Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 | Kampania Witalów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Dowodzisz Eileen, młodą bohaterką Witalów - Misja 1 - Kampania Witalów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Dowodzisz Eileen, młodą bohaterką Witalów. Musisz udać się do Twierdzy Czarnociernia na północy i sprawdzić co stało się z jej obrońcami.

Na początku spotkasz Nadana, który radzi porozmawiać z Tienanem, komendantem okolicznej twierdzy. Tienen myśli, że przybywasz aby leczyć i usługiwać żołnierzom. Szybko wyprowadzasz go jednak z błędu. Jesteś świadkiem ataku Syntetów, który jednak zostaje odparty. Należy wesprzeć Kilana Dzielnego i wraz z nim odeprzeć Syntetów z tych ziem.

Użyj teleportuj przy murze. Idź na północ. Spotkasz pierwszego przeciwnika - Plujący chwast. Zdobędziesz zaklęcie "Transfer eteru" i "Rozkład" oraz pierwsze punkty doświadczenia. Zbieraj po drodze surowce - przydadzą się później w sklepach. Oprócz stworzeń typowo leśnych spotkasz też bestie Syntetów. Trafisz na Magiczny ogród strzeżony przez Żarłocznego chwasta. Nie powinno być z nim kłopotów. Chwasty raczej nie atakują - to stworzenia defensywne. Otrzymasz w nagrodę "Transfer eteru", "Mroczny las" o "Magicznego szerszenia". Zajęty Magiczny ogród będzie Ci dawał 5 roślin dziennie. Po drugiej stronie ścieżki możesz walczyć z Młodym drzewiakiem. Uwaga na jego regenerację - użyj zdobytego wcześniej szerszenia. Dzięki jego umiejętności latania wygrasz walkę. Dostaniesz "Plony eteru" oraz "Rozkład". Kiedy awansujesz możesz wybrać jedną z trzech dostępnych umiejętności. Wybierz, co chcesz. Teraz czas na pojedynek z Mechanicznym czerwiem. Dodaj do talii Szerszenia, "Rozkład" i "Plującego chwastu". Otrzymasz "Mroczny las" i "Plony eteru". Za Czerwiem jest kapliczka, która nauczy Cię nowej specjalizacji - wykorzystaj to.

Na południowym-wschodzie spotkasz Rulane. Zbierz dla niej trochę surowców a ofiaruje Ci zaklęcia "Młody drzewiak" x2, "Drzewiak" x2 i "Błogosławieństwo". Zamień istoty talii na nowe.

Dalszą drogę zagrodzi "Mały skoczek". Po walce dostaniesz "Plony eteru" i "Magicznego szerszenia". Przeszukaj pobliskie szczątki a znajdziesz kilka przydatnych zaklęć. Bramę na północ zagradza "Ściana iluzji". Wykorzystaj Szerszenie i zaklęcia "Ostre pazury". Dostaniesz w nagrodę zaklęcia "Potęga ofiary" i "Transfer eteru".

Drogi na zachód strzeże Kilan. Przeszukaj szczątki pod wieżą. Czeka Cię teraz ciężka walka z wojownikiem Syntetów. Pamiętaj, że masz przewagę w postaci istot latających i regenerujących się. Po walce zbierz surowce i użyj pobliskiego teleportuj. Przeniesie Cię do bazy. Od komendanta dostaniesz sporo nowych istot. Czas wyruszyć na południe po nowe przygody!