Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MIKSTURA cz.1 | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

MIKSTURA

1 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Cofnij się do głównego holu i wejdź schodami po prawej stronie - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Cofnij się do głównego holu i wejdź schodami po prawej stronie. Na samej górze, gdy zauważysz regały z książkami - skręć w prawo. Wejdź schodami na górę i wyjdź na balustradę. Następnie idź w lewo, Zak przestraszy się wysokości. Dojdziesz do drewnianych drzwi. Wejdź do środka i przejdź mostkiem na drugą stronę, gdzie otworzysz drzwi do kolejnego Pokoju Próby. Przedtem jednak zabierz z podłogi wyrwane z książki strony, aby dowiedzieć się nieco o robieniu napoju leczniczego dla Zaka. Teraz możesz wejść do pokoju, okaże się jednak, że schody znajdują się w niekorzystnej pozycji... Przełącz dzwignię obok barierki. Schody zmienią położenie, jednak dalej już nie ruszą. Musisz odszukać inny pokój.

4 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
5 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
6 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Wyjdź na zewnątrz i idź w lewo, aż dotrzesz do biblioteki - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i idź w lewo, aż dotrzesz do biblioteki. Przeczytaj napis na kamiennej tablicy. Na drzwiach obok jest zamek z kolejną łamigłówką. Musimy przesunąć zielone figury w miejsce białych, a białe w miejsce zielonych. Należy pamiętać, że figury przesuwają się jedynie do przodu i przeskakują przez 1 figurę. Najlepszym wyjściem jest numeracja zielonych i białych figur od 1 do 3 (od lewej do prawej). Trafna kombinacja to: 3 zielona, 1 biała, 2 biała, 3 zielona, 2 zielona, 1 zielona, 1 biała, 2 biała, 3 biała, 3 zielona, 2 zielona, 1 zielona, 2 biała, 3 biała, 1 zielona. Mamy dostęp do pokoju! Idź w lewo i wyjdź na zewnątrz. Dojdziesz do kolejnego pokoju z biblioteką. Odczytaj kolejną płytę na podłodze i weź kartki ze stołu. Teraz wróć się aż do głównego holu (czeka Cię długa droga) i wyjdź z budynku i ruszaj w stronę lasu.

7 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
8 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
9 - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Odszukaj Mustavio (stoi obok rzeki) - MIKSTURA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Odszukaj Mustavio (stoi obok rzeki). Wypytaj go o wszystko i poproś o naprawę zniszczonej pamiątki. W zamian będzie chciał znaleźć skrzynie w piwnicy Akademii. Widziałeś je wcześniej więc możesz mu o tym powiedzieć. Powiedz mu też, że nie ma nigdzie dozorcy. Pozostaje znaleźć tylko beczki z winem i drogę przez rzekę. Wróć się do Akademii i wejdź schodami po prawej stronie, następnie w prawo i na dół. Pamiętasz moment zejścia do ogrodu? Skieruj się tam, z tym, że zamiast w dół idź schodami po prawej stronie. Dotrzesz do jadalni. Zejdź po schodach i weź ostatnie, brakujące kartki papieru z notatnika. Przeczytaj o specjalnych właściwościach liści. Teraz przejdź przez kuchnię i zjedź windą towarową do piwnicy.