Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

UMOWA cz.2 | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1 - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Odszukaj czerwony teleport na schodach po lewej - prowadzi do laboratorium - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Odszukaj czerwony teleport na schodach po lewej - prowadzi do laboratorium. Na stole przyrządź napój ze składnika, który przed chwilą zdobyłeś (obok pozostałości po smoku). Zak zamieni się w.... nieważne:) Teraz wybierzmy się do biblioteki (pomimo tego, że Lydia chce rozwiązać zagadkę u kowala). Wracamy czerwonym teleportem do ogrodów i do głównego holu - stamtąd wychodzimy na taras i drugim, czerwonym teleportem (po drodze czeka nas przystanek) transportujemy się do Wieży Północnej. Przejdź przez most i biegiem do biblioteki. Wejdź do niej. Trzeba odszukać 4 kule i 4 hafty. Znajdujesz się w środkowym pokoju. Weź kulę leżącą na podeście obok schodów. Aby otworzyć resztę pokoi trzeba wsadzać kule w schowki po obu stronach drzwi. Na początek wybierz przejście mające jeden schowek. Zadanie jest banalne i wymaga właściwie prawidłowego startu i konsekwentnego zabierania kul ze schowków po opuszczeniu pomieszczeń. Hafty znajdziesz na ścianach (trzeba na nie kliknąć). Po zebraniu skarbów wróć się mostem i wybierz żółty teleporter.

4 - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
5 - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
6 - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Na miejscu z posągami wyłącz blokadę (kula w prawym dolnym rogu) - UMOWA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Na miejscu z posągami wyłącz blokadę (kula w prawym dolnym rogu). Pobaw się też porami roku w ogrodzie za pomocą globusa. Wejdź na niebieski teleporter i przenieś się do obserwatorium. Na samej górze jest teleskop. Wejdź na płytkę oznaczoną Księżycem - zrobi się noc. Popatrz przez teleskop. Po prawej masz dziwne pierścienie, po lewej zaś liczby które odkryłeś wcześniej rozwiązując zagadkę w Wieży Północnej. Są to koordynaty gwiazd, których należy odszukać. Piętro niżej masz urządzenie do generowania przykładowych gwiazd, przyda się. Jak ustawiać koordynaty na pierścieniach? Liczby masz porozrzucane losowo. Środkowy pierścień przesuwa je od lewej do prawej, drugi odwrotnie do wskazówek zegara, trzeci od góry do dołu, a najbardziej zewnętrzny według wskazówek zegara. Znając możliwości machiny, ustawiamy koordynaty w wybranym miejscu, w jednej linii, a następnie wedle potrzeby przesuwamy złotą kulkę w celu wybrania wskazanych współrzędnych (mogą być nieuporządkowane tzn. liczby są stałe, ale ich kolejność może być różna). Gdy już ustawimy współrzędne, patrzymy przez lupę. Na niebie zobaczymy zapewne jakieś punkty połączone liniami. Zanotuj sobie ich układ i zbiegnij na dół do generatora gwiazd. Zobacz, który układ odpowiada twojemu. Następnie przeczytaj zagadkę na hafcie (niebiesko-szarym). Są tam 4 zdania - każde z nich odpowiada jednej części ciała, które odpowiada którejś z mitologicznych postaci. Trzeba zaznaczyć na teleskopie daną gwiazdę:

  • 62,33, 46, 25 (Mantikor) - zaznaczamy punkt 33 oznaczający kolec
  • 87, 25, 68, 95 (Gryf) - zaznaczamy punkt 87 oznaczający skrzydło
  • 86, 59, 73, 68 (Syrena) - zaznaczamy punkt 73 oznaczający pępek
  • 11, 47, 32, 95 (Minotaur) - zaznaczamy punkt 47 oznaczający biceps

Po prawidłowym wykonaniu zadania zobaczymy kawałek meteorytu, ukrytego w Akademii. Wróć się do teleportu i przejdź mostem do biura Nathaniela.