A Plague Tale Innocence - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
A Plague Tale Innocence - poradnik do gry

A Plague Tale Innocence - poradnik do gry

Więcej światła! Poradnik do gry A Plague Tale Innocence stanowi zbiór wiedzy na temat tej klimatycznej przygodówki skradankowej. Dowiecie się tutaj, jak uniknąć wykrycia i co zorobić, jeśli do niego dojdzie oraz jak unikać szczurów. Zawarliśmy również dokładną solucję.

Szczury nadchodzą. Poniższy poradnik do A Plague Tale: Innocence stanowi kompletny zbiór informacji niezbędnych do ukończenia gry. Znajdziesz tutaj zagadnienia związane z opisem przejścia poszczególnych rozdziałów opowieści jak i odpowiedzi na pytania, które pojawić się mogą w czasie rozgrywki.

Pierwszą część poradnika stanowi opis podstawowych mechanik rozgrywki, takich jak walka czy unikanie hord szczurów. Dowiesz się z niego jak wykorzystywać elementy otoczenia, to przechodzenia kolejnych sekwencji. Drugą cześć solucji opis przejścia gry. Z racji liniowego charakteru produkcji opisane zostały najistotniejsze fragmenty poszczególnych etapów, takich jak fragmenty skradankowe, zagadki czy trudne walki. Trzeci dział stanowi FAQ. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na pytania, które mogą zrodzić się w czasie rozgrywki. Kolejnym elementem poradnika jest zbiór wszystkich sekretów, które znajdziesz w poszczególnych etapach. Całość poradnika dopełnia aneks, w którym umieszczono informacje związane ze sterowaniem i wymaganiami sprzętowymi. Dodatkowo znajduje się tutaj także rozdział poświęcony osiągnięciom.

Krótko o A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence to przygodowa gra akcji z widokiem TPP, zawierająca elementy skradanki. Za produkcję odpowiada studio Asobo Studio.

Cała akcja ma miejsce w 1349 roku we Francji. Jest to okres, w którym na terenie tego państwa szaleje epidemia Dżumy – roznoszonej przez szczury choroby, która zabiła ok. 30% ówczesnej populacji Europy. W tych czasach przyszło, żyć dwójce głównych bohaterów gry – osieroconemu rodzeństwu – Amicii i Hugowi. Będą oni musieli przetrwać, uciekając przed zarazą, wygłodniałymi szczurami oraz ścigającą ich inkwizycją.

W tracie rozgrywki masz kontrolę jedynie nad Amicią. Hugo pozostaje kontrolowany przez sztuczną inteligencję, która może wykonywać twoje polecenia. W grze duży nacisk położony został na element skradankowe. Amicia nie posiada żadnego uzbrojenia poza procą, która jest nieskuteczna przy walce z opancerzonymi przeciwnikami. Dlatego często jedynym rozwiązaniem jest właśnie poruszanie się w ukryciu. Oprócz tego dużą rolę odgrywa także światło. Jest ono jedynym ratunkiem, przed chordami, wygłodniałych szczurów, które zjedzą wszystko na swojej drodze.

Dodatkowe herby

Herb rodu De Rune stanowi domyślną opcję, która pojawia się w A Plague Tale: Innocence - A Plague Tale Innocence - poradnik do gry

Herb rodu De Rune stanowi domyślną opcję, która pojawia się w A Plague Tale: Innocence. W momencie, gdy zakupiona została wersja przedpremierowa gry, w ramach darmowego udostępnione zostają w ramach darmowego DLC, trzy dodatkowe symbole rodowe, które można wybrać w czasie rozpoczynania nowej przygody.

Ile zajmie mi ukończenie gry?

Ukończenie produkcji wymaga poświęcenia ok. 12-15 godzin.

Podstawy

Ten dział poradnika A Plague Tale: Innocence zawiera omówienie podstawowych mechanik rozgrywki. Dzięki temu dowiesz się jak wykorzystywać elementy otoczenia, do przechodzenia kolejnych etapów.

Opis przejścia

Cała gra podzielona została na szereg etapów. Każdy z nich stanowi zamkniętą całość, powiązaną z resztą ciągiem przyczynowo skutkowym. W tym dziele poradnika informacje, które pomogą ci przejść newralgiczne momenty poszczególnych poziomów.

Sekrety

W poszczególnych poziomach możesz znaleźć szereg różnych znajdziek. Zazwyczaj znajdują się one w miejscach często nieoczywistych i łatwo je przeoczyć. Jeśli chcesz znaleźć wszystkie sekrety, to w poniższym dziale znajdziesz ich dokładne położenie.

Pytania i odpowiedzi

Mimo, że gra jest liniowa nie wszystko może być oczywiste na pierwszy rzut oka. Nic dziwnego, więc że mogą pojawić się różnego rodzaju wątpliwości. Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.

Wymagania sprzętowe

A Plague Tale: Innocence jest grą, która do działania na minimalnych ustawieniach wymaga komputera o umiarkowanej specyfikacji. Poniżej znajdziesz informacje odnośnie minimalnych wymagań sprzętowych jakie należy spełnić, by produkcja uruchamiała się na twoim sprzecie.

Minimalne wymagania

  1. System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3-2120 3.3 GHz, AMD FX-4100 X4 3.6 GHz
  3. Karta grafiki: GeForce GTX 660 z 2 GB VRAM, Radeon HD 7870 z 2 GB VRAM
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Miejsce na dysku: 50 GB

Informacje o A Plague Tale Innocence - poradnik do gry

Autor : Agnieszka aadamus Adamus

Ostatnia aktualizacja : 14 maja 2019

A Plague Tale: Innocence - screen - 2019-05-06 - 396485A Plague Tale: Innocence - screen - 2019-05-06 - 396484A Plague Tale: Innocence - screen - 2019-05-06 - 396483A Plague Tale: Innocence - screen - 2019-05-06 - 396482A Plague Tale: Innocence - screen - 2019-05-06 - 396481A Plague Tale: Innocence - screen - 2018-12-06 - 388350A Plague Tale: Innocence - screen - 2018-12-06 - 388349A Plague Tale: Innocence - screen - 2018-12-06 - 388348A Plague Tale: Innocence - screen - 2018-12-06 - 388347