Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Thief Simulator - poradnik do gry

Thief Simulator - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

109 - The Martins - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

109 - The Martins to pierwszy dom, który zrabujesz podczas rozgrywki. Jest to mały parterowy budynek, który w teorii ma jednego rezydenta, jednak nigdy nie ma go w domu, przez co można swobodnie się do niego włamać.

Dom 109 - The Martins. - 109 - The Martins - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator - Thief Simulator - poradnik do gry
Dom 109 - The Martins.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Stary toster (Old Toaster);
  2. Stary telewizor (Old TV);
  3. Garnek (Pot);
  4. Rondel (Saucepan);

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz jednego domownika, nie ma go jednak nigdy w domu. Rozkład dnia wygląda tutaj następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny przez cały dzień

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Prosty wytrych (DIY Lockpick) - do otwarcia głównego wejścia.
  2. Łom (Crowbar) - wymagany, by przebić się przez uszkodzony płot, a także podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).