Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 | Kampania Kinetów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadanie jest trudne - Misja 4 - Kampania Kinetów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Zadanie jest trudne. Musisz powstrzymać Trupią Zarazę i pokonać Diamandę.

W bazie zaopatrz się w zaklęcia. Możesz złożyć taką talię:

  • "Żywiołak wody" x2
  • "Żywiołak powietrza" x2
  • "Równe szanse"
  • "Mniejsze rozproszenie" x2
  • "Zdecydowany atak" x3
  • "Zmiana frontów" x2
  • "Skorupa" x2
  • "Kalectwo"
  • "Głód"

Teraz możesz wsiąść na statek i popłynąć na północną przystań. Na wyspie zabij Trupiego złodzieja magii. Wróć na przystań i popłyń na północny-wschód. Spotkasz tu Syntetę. Po wygranej płyń dalej na północ do przystani. Na wyspie trzeba rozprawić się z paroma Trupami. Na Twojej drodze stanie też wojowniczka Kinetów. Trzeba ją pokonać, aby zdobyć Przywracacz Mostów. Na wschodnim krańcu wyspy znajdziesz most, który trzeba odbudować. Zabij Trupiego rzeźnika, aby dostać się do teleportu. Teraz przejdź przez teleport. Czekają Cię poważne walki z istotami Syntetów. Przydadzą się artefakty i zaklęcie "Zmiana frontów". Teraz przejdź przez kolejny teleport, aby rozprawić się ostatecznie z Diamandą. Czeka Cię pojedynek ostateczny. Przyda się rozpraszanie uroków i mocne istoty. Taktyka podobna jak w kampanii Syntetów. Po walce wróć z powrotem do teleportu. Kampania wykonana!