Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Bitwa o Śródziemie 2 to wyśmienita gra strategiczna, której misje dla pojedynczego gracza stają się wyzwaniem jedynie na wyższym poziomie trudności. Powiadam Wam, nie warto rozpoczynać kampanii single player na łatwym poziomie. Jedynie poziom średni i zaawansowany dostarczy odpowiedniej dawki rozrywki. Właśnie z myślą o tego typu zabawie, stworzony został poniższy poradnik i solucja.

Gra posiada bardzo przyzwoity samouczek, który szczegółowo wyjaśnia zasady rządzące światem BFME2. Zakładam, że każdy z Was zapoznał się z tym tutorialem, dzięki czemu obeszło się w poradniku bez nauki podstaw rozgrywki i obsługi interfejsu programu.

Kilka słów wyjaśnienia należy się również w kwestii obsługi samego poradnika. Tekst ilustrowany jest screenami, do których treść odwołuje się za pomocą numeracji w postaci: #1 , #2 , #3 ... itd. Wprawne oko gracza zauważy również dwukolorowe cele misji. Kolor zielony oznacza, iż są to cele dodatkowe.

Na koniec warto jeszcze dodać, iż w przypadku problemów z zawieszaniem się gry, pierwsze co robimy, to aktualizujemy sterowniki karty graficznej - u mnie pomogło. Nie należy także przechodzić obojętnie obok udostępnionych łatek, poprawiających wykryte w grze błędy.

To byłoby na tyle, zapraszam do gry i dalszej lektury.

Daniel "Kull" Sodkiewicz

Informacje o Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Autor : Daniel Kull Sodkiewicz

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 22, ilustracje: 112 .

Popularne strony w Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59243Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59242Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59241Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59240Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59239Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59238Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59237Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59236Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - screen - 2006-01-05 - 59235

03.04.2006 12:56
😜
napster92
97
Why so serious?!

WIEM JAK SZYBCIEJ PRZEJŚĆ EREBOR W 5 MINUT W SIŁACH ZŁA. MUSIMY MIEĆ KUPIONĄ MOC PRZYWOŁANIA DZIKICH LUDZI. NISZCZYMY BUDYNKI DALI ( PRZEDE WSZYSTKIM WIEŻE STRAŻNICZE ). PO PRZYBYCIU NAZGULI I RZECZNIKA SAURONA BUDUJEMY FORTECĘ. PO KILKU CHWILACH PRZYBYWA KRÓL DAIN Z KRASNOLUDAMI, UŻYWAMY MOCY RZECZNIKA SAURONA I KATAPULT ( NAJLEPIEJ MIEĆ TROLLE BOJOWE ). PO ZNISZCZENIU PRZYWÓDCY KRASOLUDÓW I JEGO ODZIAŁU POWINNIŚMY MIEĆ 10 - 15 PUNKTÓW. WTEDY KUPUJEMY MOC: OKO SAURONA. OD RAZU WYKORZYSTUJEMY NOWĄ MOC I KIERUJEMY OKO NA KONIC MAPY POD SAM TRON EREBORU. NASTĘPNIE PRZYZYWAMY DZIKICH LUDZII NA OBSZARZE OKA I NISZCZYMY TRON. PODCZAS NISZCZENIA MOŻNA WYKORZYSTAĆ MOC PAJĘCZAKÓW. POWINIŚMY ZNISZCZYĆ TRON BEZ TRUDU. JEŚLI PRZYBĘDĄ NOWE ODZIALY NISZCZYMY JE ŻMIJEM ALBO CZATOWNIKIEM. KONIEC MISJI

04.04.2006 19:41
odpowiedz
bedzio
39
Centurion

a ja zrobilem tak rozwalilme budyki, zrobilme fortece budynki i atakowalme okazalo sie ze wrog jest silniejszy wiec musialme zrobic nowe wojsko tmy razem wiedzialme gdzie jest tron - poslalem 5 pajakow + 2 troole bojowe i... glory!

05.04.2007 13:10
odpowiedz
kokosoowy
1
Junior

moze mi ktos podac keygen do tej gry, poniewaz scignalem ja i nigdzie nie moge znalezc do niej lodu.pozdrawiam

05.07.2008 10:57
😊
odpowiedz
smok wawelski
34
Chorąży

Ja lodu równiez nie moge znaleźć. Ale kod mam bo mam oryginał.

27.12.2009 19:01
😊
odpowiedz
golona
2
Junior

zna ktoś kod instalacyjny do tej gierki :)

21.01.2013 14:06
odpowiedz
eraq
1
Junior

Jak wybudowac tą strażnice?Gdyż mam z tym problem...