żółty pokój | Piętro | Safecracker poradnik Safecracker

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Żółty pokój (Yellow Room)

Po prawej znajdują się drzwi do łazienki (Yellow Bathroom), zwróć uwagę na wiszącą na nich (drugą już w tym domu) tabliczkę z "kodem kreskowym". Na stoliku przy oknie stoi stylizowane pudełko, czyli sejf nr 20, a obok na parapecie leży list od Edwarda (Letter from Edward), który ostrzega w nim Duncana przed swoją siostrą, jego zadaniem wykorzystującą właściciela rezydencji materialnie.

Zadanie nr 20: oczywiście - otwórz sejf nr 20 - i jest to najprostsze z dotychczasowych zadań - Żółty pokój | Piętro | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Zadanie nr 20: oczywiście - otwórz sejf nr 20 - i jest to najprostsze z dotychczasowych zadań. Obok pudełka widzisz czerwony klawisz, który aż się prosi, by go nacisnąć, a gdy to uczynisz dioda w sejfie zmieni kolor na zielony, co oznacza, że cel został osiągnięty.

Niezbędne do tego: wiara w prostotę niektórych rozwiązań - Żółty pokój | Piętro | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Niezbędne do tego: wiara w prostotę niektórych rozwiązań.

Efekt: otworzy się szufladka, z wnętrza której wyjmij kartkę z zasadami gry w snookera (Snooker Rules) i przepustkę magnetyczną (Magnetic Pass).

Sugerowany kierunek: pokój gier.