Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Keepsake - poradnik do gry

Keepsake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake poradnik Keepsake

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

AKADEMIA

1 - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
2 - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
3 - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Zaczynasz w lesie obok kupca - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Zaczynasz w lesie obok kupca. Wyjaśni Ci, jak działa interface. Tutorial kończy się serią pytań, które mamy mu zadać. Gdy odejdzie, przeszukaj jego wóz - znajdziesz butelkę. Możesz odłożyć ją na miejsce, gdyż nie będzie do niczego potrzebna. Pora wybrać się do szkoły. Jak się okazuje, drzwi do niej są zamknięte. Zejdź po schodach i skieruj się do małej fontanny naprzeciwko. Wejdź do nadbudówki. Przyjrzyj się ściance i użyj małej przekładni. Ścianka obróci się, a oczom twoim ukaże się zamek do drzwi szkoły. Aby je otworzyć należy ustalić prawidłową kombinację uderzania w dzwonki przez figury: prawa górna, lewa dolna, lewa górna, prawa dolna. Wejdź do środka. Okazuje się, że budowla jest pusta. Skieruj się na prawo i wejdź do korytarza po prawej stronie schodów. Usłyszysz jakiś hałas. Idź ponownie w prawo, wyjdź na taras ogrodowy i po schodach skieruj się do małego pokoiku na końcu.

4 - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
5 - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
6 - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry
Ktoś zacznie prosić Cię o pomoc - Poradnik do gry - AKADEMIA cz.1 | Keepsake - Keepsake - poradnik do gry

Ktoś zacznie prosić Cię o pomoc. To Zak - zamknięty w szafce smok. Porozmawiaj z nim na wszelkie możliwe tematy. Okazuje się, że siedzi tam od dawna i wcale nie musi być duży:) Przyjrzyj się drzwiom szafki i dotknij niebieskiego symbolu na górze. Zak wyleci z szafki, przy okazji dowie się, że smokiem to on jednak nie jest. Weź również pęk kluczy (otwórz drugie drzwi szafki) i wróć do głównego holu. Wejdź po schodach znajdujących się po prawej stronie. Na samej górze skręć w prawo, następnie w lewo. Zejdź na dół. Zauważysz w oddali kolejne schody prowadzące do góry. Na podłodze leży zniszczona książka - weź ją. Zak opowie Ci nieco o niej. Wyjdź korytarzem na zewnątrz. Znajdziesz grę "Labirynt Minotaura", nie masz jednak figur, aby sobie w nią pograć. Zejdź do ogrodu i idź w prawo.