Age of Empires 4 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Age of Empires 4 - poradnik do gry

Age of Empires 4 - poradnik do gry

Deus Vult Age of Empires 4 poradnik, solucja to pełny opis przejścia, mapy i najlepsze porady na start oraz do walki, wojska i rozwoju osady. Opisujemy wszystkie cywilizacje, jednostki wojskowe, surowce; sterowanie oraz wymagania sprzętowe.

Poradnik do Age of Empires 4 zawiera komplety zbiór informacji o kolejnej odsłonie popularnego cyklu gier strategii czasu rzeczywistego. Dzięki naszemu poradnikowi poznacie podstawowe mechaniki rozgrywki, które pomogą Wam zrozumieć najważniejsze zagadnienia i rozpocząć przygodę z grą.

Pierwszym dużym rozdziałem naszego poradnika są podstawy gry. Znajdziecie tam przede wszystkim porady na start przeznaczone dla początkujących graczy. Na tych stronach omawiamy również wszystkie dostępne cywilizacje oraz jednostki wojskowe. Wyjaśniamy jak efektownie rozwijać osady, aby szybko przejść do następnej ery. Dzięki naszym wskazówkom dowiecie się jak zbierać najpotrzebniejsze surowce niezbędne do konstruowania budynków.

W Aneksie znajdziecie informacje na temat wymagań sprzętowych oraz dostępnych wersjach językowych. Wyjaśniliśmy sterowanie w grze oraz interfejs.

Największym rozdziałem naszego poradnika jest solucja i dokładny opis przejścia wszystkich Kampanii w grze. Szczegółowo wytłumaczyliśmy osobne misje oraz cele, które musicie wykonać, aby przejść do następnych zadań.

Age of Empires 4: Szybkie porady na start

  1. Budujcie mury obronne i baszty, aby chronić swoje osady oraz ich mieszkańców przed najazdami wrogich wojsk.
  2. Rozwijajcie swoje osady zbierając surowce potrzebne do konstrukcji nowych budynków. Specjalny rodzaj budynku Landmark pozwoli Waszemu miastu przejść do następnej ery i odblokuje nowe budynki.
  3. Budynki takie jak Mining Camp, Lumber Camp i Mill pozwolą na magazynowanie poszczególnych surowców. Wybudujcie je w pobliżu złóż złota i kamienia, lasów i farm.
  4. Zwiadowca (Scout) to jeździec, dzięki któremu szybko odkryjecie niezbadany teren wokół osady. Służą oni również do zbierania owiec z pobliskich lasów.
  5. Przy produkcji jednostek wojskowych, możecie ustawić tzw. punkt zbiórki (Rally Point), do którego uda się każdy nowy wojownik.

Więcej porad znajdziecie na osobnej stronie poradnika: Porady na start.

Age of Empires 4: Opis przejścia wszystkich Kampanii

Poniższe strony przedstawiają dokładny opis przejścia wszystkich misji w 4 dostępnych kampaniach w grze Age of Empires 4:

The Normans:

  1. The Battle of Hastings
  2. North to York
  3. The Fall of Bayeux
  4. The Battle of Tinchebray
  5. The Battle of Bremule
  6. First Battle of Lincoln
  7. The Siege of Wallingford
  8. The Siege of Dover
  9. The Siege of Rochester
  10. Second Battle of Lincoln

The Hundred Years War:

  1. The Combat of the Thirty
  2. The Siege of Paris
  3. France in Chaos
  4. The Battle of Pontvallain
  5. The Siege of Orleans
  6. The Battle of Patay
  7. Retake Normandy
  8. The Battle of Formigny

The Mongol Empire:

  1. The Battle of Kalka River
  2. The Great Wall
  3. The Battle of Zhongdu
  4. The Siege of Kiev
  5. The Battle of Liegnitz
  6. The Battle of Mohi
  7. The Song Fortress
  8. Blockade at Lumen Shan
  9. The Fall of Xiangyang

Age of Empires 4: Cywlizacje

Na osobnych stronach dokładnie opisaliśmy wszystkie dostępne cywilizacje w Age of Empires 4. Znajdziecie tam informacje na temat unikalnych jednostek, budynków oraz premii dla danej cywilizacji.

  1. Anglicy
  2. Francuzi
  3. Chińczycy
  4. Święte Cesarstwo Rzymskie
  5. Mongołowie
  6. Sułtanat Delhijski

Age of Empires 4: FAQ

W dziale FAQ znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie dotyczące rozgrywki.

  1. Kamienne mury - jak zburzyć?
  2. Wojsko - jak grupować?
  3. Sacred Site - co to?
  4. Relikty - co to?

Age of Empires 4: Wymagania sprzętowe PC

  1. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
  2. Procesor: Intel Core i5-6300U /AMD Ryzen 5 2400G
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta graficzna: Intel HD 520 /AMD Radeon RX Vega 11 z obsługą DirectX 12
  5. Miejsce na dysku: 50GB

Komputer o powyższej specyfikacji pozwala uruchomić grę na najniższych ustawieniach. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na osobnej stronie poradnika: Wymagania sprzętowe.

Age of Empires 4: Wersje językowe

W grze Age of Empires 4 występują między innymi następujące wersje językowe:

  1. angielski,
  2. niemiecki,
  3. francuski,
  4. włoski,
  5. hiszpański.

Więcej o dostępnych napisach i ścieżce dźwiękowej przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Wersje językowe.

Informacje o Age of Empires 4 - poradnik do gry

Autor : Olga Hippie Fiszer

Ostatnia aktualizacja : 25 października 2021