Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mitsubishi | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni poradnik Juiced: Szybcy i Gniewni

Mitsubishi Motors 3000 GT

Klasa podstawowa - 6 - Mitsubishi | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 6

Klasa maksymalna - 4

Moc podstawowa - 328

Moc maksymalna - 584

Napęd na obie osie.

Uwagi - znakomite auto, jeśli nie doskonałe. Wspaniale przyspiesza i jeszcze lepiej trzyma się drogi. Nawet przy dużych prędkościach, bez problemu pokonuje nawet najostrzejsze zakręty. Zachęcam lub nawet namawiam do jego kupna. Zapewni nam wiele zwycięstw w klasach od szóstej do czwartej, a na prototypowych częściach powalczy także śmiało w klasie trzeciej.

Mitsubishi Motors Eclipse GSX

Klasa podstawowa - 7 - Mitsubishi | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 7

Klasa maksymalna - 6

Moc podstawowa - 211

Moc maksymalna - 377

Napęd na obie osie.

Uwagi - bardzo szybki i zrywny, jednak niestabilny. Łatwo stracić nad nim kontrolę w zakręcie, a odzyskanie jej jest bardzo trudne. Jednak jeśli go opanujemy, wygraną mamy w kieszeni. Dobry w klasie siódmej oraz szóstej.

Mitsubishi Motors FTO

Klasa podstawowa - 7 - Mitsubishi | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 7

Klasa maksymalna - 6

Moc podstawowa - 209

Moc maksymalna - 376

Napęd na przednią oś.

Uwagi - posiada bardzo dobre przyspieszenie, przyczepność oraz hamulce. Pozawala na kontrolowane poślizgi oraz znaczne opóźnianie hamowania. Doskonale sprawdzi się w klasie ósmej (jeśli zaniżymy jego moc komputerem), siódmej oraz szóstej.

Mitsubishi Motors Lancer Evolution VI

Klasa podstawowa - 7 - Mitsubishi | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 7

Klasa maksymalna - 5

Moc podstawowa - 243

Moc maksymalna - 432

Napęd na obie osie.

Uwagi - dobre, szybko przyspieszające auto. Nieźle też trzyma się drogi, jednak przed zakrętem lepiej zwolnić, bo to "Evo" lub być podsterowne. Dobre w klasach od siódmej do piątej.

Mitsubishi Motors Lancer Evolution VIII

Klasa podstawowa - 6 - Mitsubishi | Samochody | Juiced Szybcy i Gniewni - Juiced: Szybcy i Gniewni - poradnik do gry

Klasa podstawowa - 6

Klasa maksymalna - 4

Moc podstawowa - 310

Moc maksymalna - 552

Napęd na obie osie.

Uwagi - było by to doskonałe auto, gdyby nie fakt iż łatwo wpada w poślizg. Wymaga także rozsądnej prędkości w zakrętach. Mimo tych drobnych niedogodności, znakomicie sprawdzi się w klasach od siódmej (jeśli zaniżymy jego moc), aż do klasy czwartej.