Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

We. the Revolution - poradnik do gry

We. the Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień 18 - Charlotte Corday, sympatyczka żyrondystów - Solucja We The Revolution We. the Revolution poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2019

Poniższy rozdział poradnika do gry We. The Revolution opisuje rozprawę Carlotte Corday. Kobieta oskarżona jest o morderstwo na Jeanie-Paul Marat.

Możliwość Pomyłek: 3 - Dzień 18 - Charlotte Corday, sympatyczka żyrondystów - Solucja We The Revolution - We. the Revolution - poradnik do gry

Możliwe do odblokowania pytania:

Możliwość Pomyłek: 3

Pytań do odkrycia: 6

Liczba pułapek: 1

Poprawnie sformułowane pytania:

  1. Dźgnięcie nożem + Sposób działania
  2. Sympatyczka żyrondy + Charakter sprawcy
  3. Książka Plutarcha + Dowód
  4. Samotne działanie + Charakter sprawcy
  5. Dźgnięcie nożem + Motyw
  6. Domniemana denucjacja + Charakter sprawcy
  7. Kąpiel + Charakter sprawcy - Pułapka

Raport

  1. Czy oskarżona przyznała się do winy?: Tak
  2. Czy jego czyn miał charakter kontrrewolucyjny: Tak
  3. Jakiego narzędzia zbrodni użyto?: Noża
  4. Dlaczego oskarżona wybrała akurat Marata?: Był dla niej symbolem zła, które toczy Francję

Werdykt: Lud i rewolucjoniści chcą ścięcia kobiety, natomiast arystokraci i rodzina - uniewinnienia. W naszym przypadku ścięliśmy kobietę - szczególnie, że relacje z rodziną na chwilę obecną nie mają już znaczenia.

Wieczór i mapa Paryża

Wieczorem zostaniesz wprowadzony w zupełnie nową mechanikę - Dzień 18 - Charlotte Corday, sympatyczka żyrondystów - Solucja We The Revolution - We. the Revolution - poradnik do gry

Wieczorem zostaniesz wprowadzony w zupełnie nową mechanikę. Zamiast agentów, masz dostęp do wszystkich dzielnic Paryża, a na dole masz garnizon dostępnych wojsk. Możesz rozkładać żołnierzy i armaty według swojego uznania. Każda dzielnica może być obstawiona przez maksymalnie 12 jednostek. Zostaniesz poinformowany również o nowych opcjach w swojej dzielnicy.

Na początek rozstaw najlepsze dostępne jednostki na południu miasta - skup się najpierw na dzielnicy na południu miasta. Wystaw tam przynajmniej 2 armaty i w miarę po równo jednostki Straży miejskiej, muszkieterów i piechoty. Następnie zakończ dzień i przystąp do finalnego, trzeciego aktu rozgrywki.