Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

POSZUKIWANIA | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

POSZUKIWANIA

1 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Idź w prawo i wejdź do pokoju za małym dziedzińcem - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Idź w prawo i wejdź do pokoju za małym dziedzińcem. Zobaczysz ducha i uciekniesz. Musisz się tam dostać inną drogą. Wróć się do teleportu i spróbuj drogi na lewo. Schodami na górę i przejściem w prawo (nie w dół!) odkryjesz pokój Celeste. Przeszukaj pokój, aż Zak w końcu zechce z Tobą porozmawiać. Okaże się, że wie więcej aniżeli wcześniej mówił. Zdenerwowana Lydia zamknie Zaka w pokoju, a kolejna wizja nie da jej spokoju. Okaże się bowiem, że Zak w swojej pierwotnej postaci był człowiekiem i jednym z uczniów, którzy byli blisko Nathaniela (!!!).

4 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
5 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
6 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Po przebudzeniu obudzisz się na balkonie obok laboratorium - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Po przebudzeniu obudzisz się na balkonie obok laboratorium. Przejdź przez mostek i wejdź do pomieszczenia. Zaka czeka kolejna poważna rozmowa. Wypytaj go o wszystko. Przejdź dookoła pokoju i przeczytaj co jest napisane na tablicy. Wyjdź z pomieszczenia przejściem obok. Wejdź na żółty teleport - przeniesie Cię wyżej. Teraz skorzystaj z drugiego teleportu (naprzeciwko), a na kolejnym balkonie z czarnego. Znajdziesz się w sali z duchem. Trzeba włączyć wszystkie teleporty. Pośrodku sali widzisz 9 kółek. Mają one kolor czerwony, żółty i niebieski. Aby włączyć teleporty wszystkie muszą się zaświecić. A doprowadzić do tego można jedynie grzebiąc w 4 kontrolkach (?) ustanawiając odpowiednią sekwencję. Kolejno użyj:

  • kontrolki z lewej strony na dole
  • 3 razy kontrolki po prawej stronie na dole
  • kontrolki z prawej strony na górze
  • kontroli z lewej strony na górze

Wszystkie teleporty są już odblokowane. Stań na środku, na kolejnym przystanku użyj czerwonego teleportu. Wejdź do pomieszczenia, ujrzysz świecące na niebiesko drzwi - to tzw. przekaźniki. Wejdź tam i skieruj się w prawo (istny Matrix hehehe). Wejdź do pokoju Sztuki. Uruchom przycisk na ścianie (kształt koła) - to runa. Wyjdź z pokoju i skieruj się na dół (wow!), przejdź przez kolejny przekaźnik. Wejdź na samą górę i porozmawiaj z Zakiem. Użyj żółtego teleportu. Mostem dojdziesz do biura Nathaniela.

7 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
8 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
9 - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Wybadaj butelkę ze statkiem, niebieską kulę oraz kartki papieru leżące na biurku - POSZUKIWANIA | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Wybadaj butelkę ze statkiem, niebieską kulę oraz kartki papieru leżące na biurku. Wróć się przez most i odszukaj za posągami niebieski teleport. Znajdziesz się w Obserwatorium. Włącz runę naścianie po lewej i wejdź na piętro. Pobaw się pulpitami i teleskopem. Teraz wróć niebieskim teleportem do miejsca z posągami, a następnie żółtym do Wieży Północnej. Zejdź po schodach na lewej, Sowa ukradnie Ci diadem. Po pościgu przez most ptaszysko uderzy w ścianę po czym zniknie. Lydia będzie kontynuować poszukiwania.