Green Hell - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Green Hell - poradnik do gry

Green Hell - poradnik do gry

Witaj w zielonym piekle Niniejszy poradnik to kompendium wiedzy o Green Hell. Znajdziesz tutaj zarówno bogaty opis mechanik rozgrywki (crafting, eksploracja itp.), jak i odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania. Przewodnik uzupełniają informacje o sterowaniu.

Rozpoczyna się twoja przygoda w dżungli. Poniższy poradnik do Green Hell pomoże ci poznać podstawy przetrwania w głuszy. Znajdziesz tutaj informacje oraz niezbędne porady związane z survivalem od Creepy Jar. Solucja ta podzielona została na trzy działy. Zawierają one konkretne widomości, związane z wszystkimi najważniejszymi mechanikami rozgrywki.

Pierwszą część poradnika stanowi opis mechanik rozgrywki. Znajdziesz tutaj informacje związane z takimi aspektami rozgrywki, jak na przykład dbanie o potrzeby fizjologiczne, inspekcja organizmu oraz crafting. Znajdziesz też tutaj porady ogólne, które stanowią zbiór podstawowych informacji, które ułatwią ci rozpoczęcie przygody.

Drugim działem poradnika jest FAQ. Zawiera on odpowiedzi na pytania, które mogą pojawić się w czasie twojej przygody. Z tej części solucji dowiesz się między innymi, jakie schematy są najbardziej przydatne oraz które miejsce najlepiej nada się na obóz.

Całość poradnika dopełnia aneks, w którym znajdziesz informacje o sterowaniu oraz wymaganiach sprzętowych.

Krótko o Green Hell

Green Hell jest grą survivalową stworzoną przez niezależne Creepy Jar. Studio to składa się w dużej części z ludzi odpowiedzialnych za stworzenie takich produkcji jak chociażby Dying Light. W czasie zabawy wcielisz się w mężczyznę pozostawionego na pastwę losu w amazońskiej dżungli.

Twoim głównym zadaniem jest dbanie o podstawowe potrzeby, takie jak pragnienie i głód. W tym celu musisz nauczyć się między innymi rozpalać ogień, łowić ryby i polować, czy wreszcie wykorzystywać zebrane surowce do wytwarzania przedmiotów i pułapek oraz budowy schronień.

Musisz także pamiętać, że nie jesteś nieśmiertelny. Dżungla jest pełna niebezpieczeństw, które mogą poważnie odbić się na twoim zdrowiu. Protagonista odnosi rany czy to w wyniku ataku drapieżników, czy też upadków z wysokości. Może on także paść ofiarą chorób lub pasożytów.

Izolacja i choroby mają wpływ na kondycję psychiczną bohatera. Musisz więc stale kontrolować jego stan. Ważna jest także sprawne zlokalizowanie i wyeliminowanie problemu.

Na jakie platformy dostępne jest Green Hell?

W Green Hell zagrasz tylko na komputerze.

Oznaczenia kolorystyczne zastosowane w poradniku

W poradniku do Green Hell zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  1. niebieskim zaznaczono przedmioty użytkowe
  2. zielonym zaznaczono surowce, niezbędne do craftingu

Informacje o Green Hell - poradnik do gry

Autor : Agnieszka aadamus Adamus

Ostatnia aktualizacja : 26 sierpnia 2019

Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403604Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403603Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403602Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403601Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403600Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403599Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403598Green Hell - screen - 2019-09-05 - 403597Green Hell - screen - 2018-05-17 - 373197