Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Thief Simulator - poradnik do gry

Thief Simulator - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

111 - The Carters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

111 - The Carters to trzeci w kolejności dom, który będziesz rabować. Jest to także pierwszy dom, w którym kontakt będziesz mieć z domownikami. Dom otoczony jest wysokim drewnianym ogrodzeniem, jednak jego wejście zawsze jest otwarte.

Dom 111 - The Carters. - 111 - The Carters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator - Thief Simulator - poradnik do gry
Dom 111 - The Carters.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Radio
  2. Garnek (Pot);
  3. Stary telewizor (Old TV).
  4. Rondel (Saucepan);

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz dwóch domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny od 6:00 do 15:00.
  2. Domownik 2 - nieobecny od 9:00 do 17:00.

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Prosty wytrych (DIY Lockpick) - do otwarcia głównego wejścia.
  2. Łom (Crowbar) - wymagany podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).