My Summer Car - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
My Summer Car - poradnik do gry

My Summer Car - poradnik do gry

You've gotta pimp your ride Poradnik do My Summer Car pozwoli Ci odpowiednio rozpocząć grę, zrozumieć jej survivalowe mechaniki i czerpać z rozgrywki jak najwięcej zabawy.

Trochę szpachli, farby i będzie jak nowy! Poradnik do gry My Summer Car przeprowadzi Cię przez żmudny proces budowania swojego samochodu od pierwszej śrubki. Podpowiadamy także, jak przetrwać na rozległych terenach finlandzkiej prowincji w realiach lat 90. - bez GPS-a i komórki.

Lato, stary wrak w garażu, wolna chata, skrzynka i piwa i Ty. Chyba tylko w Finlandii rodzice tak planują wakacje dla swoich pociech. Sami wyjechali w podróż i wrócą, gdy im się znudzi. Ty masz w tym czasie złożyć stary samochód taty. Tylko lodówka jest prawie pusta, a części w garażu brak. Nieoficjalny poradnik do gry My Summer Car zawiera podstawowe informacje o tym, jak przetrwać w tym nastawionym na survival świecie gry. Znajdziesz tu porady dotyczące serwisowania atrybutów swoje postaci, by nie umarła z głodu lub innego szoku oraz wskazówki na temat obsługi pojazdów dostępnych w grze.

Główną częścią poradnika jest instrukcja odbudowy samochodu Satsuma, którego karoserię i trochę starych części znajdziesz w swoim garażu - My Summer Car - poradnik do gry

Główną częścią poradnika jest instrukcja odbudowy samochodu Satsuma, którego karoserię i trochę starych części znajdziesz w swoim garażu. Ponadto dowiesz się o przydatnych lokacjach w świecie gry oraz interakcjach z postaciami NPC. Podpowiadamy, co robić, by nie umierać, jak znaleźć pierwszy, tymczasowy pojazd, którym można jeździć do sklepu i jakie zajęcia może wykonywać bohater, by zarabiać pieniądze.

My Summer Car to gra znajdująca się w trybie wczesnego dostępu i z każdą aktualizacją podlega ciągłym zmianom. Dokładamy starań, by informacje zawarte w poradniku były jak najbardziej aktualne. Obecna zawartość poradnika dotyczy aktualizacji gry z 9 maja 2019 roku.

Dariusz "DM" Matusiak (www.gry-online.pl)

Porady na start

Pod otoczką humorystycznej gry o budowaniu samochodu, My Summer Car to tak naprawdę niezwykle hardkorowy symulator przetrwania. Oto kilka porad, które pozwolą Ci przeżyć nieco dłużej przy pierwszym kontakcie z grą:

  1. Jeśli nie chcesz zaczynać wszystkiego od nowa po permanentnej śmierci, odznacz tę opcję podczas rozpoczynania gry na ekranie z prawem jazdy (permanent death - OFF);
  2. Kup zapasy w sklepie i brakujące części zanim zaczniesz budować samochód;
  3. W sypialni rodziców znajdziesz zapakowany prezent, a w środku kopertę z dodatkowymi pieniędzmi;
  4. Aby ugasić pragnienie będąc w domu, pij wodę z kranu; wystarczy pochylić się nad odkręconym kurkiem lub kucnąć pod kranem w kabinie prysznicowej;
  5. Zapisywać stan gry możesz w toaletach, każdy zapis przesuwa czas gry o 2 godziny;
  6. Jeśli chcesz się szybko zmęczyć, by przespać całą noc, biegnij frontem do ściany lub oglądaj telewizję w nocy na kanapie;
  7. Poziom stresu najszybciej zredukujesz korzystając z sauny, wchodząc w obłok pary lub przebywając na wyspie;
  8. Nie pozwalaj, by paski atrybutów były zbyt długo czerwone - możesz umrzeć z powodu zbyt wysokiego stresu, głodu, pragnienia i pełnego pęcherza;
  9. Możliwość przenikania przez tekstury i obiekty (klawisz Q) czasem może bardzo pomóc;
  10. Jazda pojazdami na wyższych biegach pozwala obniżyć zużycie paliwa;
  11. Jedzenie kiełbasy powoduje najmniejsze pragnienie;
  12. Uważaj na aktualną godzinę w świecie gry - nie wyruszaj do sklepu po południu, bo będzie zamknięty, gdy tam dotrzesz;

Najważniejsze klawisze sterowania

W poniższej tabelce znajdziesz najbardziej przydatne przyciski sterowania w My Summer Car. Pełną listę klawiszy znajdziesz w rozdziale Sterowanie.

WSAD

Poruszanie postacią oraz jazda pojazdem

F

Użyj przedmiotu

Enter

Tryb prowadzenia pojazdu/chodzenia

1

Tryb używania rąk

2

Tryb używania narzędzi

P

Oddawanie moczu

Q

Sięgnij po coś

Wymagania sprzętowe

My Summer Car nie zachwyca oprawą graficzną, ale nie oznacza to, że będzie płynnie działał na absolutnie każdym sprzęcie. Poniżej przedstawiamy minimalne wymagania sprzętowe. Pełne informacje o opcjach graficznych oraz rekomendowaną konfigurację znajdziesz w rozdziale Wymagania sprzętowe.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. procesor Intel Dual Core 3 GHz;
  2. pamięć 4 GB RAM;
  3. karta grafiki 1 GB GeForce GTX 650 Ti lub lepsza;
  4. 1 GB wolnej przestrzeni na dysku HDD;
  5. Windows 7/8/10 64-bit

Informacje o My Summer Car - poradnik do gry

Autor : Dariusz DM Matusiak

Ostatnia aktualizacja : 9 sierpnia 2019

My Summer Car - screen - 2016-10-25 - 333059My Summer Car - screen - 2016-10-25 - 333058My Summer Car - screen - 2016-10-25 - 333057My Summer Car - screen - 2016-10-25 - 333056My Summer Car - screen - 2016-10-25 - 333055My Summer Car - screen - 2016-10-17 - 332697My Summer Car - screen - 2016-10-17 - 332696My Summer Car - screen - 2016-10-17 - 332695My Summer Car - screen - 2016-10-17 - 332694

09.08.2019 23:54
Darkowski93m
Darkowski93m
119
Generał

Taki drobny szczegół, chyba coś jest nie tak z miniaturką tego poradnika na stronie głównej, u mnie obrazek się nie wczytuje w każdym razie. W okienku widać tylko tytuł "Nowości w poradniku My Summer Car".