Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Thief Simulator - poradnik do gry

Thief Simulator - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

106 - The Millers - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

106 - The Millers to szósty w kolejności dom w grze, trzeci z kompleksu domów ustawionych koło siebie (obok 104 i 105). Jest to piętrowy budynek, wewnątrz którego trafisz na dwójkę domowników.

Dom 106 - The Millers. - 106 - The Millers - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator - Thief Simulator - poradnik do gry
Dom 106 - The Millers.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Garnek (Pot);
  2. Dzbanek na herbatę (Teapot);
  3. Uszkodzony uphone (Damaged uphone);
  4. Rondel (Saucepan);
  5. Kuchenka mikrofalowa (Microwave);
  6. Złote kielichy (Golden Goblets), kilka sztuk;
  7. Dysk twardy (HDD);
  8. Słuchawki (Headset);

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz dwóch domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny od 12:00 do 14:00.
  2. Domownik 2 - nieobecny od 9:00 do 17:00.

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Automatyczny wytrych (Mini Electric Lockpick) / Wytrych (Lockpick) - do otwarcia głównych drzwi.
  2. Nóż do szkła (Glass Knife) - wymagane, by otworzyć okna bez hałasu.
  3. Łom (Crowbar) - wymagany, by przebić się przez szyby, a także podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).