Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

AKADEMIA cz.2 | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

1 - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Zak wyczuje zapach perfum, doprowadzi Cię do lalki Celeste - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Zak wyczuje zapach perfum, doprowadzi Cię do lalki Celeste. Obejrzyj film ukazujący przyjaźń Lydii z Celeste. Obudzisz się obok metalowej bramy. Wróć się do ogrodu (cofnij się parę kroków w prawo, aż ujrzysz znane Ci schody), do miejsca gdzie znaleziono lalkę. Obok są drzwi do piwnicy. Wejdź do niej i przejdź się na dół. Zauważysz, że każde piętro ma po kilka pomieszczeń, które można zwiedzić. Odszukaj skrzynki Mustavio - są 1 poziomie w pomieszczeniu po lewej stronie, łatwo je znaleźć bo mają wydrukowane imię kupca na jednej stronie.

4 - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
5 - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
6 - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Zejdź na sam dół i wejdź do najbliższego korytarza - AKADEMIA cz.2 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Zejdź na sam dół i wejdź do najbliższego korytarza. Idź do samego końca, aż natkniesz się na wyrwę w ścianie. Spróbuj przez nią przejść - pamiątka po Celeste ulegnie zniszczeniu. Zrozpaczona Lydia weźmie części. Idź w prawo, zejdź po schodach. Po lewej stronie czeka na Ciebie kolejna łamigłówka. Polega ona na tym, aby oba ciężarki ustawione były na samej górze, na tej samej wysokości. Jeden ciężarek jest 2x cięższy od drugiego, jednak dzięki specjalnym zapadkom można "zblokować" ciężarek, aby nie poruszał, gdy poruszamy drugim (wyrównujemy wtedy poziom jednego bloku względem drugiego). Ciężarki podnosimy poprzez drewniane koła. Zapadek mamy 2 rodzaje. Prawidłowa kombinacja: prawe koło, lewa zapadka prawego koła, lewa zapadka lewego koła, lewa zapadka prawego koła, prawe koło, lewa zapadka prawego koła. Teraz używamy niebieskiego symbolu na środku. Oba ciężarki powinny opaść w miarę równocześnie. Wróćmy się do młyna i wejdźmy do maszynowni. Czeka nas kolejna zagadka. Musimy dostarczyć energię. W maszynowni znajdziemy 8 małych urządzeń z wajchami, które odpowiadają za dopływ energii do machin. Opisana przeze mnie kombinacja dotyczy urządzeń kolejno napotkanych (dolne piętro zostawiamy sobie na koniec, piętro na którym znajdziemy się przy wejściu traktujemy jako średnie). A więc:

  • 1 stanowisko - przekręć wajchę na numer III
  • 2 stanowisko - III
  • 3 stanowisko (półpiętro) - III
  • 4 stanowisko (patio) - II
  • 5 stanowisko (wnęka) - I
  • 6 stanowisko (przy ścianie) - I
  • 7 stanowisko (wbudowane w machinę) - III
  • 8 stanowisko (na samym dole) - II

Jeżeli wszystko wykonałeś prawidłowo, to powinieneś ujrzeć scenkę, gdzie maszyny zaczynają pracować (wszystkie 4), dodatkowo Zak powiadomi Cię, że misja została wykonana. :) Wróć do głównego holu Akademii (na piętrze jest przejście). Skieruj się do bramy, gdzie wcześniej miałeś wizję i użyj przekładni. Wejdź do nowo otwartej części szkoły. Lydię zaczną nawiedzać kolejne wizje, tym razem z Nathanielem w roli głównej - ojcem Celeste.