Monster Hunter Rise - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Monster Hunter Rise - poradnik do gry

Monster Hunter Rise - poradnik do gry

Wiedźmin po japońsku Monster Hunter Rise poradnik i solucja to kompletny opis przejścia, najlepsze porady na start oraz przewodnik po tworzeniu broni, eksploracji i walki. Opisujemy wszystkie potwory, regiony, bossów, sekrety i sterowanie.

Poradnik do Monster Hunter Rise zawiera szczegółowy opis każdego regionu w grze, wraz ze wskazówkami dotyczącymi wykonywania zadań głównych i pobocznych od wioski Kamura i Centrum zgromadzenia. Informacje oraz porady zawarte w naszym poradniku pozwolą Wam poznać wszystkie najważniejsze mechaniki gry, pokonać wszystkie duże potwory (bossów), optymalnie rozwinąć swoją postać oraz wytworzyć najlepsze zbroje, bronie i przedmioty.

Pierwszym dużym rozdziałem tego poradnika jest przewodnik po podstawach gry Monster Hunter Rise. Znajdziecie tu porady na start, z którymi powinni zapoznać się wszyscy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę jako łowca potworów. Na dalszych stronach tego rozdziału poruszamy tak istotne kwestie, jak np. podstawy walki, ABC polowania, interfejs użytkownika, Kablobaki (Wirebugs), statystyki postaci, listę dostępnych zbroi i broni dla Was i Waszych Koleżkotów (Palicoes) i Kumpsów (Palamutes) oraz florii (Petalaces).

Drugi rozdział poradnika do gry Monster Hunter Rise zawiera strony FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania. W szczegółowy sposób wyjaśniamy m.in. jak tworzyć przedmioty, jak ostrzyć broń, jak przyrządzić dobrze wysmażony stek, jak odzyskać wytrzymałość oraz gdzie znajduje się gniazdo Hukacza (Cohoot nest).

W trakcie przechodzenia gry Monster Hunter Rise będziecie musieli zmierzyć się z wieloma potężnymi potworami, dlatego w osobnym rozdziale naszego poradnika omówiliśmy wszystkie walki z bossami. Znajdziecie tam dokładne informacje na temat każdej bestii, które ułatwią Wam pokonanie nawet najsilniejszych potworów. Rozdział ten zawiera również opisy mniejszych przeciwników.

W aneksie znajdują się strony o sterowaniu, dostępnych wersjach językowych, edycjach gry, trybie fotograficznym, a także informacje ile czasu zajmie wam przejście gry Monster Hunter Rise.

Monster Hunter Rise: Szybkie porady na start

  1. Poświęćcie trochę czasu na trening. Po zapoznaniu się z mieszkańcami wioski Kamura udajcie się na Obszar treningowy we wschodniej części wioski. Znajdziecie tam skrzynię na przedmioty, w której zmienicie rodzaj trzymanej broni oraz wielką kukłę, na której przećwiczycie kombinacje ciosów;
  2. Przed wyruszeniem na polowanie zjedźcie Bunny Dango. Posiłek ten, dostępny w herbaciarni lub w Centrum zgromadzenia czasowo wzmacnia statystyki oraz daje wiele innych bonusów;
  3. Swoją przygodę zacznijcie od zadań wioski. Hinoa, dziewczyna siedząca na głównym placu ma do zaoferowania zadania dla jednego gracza. Jest to świetny sposób na zapoznanie się z mechaniką gry, polowaniem oraz pierwszymi potyczkami z potworami. Misje w Centrum zgromadzenia wymagają wprawy i są przeznaczone dla trybu wieloosobowego;
  4. Akceptujcie zadania poboczne. Przed wyruszeniem na polowanie porozmawiajcie z Hinoą lub Minoto i zaakceptujcie zadania poboczne. Są to najczęściej proste czynności do wykonania, jak zbieranie ziół lub zabicie kilku mniejszych potworów;
  5. Obserwujcie przeciwnika. Każdy duży potwór ma swój własny zestaw ruchów i ataków. Poświęćcie chwilę na obserwację i naukę tych schematów, aby lepiej poradzić sobie w walce;
  6. Zaglądajcie do Notatek łowcy, znajdziecie w nich wiele przydatnych informacji na temat dużych i małych potworów, napotkanej fauny podczas polowania, a nawet mechanik w grze.

Więcej porad dla początkujących graczy przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Porady na start.

Monster Hunter Rise: FAQ - mam problem i szukam odpowiedzi

  1. Potwór - jak złapać? - niektóre zadania wymagają pojmania żywej bestii, dlatego warto wiedzieć jak rozpoznać osłabionego potwora oraz jakich przedmiotów użyć, aby go schwytać;
  2. Broń - jak ostrzyć? - w czasie walki Wasza broń stopniowo traci ostrość. Na tej stronie podpowiadamy jak używać osełki i jak radzić sobie z ostrzeniem broni podczas pojedynku z potworem;
  3. Gniazdo Hukacza - gdzie jest? - Hukacz (Cohoot), czyli nowe zwierzę w serii Monster Hunter, w swoim gnieździe przechowuje ciekawe przedmioty. Z tej strony dowiecie się gdzie je znaleźć i kiedy tam zaglądać;
  4. Wytrzymałość - jak zwiększyć? - maksymalny poziom wytrzymałości maleje wraz z czasem spędzonym na polowaniu. Na tej stronie dowiecie się jak odnowić oraz zwiększyć poziom wytrzymałości;
  5. Przedmioty - jak tworzyć? - krok po kroku wyjaśniamy jak tworzyć przedmioty i gdzie znaleźć niezbędne materiały. Omawiamy również interfejs Listy tworzenia;
  6. Dobrze wysmażony stek - jak zrobić? - wyjaśniamy czym jest i w jaki sposób przyrządzić idealny stek, aby Wasz łowca już nigdy nie chodził głodny!

Po więcej odpowiedzi na inne ważne zagadnienia dotyczące gry Monster Hunter Rise zajrzyjcie na osobne strony naszego poradnika w rozdziale FAQ.

Monster Hunter Rise: Długość gry

Tak jak poprzednie części z serii, Monster Hunter Rise oferuje wielogodzinną rozgrywkę. W trakcie przemierzania regionów przyjdzie Wam zmierzyć się z wieloma ogromnymi bestiami oraz pomniejszymi potworami.

Ukończenie głównej fabuły gry zajmuje około 20 godzin, lecz tryb multiplayer oraz zadania poboczne mogą Wam zająć dużo więcej czasu. Więcej informacji o tym ile zajmuje przejście Monster Hunter Rise znajdziecie na stronie: Długość gry.

Monster Hunter Rise: Wersje językowe

W grze Monster Hunter Rise można wybrać napisy w aż 9 różnych językach oraz włączyć dubbing w 3 językach. Więcej na ten temat przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Wersje językowe.

Informacje o Monster Hunter Rise - poradnik do gry

Autor : Olga Hippie Fiszer

Ostatnia aktualizacja : 8 lipca 2021