Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Cele pierwszorzędne: Colossus musi przetrwać, przełam formację Siege Laser - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Misja 11 - First Blood

Cele pierwszorzędne: Colossus musi przetrwać, przełam formację Siege Laser.

Cele drugorzędne: Zniszcz wszytkie statki gorgów.

Nowa kampania to ofensywa za pomocą wykrytej na terenie Rapotorów wormhole na obszary przestrzeni kosmicznej opanowanej przez gorgów.

Już w pierwszej misji otrzymujemy liczną flotę do dowodzenia.

Poza Angelwing dostajemy dwa destroyery - Brutus i Sparta.

Wyposażenie:

Ponieważ tym razem mamy aż trzy jednostki i sporo nowego ekwipunku nieco to potrwa.

Zaproponowana poniżej strategia a więc i wyposażenie statków opiera się na zasadzie brutalnej siły ognia.

Brutus:

2x energy cell,

1x neutron torpedo,

1x laser globe flak,

1 x energy cell,

ECM,

advanced sensor array.

Sparta:

2x Bubble energy cell,

1x neutron torpedo,

1x electron cell,

ECM,

Deflector Engine,

spark squadron.

Angelwing

2 x Bubble energy cell (stosujemy raz sztuczkę z klonowaniem przez Angelwing podzespołów),

1x overload e-bomb,

2x particle gg (zastępujemy silver gg),

1x laser globe flak (zamiast ring flak),

combat drive,

2x spark squadron.

Dodatkowo na tą misję otrzymujemy pod dowództwo trzy inne statki. Dwie fregaty (Quicksilver i Thunder) oraz krążownik Avalanche.

Bez zbytniego opóźnienia pojawiają się wrogowie - jeden Heavy Battleship (Valiant), trzy dwa Criusery (Pride, Revenge) oraz dwa Tactical Destroyers ( Sting i Warbird) - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Bez zbytniego opóźnienia pojawiają się wrogowie - jeden Heavy Battleship (Valiant), trzy dwa Criusery (Pride, Revenge) oraz dwa Tactical Destroyers ( Sting i Warbird). To dość imponujące siły - dysponujące znacznie większą siłą ognia niż cokolwiek co spotkaliśmy poprzednio.

W centrum naszych sił jest Colossus - ruchoma baza wyposażona w Fortress Shield , specjalny rodzaj pola ochronnego, które po aktywacji tworzy prawie nieprzenikalną dla broni nieprzyjaciela barierę, przez którą jednostki sprzymierzone mogą bez trudności prowadzić ostrzał.

Ponieważ aktywowanie Fortress Shield chwilę trwa, mamy za zadanie znaleźć zajęcie dla sił gorgów nim Colossus nie postawi tarczy.

Tworzymy ze wszystkich nam podległych jednostek jedną grupę bojową (zaznaczamy wszystkie statki i klikamy ctr +1). W tej misji rządzić naszą taktyką będzie jedna zasada - koncentracja ognia wszystkich jednostek na jednym celu. Dopiero po jego zniszczeniu atakujemy inny.

Grupa tak jak i jednostka ma panel sterowania energią - wybieramy weapon na 200% i wyznaczmy pierwszy cel - Sting. Drain shield + destroy hull . Po chwili przeciwnik eksploduje.

1 - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
W tym momencie pojawia się Fortress Shield otaczając nasze jednostki sferycznym polem błękitnej energii - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

W tym momencie pojawia się Fortress Shield otaczając nasze jednostki sferycznym polem błękitnej energii.

Od razu przenosimy nasz ogień na Pride.

2 - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Jedna uwaga techniczna - uważajmy szczególnie na nasze fregaty, które jako najszybsze jednostki mogą się wysforować przed resztę statków i znaleźć się w pewnym momencie poza Fortress Shield - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Jedna uwaga techniczna - uważajmy szczególnie na nasze fregaty, które jako najszybsze jednostki mogą się wysforować przed resztę statków i znaleźć się w pewnym momencie poza Fortress Shield. Ponieważ wszystkie inne nasze jednostki będą dla Gorgów niedostępne - skupią oni ogień na tej jednej jednostce. Możemy wtedy nawet nie zauważyć co ją zniszczyło.

Oczywiście w pewnym momencie będzie trzeba opuścić obszar chroniony Fortress Shield - ale koniecznie należy to robić w grupie. Ustawiamy dodatkowo tarcze na 200%.

Po zniszczeniu Pride kontynuujemy atak w kierunku sił gorgów - tym razem mierząc w drugi escort cruiser Revenge.

Tak jak my dysponujemy bardzo skuteczną ochroną w postaci Fortress Shield nasz przeciwnik ma coś innego - Siege Laser - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Tak jak my dysponujemy bardzo skuteczną ochroną w postaci Fortress Shield nasz przeciwnik ma coś innego - Siege Laser. Jest to specjalna formacja w której kilka mniejszych jednostek przekazuje energię do największej na której pokładzie znajduje się specjalna broń. Strzał Siege Lasera przebija się przez Fortress Shield i po kilku trafieniach może zniszczyć Colossusa.

Obok widzimy Siege Laser w akcji.

Naszym kolejnym zadaniem będzie zniszczenie wrogiej formacji - a najlepiej tego dokonać niszcząc Revenge.

Jednocześnie wysyłamy myśliwce - ich celem mają być IP Dive na Warbird i Vailant. Jest możliwe jednak, że nasze sensory nie znalazły tych podsystemów - wtedy atakujemy cokolwiek wyglądającego obiecująco (tzn. jakikolwiek inny podsystem).

3 - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Po zniszczeniu Revenge formacja się rozpada i nieprzyjaciel nakazuje odwrót - Misja 11 - First Blood | Kampania 3 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Po zniszczeniu Revenge formacja się rozpada i nieprzyjaciel nakazuje odwrót. Jeśli do tego czasu nasze myśliwce nie zdołały uszkodzić IP Drive po tym jak przeciwnicy wyłączyli tarcze (konieczny krok przed dokonaniem skoku) powinniśmy wykryć ten podzespół bez trudności. Każemy zniszczyć ten na Warbirdzie i koncentrujemy cały nasz ogień na Vailant.

Dysponując taka siłą ognia powinniśmy nim pancernik ucieknie zadać mu tak ciężkie uszkodzenia, iż zostanie ewakuowany. Warbird pójdzie w jego ślady chwilę później.

Jednak nawet jeśli obie jednostki zdołają uciec - przetrwaliśmy i Colossus ocalał.

Misja zakończona