Mortal Shell - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Mortal Shell - poradnik do gry

Mortal Shell - poradnik do gry

3, 2, 1... giń! Mortal Shell poradnik, solucja to najlepsze porady oraz lokalizacja wszystkich sekretów i znajdźiek. Opisaliśmy wszystkie walki z bossami, mechaniki, crafting oraz eksplorację. Poradnik trofeowy zawiera opisem zdobycia platynowego trofeum.

Poniższy poradnik do Mortal Shell zawiera kompletny zbiór informacji o debiutanckiej grze studia Cold Symmetry typu soulslike. Znajdziesz tutaj podstawowe informacje, które pomogą ci pomyślnie ukończyć tytuł i zagłębić się w mrocznym świecie fantasy.

Poradnik został podzielony na cztery części. Pierwszą z nich stanowi opis przejścia produkcji. Znajdziesz tutaj opisy wszystkich lokacji w grze. Oprócz tego, ten dział poradnika zawiera omówienie walk ze wszystkimi bossami, jakich spotkasz w grze.

Na drugą część poradnika składają się odpowiedzi na pytania, które mogą pojawić się w czasie gry. Dowiesz się stąd między innymi jak leczyć swoją postać, jak zwiększać zaznajomienie przedmiotów, czym są Shells oraz jak ulepszać bronie.

Trzecią cześć solucji stanowi opis mechanik zaimplementowanych w grze oraz podstawowe porady jak zacząć swoją rozgrywkę i zmaksymalizować szanse na wygrane potyczki z przeciwnikami. Znajdziesz tutaj wszystkie informacje począwszy od tych najbardziej podstawowych. Dowiesz się stąd między innymi, jak wygląda walka oraz cały system rozwoju postaci. Ponadto przeczytasz o podstawowych poradach, które przydadzą ci się w grze.

Ostatni dział poradnika stanowi aneks, w którym znalazła się lista osiągnięć, porady dotyczące sterowania oraz wymagania minimalne oraz rekomendowane dla wersji PC.

Krótko o Mortal Shell

Mortal Shell to gra w której gracz, jako pusta powłoka musi walczyć z wieloma przeciwnikami, którzy żyją w wyniszczonym świecie. Ludzkość w zasadzie nie istnieje, zostały tylko szczątki. Celem gracza jest udać się na poszukiwanie zaginionych sanktuariów wiernych oraz pokonywać coraz to trudniejszych przeciwników.

Mortal Shell to tytuł, który inspiruje się serią Dark Souls, jednocześnie dodając do gry swoje własne pomysły. Obserwuj akcję z perspektywy trzeciej osoby, skupiając się na walce z przeróżnymi przeciwnikami, po zwykłe moby, które nadal są groźne, aż po potężnych bossów, z którymi pojedynek będzie wymagał dobrej strategii i pełnego skupienia.

W grze walczyć będziesz zarówno za pomocą broni białej jak i dystansowej jak chociażby Balistazooka. Każdy ruch przeciwnika musi być przez ciebie bacznie obserwowany, gdyż jedna zła decyzja może kosztować cię utratę życia.

Czy Mortal Shell trafi na Steam?

Tak, Mortal Shell zostanie wydane na platformie Steam. Gra w dniu premiery trafi na PlayStation 4, Xbox One oraz PC na platformie Epic Games. Mortal Shell na platformie Steam pojawi się najwcześniej w 2021 roku. Póki co brak jakichkolwiek szczegółów odnośnie premiery na platformie Steam.

Czy w Mortal Shell jest multiplayer?

W Mortal Shell w dniu premiery nie będzie trybu miltiplayer. Nie wykluczone, że w niedalekiej przyszłości powstanie taki tryb, jednak na ten moment nie ma jakiejkolwiek mowy o zagraniu online z kimkolwiek w Mortal Shell. Jednocześnie, do gry w Mortal Shell nie jest potrzebne połączenie z internetem.

Czy w Mortal Shell znajdę samouczek?

Tak. W Mortal Shell znajdziesz samouczek. Na samym początku gry uczysz się podstawowych mechanik gry, które pozwolą ci bardziej zrozumieć jak walczyć i co najważniejsze, nie zginąć.

Kategoria wiekowa Mortal Shell

W Mortal Shell występują krwawe walki. W związku z tym jest to produkcja posiadającą kategorię wiekową PEGI 18. Oznacza to, że gra nie jest przeznaczona dla młodszych odbiorców.

Poziom trudności - czy można zmienić?

Nie, poziomu trudności w Mortal Shell nie można zmienić. Jak to bywa w produkcjach typu souls-like, gra ma z góry narzucony poziom trudności przez twórców. Produkcja ta cechuje się wysokim progiem wejścia.

Czy w grze istnieje szybka podróż?

Tak, w grze istnieje szybka podróż. Aby ją odblokować, najpierw musisz ulepszyć całe drzewko jednego ze swoich Shell. Następnie będziesz mógł kupić od Sester Genessy przedmiot, który nazywa się Ornate Mask. Dzięki niemu, będziesz mógł teleportować się do wybranej przez siebie Sester.

Minimalne wymagania

  1. System operacyjny: Windows 7 SP1 lub nowszy (64 bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-4590/AMD FX 8350
  3. Pamięć: 8 GB RAM
  4. Karta graficzna: NVIDIA GTX 970/AMD Radeon R9 290
  5. Miejsce na dysku: 12 GB dostępnej przestrzeni

Informacje o Mortal Shell - poradnik do gry

Autor : Dawid Lubczyński

Ostatnia aktualizacja : 20 sierpnia 2020

Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421068Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421067Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421066Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421065Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421064Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421063Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421062Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421061Mortal Shell - screen - 2020-08-10 - 421060