Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 17 - The Siege of Avalon

Cel pierwszorzędny: Obroń bazę.

Cel drugorzędny: Zniszcz wszystkie statki Gorgów.

Wyposażenie

Dalszy upgrade (prawdopodobnie po ostatniej misji wiele punktów pójdzie na zwykłe naprawy) .

Jedną z broni niszczących tarcze Angelwing wymienić na torpedy.

Tym razem admirał Norbank był łaskaw zabrać ze sobą całą flotę broniącą Avalon - nową fortecę budowaną na miejsce zniszczonej przez nas w poprzedniej kampanii bazy gorgów.

Oczywiście nasi przyjaciele ze zbuntowanych klanów nie mogli zrezygnować z takiej wspaniałej okazji do bitwy.

Nasza szczupła flota musi obronić Avalon przed trzykrotnie silniejszymi siłami gorgów.

2 ciężkie pancerniki Power i Domination są największym zagrożeniem - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

2 ciężkie pancerniki Power i Domination są największym zagrożeniem.

2 pancerniki Fallen i Bullet do drugorzędne cele.

Do tego 6 krążowników.

Robi wrażenie, prawda?

Na całe szczęście my dysponujemy dwoma bardzo dużymi atutami.

Pierwszym jest Fortress Shield Avalonu - znacznie silniejszy niż ten, który znamy z misji z Collosusem - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pierwszym jest Fortress Shield Avalonu - znacznie silniejszy niż ten, który znamy z misji z Collosusem.

Drugim jest zdolność jaką Angel uzyskała dzięki analizie mechanoida - potrafi stworzyć fantoma o mocy mniejszej niż zwykły statek tej rasy i działający tylko przez kilka chwil - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Drugim jest zdolność jaką Angel uzyskała dzięki analizie mechanoida - potrafi stworzyć fantoma o mocy mniejszej niż zwykły statek tej rasy i działający tylko przez kilka chwil.

Niestety każdorazowe wygenerowanie mechanoida wymaga minimum 80% energii na Angelwing.

Jest on jednak w zasadzie niezniszczalny i ma niezwykle silną broń.

Na samym początku powinniśmy zgrupować wszystkie statki za wyjątkiem Angelwing.

Angelwing dostaje polecenie guard (strzeż)stacji .

Naszym celem nr - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Naszym celem nr. 1 są Power i Domination jako jedyne statki gorgów wyposażone w Siege Laser - a więc broń będącą w stanie penetrować Fortress Shield.

Przy użyciu kombinacji mechanoida Angel i torped (sam mechanoid od razu nie zniszczy ciężkiego pancernika) bez trudności powinniśmy w ciągu kilku pierwszych minut usunąć obie jednostki.

1 - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Pamiętać musimy tylko o 2 rzeczach - oszczędzaniu jak się tylko da energii Angelwing (będzie potrzebna do wysłania mechanoida) - dlatego nie wysyłamy statku do walki - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pamiętać musimy tylko o 2 rzeczach - oszczędzaniu jak się tylko da energii Angelwing (będzie potrzebna do wysłania mechanoida) - dlatego nie wysyłamy statku do walki.

Druga rzecz to pilnowanie (szczególnie na początku gdy gorgówie mają jeszcze dużą przewagę liczebną) żeby żaden z naszych statków (poza mechanoidem) nie opuszczał Fortress Shield - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Druga rzecz to pilnowanie (szczególnie na początku gdy gorgówie mają jeszcze dużą przewagę liczebną) żeby żaden z naszych statków (poza mechanoidem) nie opuszczał Fortress Shield. Najłatwiej to kontrolować obserwując standardowe tarcze naszych statków - gdy tylko się pojawią będzie to oznaczało że nasza jednostka opuściła obszar chroniony Fortress Shield. Wtedy możliwie jak najszybciej musimy jej wydać rozkaz powrotu w bezpieczny obszar.

Po zniszczeniu ciężkich pancerników w zasadzie już wygraliśmy - gorgowie nie będą w stanie przebić się przez naszą ochronę.

2 - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Jeśli się nam spieszy - wystarczy zniszczyć Fallen i Bullet i gorgowie się wycofają - Misja 17 - The Siege of Avalon | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Jeśli się nam spieszy - wystarczy zniszczyć Fallen i Bullet i gorgowie się wycofają. Bardziej ambitnym - proponuję zniszczyć najpierw krążowniki a pancerniki zostawić sobie na koniec.

Niezależnie od rozwiązania baza ocalała a gorgowie ponieśli dotkliwą porażkę.

Misja zakończona