Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Interface gry cz.3 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Panel rozkazów (panel 8)

To najważniejsze z omawianych okien - za jego pomocą wydajemy większość rozkazów naszym statkom. Występuje w trzech podobnych do siebie wersjach.

Pierwsza - dotyczy pojedynczego statku:

Panel - rozkazy dla pojedynczego statku - Interface gry cz.3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Panel - rozkazy dla pojedynczego statku

[F1] Auto . Ten rozkaz powoduje, że statek będzie wykonywał działania jedynie w oparciu o zdefiniowane o panelu 5 zachowania. Połączenie tego rozkazu z zachowaniem skupionym spowoduje, że statek zaprzestanie jakichkolwiek działań.

[F2] Zbliż się (Approach) Ruch w kierunku wyznaczonego celu.

[F3] Zatrzymaj się (Hold Position) Zatrzymanie statku w miejscu

[F4] Ucieczka (Run away) Statek będzie się starał najszybciej jak to możliwe oddalić od wyznaczonego celu.

[F5] Zniszcz tarcze (Drain shield) Statek użyje broni do niszczenia tarcz, aby sprowadzić tarcze przeciwnika do zera. Ostrzeliwanie statku bez tarcz utrudni mu ich ponowną aktywację.

[F6] Zniszcz podsystem (Attack devices). Ten rozkaz można wydać jedynie statkowi wyposażonemu w broń taktyczną (lasery). Po jego wydaniu za pomocą panelu 3 wybieramy podsystem (lub kilka) jaki chcemy zaatakować. Do zaatakowania większości urządzeń, nasz statek musi się znajdować z określonej strony celu - tak, żeby mieć widoczny dany podzespół.

[F7] Zniszcz kadłub (Destroy hulll Statek atakuje kadłub celu. Tylko w ten sposób można zniszczyć wrogą jednostkę.

[F8] Artyleria (Artillery) Użycie rakiet. Wykonując ten rozkaz statek będzie starał się utrzymać minimum 5km odległość od celu.

[F9] Broń specjalna (Special weapon) Polecenie w zasadzie używane jedynie w przypadku Energy skeetera.

[F10] Skanuj (Recon) - Rozkaz powodujący, iż statek zbliży się do celu i postara się uzyskać możliwie najwięcej informacji na jego temat. Jeśli statek jest wyposażony w DataScaner - uruchomi go. Ponieważ tarcze znacznie ograniczają możliwości skanerów, statek automatycznie opuści swoje tarcze. W walce konsekwencje mogą być nieciekawe.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie