Judgment - poradnik do gry

Judgment - poradnik do gry

Judgment - poradnik do gry

Czarny deszcz w Kamurocho Poradnik do gry Judgment stanowi kompendium wiedzy na temat tej gry akcji. Z naszej publikacji dowiecie się jak zarabiać, zdobywać doświadczenie i które umiejętności rozwijać. Nie zabrakło również dokładnej solucji misji głównych oraz spraw pobocznych.

Powrót do Kamurocho! Poradnik do gry Judgment to potężne kompendium wiedzy, które pozwoli ci ukończyć grę w 100%. Dzięki naszemu poradnikowi oczyścisz miasto z przestępców i złapiesz groźnego, seryjnego mordercę!

W naszym poradniku przeczytasz porady i kluczowe informacje, które pozwolą ci zrozumieć grę Judgment i ułatwią start. W kolejnych rozdziałach poradnika przeczytasz, jak rozwiązywać sprawy, przemieszczać się po mieście czy odnajdywać dodatkowe atrakcje. Przedstawiliśmy opis sterowania, możliwe do odblokowania trofea oraz sposoby walki z wrogami.

Sporo miejsca poświęciliśmy na rozbudowaną solucję, która przedstawia opis przejścia wszystkich rozdziałów głównego wątku fabularnego. Takayuki Yagami ściga groźnych przestępców i seryjnego mordercę przypominającego bohaterowi o jego mrocznej przeszłości. W poradniku znajdziesz spis wszystkich zadań, ilość zdobytego doświadczenia i dokładny opis wszystkich momentów rozgrywki. Przeczytasz porady, jak poradzić sobie z bossami i ukończyć Judgment.

Kolejnym ważnym działem naszego poradnika są rozdziały poświęcone dodatkowym aktywnościom w grze. W Judgment możesz wykonywać sporo dodatkowych zadań, poznawać przyjaciół, chodzić na randki oraz brać udział w minigrach. W poradniku znajdziesz spis i opis aktywności pobocznych - dzięki naszej solucji, uporasz się m.in. ze wszystkimi opcjonalnymi śledztwami i dowiesz się, jak odblokować wszystkie dodatkowe atrakcje. Przygotowaliśmy specjalne mapy, by ułatwić nawigację i dotarcie do kluczowych miejsc w grze.

W naszym przewodniku nie zabrakło również opisu rozwoju Takayuki Yagami, wyboru odpowiednich umiejętności i ulepszania najważniejszych parametrów bohatera. Podpowiadamy, które umiejętności są najlepsze w grze i co koniecznie kupować u sprzedawców w dzielnicy Kamurocho.

Poradnik zamyka dział FAQ, w którym odpowiadamy na najważniejsze pytania i zagadnienia związane z grą Judgment. Dowiesz się tam m.in. jak zdobywać dużo doświadczenia, leczyć śmiertelne rany, zyskiwać sympatie przyjaciół czy zdobywać duże sumy pieniędzy.

Judgment jest przygodową grą akcji, która fabułą i klimatem nawiązuje do thrillerów i kryminałów. Gracz wciela się w detektywa prowadzącego trudne śledztwa i walczącego ze światkiem przestępczym. Za stworzenie tego tytułu odpowiadają autorzy popularnej serii Yakuza - Ryu Ga Gotoku Studio. W grze akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Produkcja jest rozbudowaną przygodową grą akcji, której rozgrywka składa się z takich elementów jak eksploracja trójwymiarowego środowiska, przesłuchiwanie świadków, śledzenie podejrzanych (możemy przebierać się, by skuteczniej radzić sobie z tym zadaniem) czy zbieranie dowodów.

Czy znajomość gier z serii Yakuka jest konieczna?

Nie. Judgment to zupełnie inna opowieść i nie uświadczymy w niej Kiryu. Osoby znające wcześniej serię Yakuza rozpoznają miasto Kamurocho i niektóre pomniejsze postacie, czy wzmianki o Yakuzie. Jeśli nie grałeś we wcześniejsze odsłony, możesz śmiało sięgnąć po grę Judgment.

Czy Judgment znacząco się różni od gier Yakuza?

I tak i nie. Trzon zabawy jest identyczny jak w Yakuza 6 - łącznie z silnikiem, niektórymi animacjami i miejscem gry. Różnicą jest główny bohater i niektóre elementy nowe w serii, takie jak śledzenie podejrzanych, gonitwy, szukanie dowodów, czy przesłuchiwanie. Nie są to jednak duże zmiany i weterani serii bardzo szybko odnajdą się w grze.

Czy Judgment ma angielski dubbing?

Tak. Gra oferuję zarówno japoński jak i angielski dubbing. Można również np. wybrać japoński język i angielskie napisy. Gra nie jest dostępna w polskiej wersji językowej.

Czy Judgment ukaże się na PC?

Na chwilę obecną twórcy nic nie wspominali o wersji na PC. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że Yakuzy trafiają na pc, można założyć, że prędzej czy później produkcja trafi na komputery, jednak w obecnej formie jest exclusivem dla konsoli Ps4.

Podstawy

W dziale podstawy przeczytasz o najważniejszych zagadnieniach związanych z grą Judgment.

  1. Sterowanie
  2. Porady na start
  3. Project Judgment w pigułce
  4. Miejsca do odwiedzenia w grze - Mapa
  5. Walka
  6. Zdobywanie doświadczenia i rozwój bohatera
  7. Aplikacje w telefonie

Praca detektywa

Yagami jest detektywem i rozwiązuje liczne sprawy w świecie gry. Oprócz klasycznych działań i walki, bohater korzysta z takich forteli jak:

  1. Pościgi
  2. Rozmowy i wyszukiwanie dowodów
  3. Śledzenie postaci
  4. Przebrania

Główny wątek fabularny

W tym dziale przeczytasz solucję wątku fabularnego gry Judgment.

  1. Spis wszystkich misji głównych misji
  2. Prolog
  3. Rozdział 1: Three Blind Mice
  4. Rozdział 2: Beneath the Surface
  5. Rozdział 3: The Stickup
  6. Rozdział 4: Skeletons in the Closet
  7. Chapter 5: Days Gone By
  8. Chapter 6: Collusion
  9. Chapter 7: Limelight
  10. Chapter 8: A Broken Bond
  11. Chapter 9: The Miracle Drug
  12. Chapter 9: The Miracle Drug
  13. Chapter 10: Chumming the Water
  14. Chapter 11: Curtain Call
  15. Chapter 12: Behind Closed Doors
  16. Finale: Dawn Came the Rain

Dodatkowe aktywności w grze

Oprócz kampanii fabularnego, czeka cię mnóstwo dodatkowych atrakcji w grze.

  1. Przyjaciele i ich misje
  2. Minigry
  3. Randkowanie - spis dziewczyn
  4. Yoshida batting courses
  5. 6 Free Pass Vouchers
  6. Projekty w Quickstarter
  7. Darts lokalizacja i sposób zdobycia
  8. Fuka shiranui
  9. Miauczące koty - spis

Poboczne śledztwa

W grze czeka na ciebie aż 50 dodatkowych śledztw. W tym dziale znajdziesz poradnik i opis przejścia wszystkich misji pobocznych w grze.

  1. Spis pobocznych śledztw
  2. Ulice Kamarucho
  3. Yagami Detective Agency
  4. Genda Law Office
  5. Bar Tender

FAQ

Kolejnym działem poradnika gry Judgment jest dział FAQ, które odpowiada na najważniejsze pytania związane z produkcją.

  1. Jak zdobywać dużą ilość doświadczenia?
  2. Jak zdobywać dużo gotówki?
  3. Jak odblokowywać poboczne śledztwa?
  4. Jakie umiejętności najlepiej rozwijać?
  5. Czy mogę grać w Judgment po ukończeniu fabuły?

Informacje o Judgment - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 12 czerwca 2019, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia gry

Ostatnia aktualizacja : 12 czerwca 2019, odwiedź Opis przejścia gry

Judgment - screen - 2019-04-17 - 395596Judgment - screen - 2019-04-17 - 395595Judgment - screen - 2019-04-17 - 395594Judgment - screen - 2019-04-17 - 395593Judgment - screen - 2019-04-17 - 395592Judgment - screen - 2019-04-17 - 395591Judgment - screen - 2018-11-20 - 387289Judgment - screen - 2018-11-20 - 387288Judgment - screen - 2018-11-20 - 387287

13.07.2019 15:59
mik999
54
Centurion

W projektach Quickstarter opis wskazuje na to, że energy drinki Hug Bomb nic nam nie dają, podczas gdy te napoje po wypiciu dają SP, pozwalając na wymianę pieniędzy na doświadczenie.