Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Safecracker - poradnik do gry

Safecracker - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gabinet | Parter | Safecracker poradnik Safecracker

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Gabinet (Study)

Tu po lewej zobaczysz drzwi (prowadzące na kuchenne schody) chronione przez kolejny cyfrowy zamek (sejf nr 11). Przeczytaj leżącą na krześle przy wejściu pocztówkę (postcard) z wakacji od Sarah, po czym łap się za następną łamigłówkę (sejf nr 3 - na wprost). Tym razem to zabawa z metalową kulką.

Zadanie nr 3: poprowadź ją tak, by wpadła do jednego z czterech otworów (a konkretnie - do tego po prawej na dole) - Gabinet | Parter | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Zadanie nr 3: poprowadź ją tak, by wpadła do jednego z czterech otworów (a konkretnie - do tego po prawej na dole). Kierujesz nią w żądaną stronę, naciskając na przyciski umieszczone po obu bokach pola oraz u góry i u dołu. Następuje wówczas wyładowanie elektryczne i namagnesowana kulka przyciągana jest do metalowych bloczków. Wędruje - stosownie do wybranych przez Ciebie prztyczków - w górę, w dół, w lewo, w prawo.

Niezbędne do tego: myśl, myśl, myśl - Gabinet | Parter | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Niezbędne do tego: myśl, myśl, myśl!

Efekt: tym razem nagrodą ze skrytki jest czterostykowy obwód (4 Pin Circuit).

Sugerowany kierunek: muzeum.

Zadanie nr 11: rozpracowuj zamek cyfrowy przy drzwiach na kuchenne schody. Zwróć uwagę, że trzy klawisze są jaśniejsze od pozostałych, tak jakby wyświeciły się od częstego używania. Teraz tylko musisz wpaść na ich stosowną kombinację oraz mieć przy sobie kartę magnetyczną.

Niezbędne do tego: karta magnetyczna z sejfu nr 10 w warsztacie, którą należy wetknąć w szparę na dole zamka - Gabinet | Parter | Safecracker - Safecracker - poradnik do gry

Niezbędne do tego: karta magnetyczna z sejfu nr 10 w warsztacie, którą należy wetknąć w szparę na dole zamka.

Efekt: otwarcie drzwi prowadzących na korytarz z kuchennymi schodami.

Sugerowany kierunek: jadalnia lub piwnica.