Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

MIKSTURA cz.5 | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1 - MIKSTURA cz.5 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - MIKSTURA cz.5 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - MIKSTURA cz.5 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
W kuchni weź kociołek z windy - MIKSTURA cz.5 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

W kuchni weź kociołek z windy. Użyj wszystkich składników na nim i gotowy wywar podaj Zakowi. Zwali go z nóg jak po jakimś mocnym trunku, a ty zobaczysz kolejną wizję ukazującą tragiczne zdarzenie z życia Nathaniela i Celeste. Obudzisz się obok drugiego Pokoju Próby, z Zakiem przemienionym w kota. Wróć się do kuchni (zejdź na dół i skręć w korytarz z grą). Połóż Zaka na stole i każ mu wyjść na dach. Zak zwycięży swój lęk i dojdzie do pokoju Próby. Teraz czeka nas zabawa z wajchami. Są ich 4 sztuki i każda zmienia położenie mostu. Musimy tak nimi operować, aby otworzyć drogę do testu Lydii. Klikając na wajchę widzimy 3 polecenia: użyć wajchy, zmiana postaci i wyjście. Zaczynamy od Lydii, klikamy na wajchę i...:

  • Zmiana, Zak przechodzi przez most i używa wajchy, zmiana
  • Lydia wchodzi na górę, zmiana
  • Zak używa wajchy, zmiana
  • Lydia używa wajchy, zmiana
  • Zak idzie na dół i używa wajchy 2 razy (!), zmiana
  • Lydia schodzi na dół, zmiana
  • Zak używa wajchy, zmiana
4 - MIKSTURA cz.5 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Udało się - MIKSTURA cz.5 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Udało się! Teraz trzeba zaliczyć 2 test. Na górze ołtarza masz 8 ksiąg z tytułami poszczególnych run (ziemia, woda, ogień etc.), na niebieskim kamieniu natomiast masz zagadkę, która odpowiada wybranej runie. Wajchą po lewej zmieniasz zagadki, wajchą po prawej księgi. Należy wcisnąć mały niebieski kryształ pośrodku by dopasować elementy. Prawidłowa kolejność zagadek:

  • 1 zagadka - runa nieba Aetern
  • 2 zagadka - runa ognia Kyros
  • 3 zagadka - runa Ziemi Dria
  • 4 zagadka - runa ducha Slund

No i kolejny Minotaur poszedł w odstawkę. Został nam ostatni, najtrudniejszy test (na odwagę). Musisz udać się do głównego holu Akademii i wejść bramą na górę. Idąc schodami po lewej stronie (za stołówką) natkniesz się na drzwi do ostatniego Pokoju Próby. Jak się okaże, to najłatwiejszy test dla nas, jednak nie dla samej Lydii. Po wejściu do pomieszczenia zgasną światła, a obok nas ukaże się płonący dom. Lydia musi zwyciężyć swój lęk, aby uratować...samą siebie. Klikaj na przemian w okno i drzwi, aż w końcu Lydia zacznie biec do budynku. To koniec! Test na odwagę zdany! Idź do Minotaurów, pogratulują Ci. Teraz wkrocz na środek sali - to teleport. Pojawiamy się w górnych partiach Akademii.