Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 | Kampania Witalów poradnik Etherlords II: Second Age

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Czas rozprawić się ze zdrajcą i zdobyć fortecę Syntetów na ziemi Witalów - Misja 4 - Kampania Witalów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Czas rozprawić się ze zdrajcą i zdobyć fortecę Syntetów na ziemi Witalów.

Pierwszy na drodze stanie Ci Stalowy mechanoid. Nie zmieniaj talii jeśli nie chcesz. Tą z nim wygrasz gładko. Ważna jest tutaj specjalizacja "Niewrażliwość" i tanie istoty. W kapliczce obok zyskasz specjalizację "Poskromiony gniew". Opanujesz nieopodal kopalnie Ognisty Lodowiec i Kopalnie rubinów. Teraz idź na północ i pokonaj Obserwatora. Przydadzą się artefakty. Pamiętaj, aby ich używać zawsze, kiedy jesteś w stanie. Z artefaktami łatwo go pokonasz. Teraz możesz odwiedzić sklep magiczny i pozbyć się zbędnych zaklęć. Skieruj się następnie na północny-zachód i walcz za Stalowym mechanoidem. Wiesz już jak pokonać takich przeciwników. Zdobędziesz Recepturę artefaktu. Szczerze powiedziawszy to mało przydatną. Ale liczy się też zdobyte doświadczenie. Na zachodzie jest twierdza. Po lewej od strzeżonego wejścia jest kolejny potężny artefakt "Pierścień zniszczenia". Teraz zaatakuj strażnika przy wejściu. To łatwy przeciwnik. We wnętrzu twierdzy zostaniesz zaatakowany przez bestie Syntetów. Walki nie są zbyt wymagające a doświadczenie się przyda. W północno-wschodniej części twierdzy zdobędziesz kolejny Pusty artefakt. I stoczysz kolejną walkę ze strażnikiem Gildii przywoływaczy. Możesz tu się poza tym zaopatrzyć. W północno-zachodniej części twierdzy stoczysz bój z kolejnym Syntetą. Kluczem d o zwycięstwa będzie tu zaklęcie "Prastary las". Po walce możesz użyć pobliskiego Magnesu, co bardzo ułatwi ci dalsze walki. Teraz wyjdź z twierdzy zachodnim wyjściem. Tu zaatakuje Cię Mechaniczny żmij. Bardzo łatwa walka. W pobliżu jest laboratorium zdrajcy Flona. Najpierw skorzystaj z pobliskiej kaplicy. Dostaniesz specjalizację "Sieć życia". Pora nauczyć zdrajcę moresu. Czeka Cię ciężka walka. Wykorzystaj Szerszenie i używaj artefaktów. Dobrym wyborem będą na początku Węże. Nie przeciągaj walki - atakuj szybko i bezwzględnie, kiedy tylko będzie okazja. Teraz zyskasz Kamień Strażniczy "Chodząca groza" i będziesz mógł otworzyć bramę w twierdzy. Zaatakuje Cię "Chodząca groza" kiedy tylko przekroczysz bramę. Tu liczy się szybkość i wykorzystanie jak największej liczby istot. Po zwycięstwie uruchomi się teleport i na odsiecz przyjdą inni bohaterowie Witalów. Udało się! Ukończyłeś kampanię.