Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania Kinetów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Czeka Cię tutaj mnóstwo pływania, co dodatkowo wydłuża rozgrywkę - Misja 3 - Kampania Kinetów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Czeka Cię tutaj mnóstwo pływania, co dodatkowo wydłuża rozgrywkę. Musisz dostać się do stolicy. Idź na wschód aż dotrzesz do małej bazy Kinetów. Zostaniesz tu o dziwo poinformowany o.. swojej nieprzydatności w dalszej walce. Udaj się, więc na zachód do teleportu. Na wyspie spotkasz uwięzionego Dominiciusa. Trzeba go uwolnić zabijając strażnika Trupią zjawę. Dowiesz się wielu ciekawych rzeczy o spisku w szeregach Kinetów. Zabierz pobliski Kamień Strażniczy "Południowy Szlak" oraz recepturę artefaktu i przejdź przez teleport i idź do obozu. U boku Domiciusa rozprawisz się ze zdrajcami. Wejdź na pokład statku i popłyń na północ do stolicy otwierając po drodze barierę "Południowy Szlak". Zabij Syntetę na wschodzie. Zobaczysz, że stolica została zaatakowana. Wpłyń do wnętrza miasta i załatw statek Trupiego odkupiciela. Zejdź na ląd na przystani i zlikwiduj wszystkie Trupie istoty na drodze. W sklepie zaopatrz się w dwa czary "Kalectwo". Dojdziesz do teleportu. Zabij Ducha czarodzieja i przejdź przez teleport. Po drugiej stronie zlikwiduj Trupie istoty i kup zaklęcia "Przypływ" i "Trupia rozpacz". Mostu będzie pilnował Trupi rycerz. Trzeba go zlikwidować. Przejdź przez most i zabierz Klucz Strażniczy "Kaplica Ładu". Zabij Trupią istotę pilnującą przystani i wsiądź na statek. Od Indory otrzymasz artefakt "Pierścień Uzdrowienia".

Teraz wróć tą samą droga przez teleporty na przystań i wsiądź na statek w pierwszej przystani. Skieruj się na południowy-wschód. Spotkasz na południu wojownika Chaotów. Obok zabierz potężny artefakt "Amulet Łowczyni". Jest to jeden z najlepszych artefaktów w grze. Skieruj się na wschód do przystani. Kup zaklęcia i pogadaj z Rinaldą i Dominiciusem. Otrzymasz Urnę Jedności z zadaniem uwięzienia w niej dusz Chaoty, Trupiej istoty i Witala. Wejdź na statek i rusz w poszukiwaniu tych istot. Trupa i Chatę pokonałeś wcześniej, więc nie będzie problemu z ich duszami. Wystarczy wrócić do ich ciał. Wojownik Witalów znajduje się niedaleko na południu mapy. Kiedy będziesz gotów rusz na północ w kierunku najdalej wysuniętej wyspy w prawym górnym rogu mapy. Zejdź na ląd na przystani i otwórz bramę do Kaplicy Ładu. Po dopełnieniu rytuału wejdź na okład statku.