Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL poradnik Asterix & Obelix XXL

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

1 - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Rozpoczynamy jako Asteriks - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Rozpoczynamy jako Asteriks. Biegniemy przed siebie, aby po chwili spotkać rzymskiego szpiega, który postanawia nam pomagać, gdyż obraził się na swojego pracodawcę. Prosi nas o zebranie 30 hełmów rzymskich legionistów, którzy w chwili obecnej plądrują galijską wioskę. Już na schodach tuż przy wejściu do wioski znajdujemy sporo sztuk, trochę rozmieszczono także w pobliskiej chacie i przy wodospadzie. Pozostałe hełmy zbieramy, rozprawiając się z żołnierzami.

2 - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Gdy uzbieramy odpowiednią ilość, podchodzimy do szpiega stojącego przy kamiennym bloku - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Gdy uzbieramy odpowiednią ilość, podchodzimy do szpiega stojącego przy kamiennym bloku. Po pogawędce z nim popychamy blok i przeskakujemy na drugą stronę ogrodzenia. Tu czeka już na nas rzymski legion. Eliminujemy wszystkich żołnierzy i zbieramy rzeczy z otaczających nas skrzyń.

3 - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Następnie przesuwamy kamienny blok tarasujący wejście do pobliskiej jaskini - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Następnie przesuwamy kamienny blok tarasujący wejście do pobliskiej jaskini. Wchodzimy do niej, by spotkać się ponownie z zaprzyjaźnionym szpiegiem. Dowiadujemy się, że rzymscy generałowie rozrzucili po wszystkim podbitych prowincjach 51 złotych laurów. Pierwszy kryje się za plecami rozmówcy.

4 - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Wychodzimy z jaskini drugim wyjściem i znów rozmawiamy ze szpiegiem - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Wychodzimy z jaskini drugim wyjściem i znów rozmawiamy ze szpiegiem. Tym razem tłumaczy nam, czym jest pochodnia. Po wysłuchaniu wykładu wyciągamy taki właśnie przedmiot ze stojącego obok schowka, odpalamy go od płonącej czary kilka kroków stąd, a na końcu podpalamy pobliską beczkę.

5 - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
W efekcie tworzymy przejście do dalszej części etapu - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

W efekcie tworzymy przejście do dalszej części etapu. Zbieramy wszystko, co leży w pobliżu, a następnie wskakujemy na górę, na spotkanie z Obeliksem. Gdy zobaczymy rzymskich legionistów, biegniemy za nimi, by trafić na plażę pełną wrogów.

6 - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry
Stojący na molo rzymski szpieg tłumaczy nam, że na południe stąd powinniśmy spotkać Panoramiksa - Etap 1 | Galia | Asterix & Obelix XXL - Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry

Stojący na molo rzymski szpieg tłumaczy nam, że na południe stąd powinniśmy spotkać Panoramiksa. Po oczyszczeniu plaży z Rzymian udajemy się w przeciwną stronę. Wnet spotykamy śpiącego druida, czyli - tłumacząc na nasze - punkt zapisu.