Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania Syntetów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pora ocalić stolicę Syntetów - Misja 3 - Kampania Syntetów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pora ocalić stolicę Syntetów.

Twoim oczom ukaże się tymczasowy obóz Syntetów. Musisz odzyskać dane z Laboratorium Syntetów i uratować robotników na przystani. Na zachód od obozu pogadaj z Lambda-100C. Da Ci ona kilka dobr7ych zaklęć, Pusty artefakt i Recepturę. Jeśli chcesz możesz z niej skorzystać, mnie się nie przydała. Twoja talia powinna teraz wyglądać tak:

  • "Brązowy mechanoid"
  • "Żelazny mechanoid"
  • "Stalowy mechanoid"
  • "Pteros"
  • "Mechaniczny żmij"
  • "Klon"
  • "Impuls danych"
  • "Naprawa"
  • "Czystość" x2
  • "Obumieranie" x2
  • "Kalectwo"
  • "Nierzeczywistość"
  • "Unieruchomienie" x2

Zbierz wszystkie surowce wokół i rusz na północ po zachodniej stronie murów miasta. Trafisz na Trupiego magobójcę. Nie da on sobie rady z Mechanoidami. Odnajdziesz w ten sposób Laboratorium i zostaniesz zaatakowany przez Trupiego fanatyka. On również nie odeprze ataków Mechanoidów.

Idź teraz doliną w kierunku Pterosów. Po ich zabiciu odkryjesz Węzeł Eteru Syntezy i otrzymasz nagrodę - dwa "Siekacze". Wróć następnie do Laboratorium i idź dalej na północ aż spotkasz Trupiego oprawcę. Na północnym-zachodzie siedzi Czarny smok. Wyjątkowo łatwy przeciwnik. Idź dalej na północ i pokonaj Wojowniczkę. Uzyskasz dostęp do Węzła Eteru Syntezy i Wieży przywoływaczy. Czas zaatakować pobliską Trupia zjawę. Po lewej od wejścia czeka wrogo nastawiony Omega-300B. Będziesz musiał go zabić. W sklepie koniecznie kup zaklęcia "Wygnanie" i "Płaszcz strachu". Dodaj je do talii. Teraz udaj się na wschód likwidując posterunki wroga a potem skieruj się na południe wzdłuż murów miasta. Natrafisz na licznych wrogów, którzy jednak nie będą stanowić większego zagrożenia. Na południe odnajdziesz inżyniera Syntetów. Trzeba mu utorować drogę do pobliskiego teleportu. Strzeże go silny Trupi rozpruwacz. Stosuj uroki to go pokonasz. Wróć teraz teleportem do bazy i pogadaj z szefem. Obóz zostanie chwilę później zaatakowany przez Trupy a Ty będziesz musiał stawić czoła Trupiemu rycerzowi. Czeka Cię ciężka walka. Wyposaż talię w zaklęcia zwalczające trupie istoty i w ofensywne uroki.

Jeśli jesteś gotów to pora udać się do miasta na północ. W mieście skręć w prawo za wejściem i idź na północ. Trafisz na walkę Syntety z Chaotą, którego musisz potem zabić. Nie oprze się Twoim Mechanoidom. Zdobędziesz artefakt "różyczka Błyskawicy". Czas zaatakować Trupiego rzeźnika w centrum iasta. Taktyka jest podobna jak na resztę Trupich istot. Jeśli udało Ci się wygrać to gratulację. Uratowałeś Osiowe Miasto! Wejdź do teleportu w centrum.