Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident poradnik Nexus: The Jupiter Incident

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 10 - Raptor Genocide

Cel pierwszorzędny: Zniszcz bazę Raptorów.

Cele drugorzędne: Przeskanuj bazę Raptorów, Zniszcz uszkodzoną część reaktora, wyeliminuj wszystkie jednostki klasy Killer, odnajdź i zniszcz statek klasy Master.

Wyposażenie to samo co misję temu - koniecznie musimy jednak dodać maksymalną dostępną liczbę myśliwców i w miarę możliwości - komandosów.

Tym razem będziemy brali udział w misji pacyfikacyjnej. Ponieważ vardrak nie tolerują dezercji bardzo wyraźnie dali do zrozumienia dowództwu sił w systemie Noah, że piratów należy wyeliminować raz na zawsze. Korzystając z wykrytej wormhole flota uderzeniowa, której trzon stanowią dwa pancerniki - Roma i Athen ma za zadanie zniszczyć wszelkie siły Raptorów renegatów po drugiej stronie korytarza.

Naszym zadaniem jest uczestniczenie u boku pancerników w głównym natarciu na bazę piratów.

Pierwsze kilka chwil to okazja obserwacji jak admirał Norbank wymachuje na lewo i prawo swoim przerośniętym ego ignorując ostrzeżenia ambasadora vardrak przed lekceważeniem Raptorów.

Pierwsza grupa wrogich jednostek - jednostki klasy Killer pod zmasowanym ogniem ludzkiej floty mają niewielkie szanse.

1 - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Stosujemy znaną z poprzednim misji taktykę drain shield + destroy hull - oszczędzając myśliwce i energię, czekając na rozwój wypadków - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Stosujemy znaną z poprzednim misji taktykę drain shield + destroy hull - oszczędzając myśliwce i energię, czekając na rozwój wypadków.

Oczywiście jest to pułapka. Za pomocą dwóch potężnych rakiet Raptorzy niszczą pancerniki. Po chwili z floty zostają trzy jednostki: Angelwing wraz z dwoma niszczycielami torpedowymi: Arrow i Void.

Jako najwyższy rangą oficer przejmujemy dowodzenie. Od razu wyłączamy w menu Arrow i Void opcję używania w trybie automatycznym torped (w lewym dolnym rogu, pod menu kierowania zasobami energii). Obok okna w którym widnieje napis torpedo musimy zaznaczyć opcję "no" .

2 - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Naszym podstawowym przeciwnikiem będą myśliwce - prawdopodobnie udało się nam już zniszczyć wszystkie jednostki klasy Killer - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Naszym podstawowym przeciwnikiem będą myśliwce - prawdopodobnie udało się nam już zniszczyć wszystkie jednostki klasy Killer. Z myśliwcami najlepiej walczyć w wąskiej formacji - wtedy nasze flak cannon będą dość skutecznie zwalczały myśliwce wroga. Wciąż warto pamiętać o oszczędzaniu myśliwców.

Atakujemy na Den - statek Raptorów klasy Master, który wysyła w naszą stronę kolejne fale myśliwców (które wcześniej lub później kompletnie zdemolują nasze jednostki). Taktyka jest dowolna - trzymamy się jednak możliwie daleko od stacji Raptorów. Staramy się wciąż utrzymywać ciasną formację nie pozwalając naszym statkom na oddalanie się od siebie. Broń na 200% i drain shield + destroy hull .

Do czasu zniszczenia Den powinniśmy otrzymać informację od ambasadora vardragów - stacja ma słaby punkt - cieknący reaktor. Uszkodzenie go (sprowadzenie do poziomu czerwonego) spowoduje niestabilność i chwilę później eksplozję całej stacji.

Aby zlokalizować reaktor będziemy musieli dokładnie przeskanować stację. Niestety to będzie wymagało zdjęcia na Angelwing tarcz.

3 - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Niemniej jest to jedyne rozwiązanie - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Niemniej jest to jedyne rozwiązanie. Całą grupą zbliżamy się do stacji. Angelwing wydajemy polecenie f10 recon "skanuj" . Dzięki temu nasza jednostka flagowa automatycznie zbliży się na odległość 3 km, opuści tarcze i rozpocznie skanowanie.

Po kilkunastu sekundach mamy nasz reaktor.

Teraz czas na 5 minut (a raczej 15 sekund) w świetle reflektorów (czytaj laserów) dla naszych myśliwców. Lecz zanim je wyślemy - klikamy na poleceniu f7 destroy hull na obu niszczycielach i tym razem zaznaczamy by użyli torped. Gdy torpedy będą w drodze wysyłamy myśliwce. Jeśli mamy komandosów - ich również wysyłamy. Myśliwce wysyłamy po to by obrona przeciwlotnicza na stacji była przeciążona i nie była w stanie zestrzelić dostatecznie szybko naszych myśliwców. A torpedy - cóż, gdyby nie udało się zniszczyć reaktora pozostanie rozwiązanie konwencjonalne.

Wiadomo jaki cel wyznaczamy tym ostatnim - w zakładce support jest leaking reac. Jako wsparcie dla myśliwców przyda się również laser z Angelwing (oczywiście weapon na 200%). W chwili gdy niszczyciele wysłały już wszystkie torpedy lub gdy myśliwce zaczną poważnie nadgryzać reaktor - wybieramy f4 run away i klikamy na stacji. Gdy reaktor eksploduje siła wybuchu będzie naprawdę imponująca. Lepiej żeby nic poza Angelwing nie było w promieniu eksplozji.

4 - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Gdy sprowadzimy reaktor do czerwonego poziomu - zarządzamy pełen odwrót - myśliwce (o ile jakieś jeszcze ocalały) na statki a statki (w szczególności Angelwing) z dala od stacji (f4 ) - Misja 10 - Raptor Genocide | Kampania 2 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Gdy sprowadzimy reaktor do czerwonego poziomu - zarządzamy pełen odwrót - myśliwce (o ile jakieś jeszcze ocalały) na statki a statki (w szczególności Angelwing) z dala od stacji (f4 ).

Jeśli Angelwing ma wciąż działające tarcze - dajemy na nie 200%. Niezależnie od wszystkiego - na silniki 200%.

Po chwili stacja eksploduje.

Misja zakończona.

Koniec kampanii 2