Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 6 - Shukenja Beta

Cel pierwszorzędny: Przebadaj bazę Shukenja Beta, tajemniczy obiekt i wormhole.

Wyposażenie:

Tym razem naszym statkiem flagowym staje się Angelwing - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Tym razem naszym statkiem flagowym staje się Angelwing . Musimy więc go wyposażyć od podstaw - generalnie do ekwipunku powinno wejść wszystko co uda się zamontować na statek. Szczególnie ważne są 3 energy cell.

 

Jesteśmy w pobliżu drugiej tajnej bazy Syndykatu Kissaki. Shukenja Beta nie wykazuje jednak żadnej aktywności. Nasze skanery wykrywają jednak w okolicy szereg interesujących obiektów.

1 - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Poza samą stacją - którą proponuję zbadać na końcu, mamy do dokładnego przebadania anomalię astronomiczną - wormhole (która okazuję się identyczna z tą która przed laty podążył statek ojca naszego alter ego) - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Poza samą stacją - którą proponuję zbadać na końcu, mamy do dokładnego przebadania anomalię astronomiczną - wormhole (która okazuję się identyczna z tą która przed laty podążył statek ojca naszego alter ego). Zbliżamy się na odległość 2-3 km i wybieramy opcję skanuj f10 . Po zebraniu informacji możemy przebadać drugi z obiektów - dziwną strukturę nieopodal wormhole.

2 - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Tym razem obiekt zachowuje się jeszcze dziwniej - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Tym razem obiekt zachowuje się jeszcze dziwniej. Mamy możliwość przerwania skanowania - ale i tak dla dalszego rozwoju fabuły warto dokonać badania.

3 - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Na koniec zostaje nam do przebadania stacja Shukenja Beta - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Na koniec zostaje nam do przebadania stacja Shukenja Beta. Skanujemy. Okazuje się, że mimo braku oznak życia zasilanie wciąż jest aktywne - ale co najważniejsze, pod powierzchnią asteroidy, na które baza się znajduje jest ogromna struktura obcego pochodzenia - wykonana w tej samej technologii w jakiej stworzono Angelwing. Aby dokładniej zbadać obiekt wysyłamy komandosów.

Niestety nasi ludzie błyskawicznie giną. Zanim rozpoczniemy bliżej się zastanawiać co się przed chwilą wydarzyło na Shukenja Beta mamy następny problem.

4 - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Przeskalowany przez nas uprzednio dziwny obiekt ożywa i atakuje nas - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Przeskalowany przez nas uprzednio dziwny obiekt ożywa i atakuje nas. Ze stacji zaś dociera do statku krótka transmisja danych po której nas komputer pokładowy uruchamia jakieś nieznane urządzenie - otaczające statek polem energii. Ta ochrona pozwala nam na przetrwanie kolejnej salwy z obcego statku.

Bardzo ważne - nie strzelajmy do obcego. Nasza broń jedynie zwiększa siłę, którą dysponuje a nie jest w stanie go zniszczyć.

Odzywa się do nas również AI należąca do Syndykatu - o budzącym zaufanie (?) imieniu Anioł i każe nam uciekać przez wormhole przed wrogim statkiem. Z barku lepszej alternatywy (pierwszy strzał obcego uszkodził IP drive) lecimy do wormhole. Obcy prowadzi cały czas ostrzał. Od razu jak tylko jest to możliwe ustawiamy tarcze na 200% i ewentualnie silniki na 200%.

5 - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Klikamy na opcję enter wormhole i wybieramy przebadany przez nas korytarz - Misja 6 - Shukenja Beta | Kampania 1 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Klikamy na opcję enter wormhole i wybieramy przebadany przez nas korytarz. Wygląda, że będziemy musieli jednak z niego skorzystać. Przed nami długa podróż.

Koniec misji

Koniec 1 kampanii