Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Thief Simulator - poradnik do gry

Thief Simulator - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

207 - The Fosters - wszystkie domy i kradzieże | Solucja Thief Simulator Thief Simulator poradnik i porady

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

207 - The Fosters to przedostatni według kolejności liczbowej dom w grze. Jest to najlepiej strzeżony dom w całej grze, gdzie znajdziesz całą masę kosztowności, a także najdroższy w grze samochód, Kubra GTS. Dom najeżony jest systemami alarmowymi, a wewnątrz znajdziesz 3 domowników, z czego 2 nigdy się stamtąd nie rusza.

Przedmioty, które można tutaj ukraść

W tej lokalizacji ukraść możesz następujące przedmioty:

  1. Wazon (Vase);
  2. Garnek (Pot);
  3. Antyczna kasa (Antique Cash Register);
  4. Antyczna gazeta (Antique Newspaper);
  5. Antyczne radio (Antique radio);
  6. Ruter (Router);
  7. Dzbanek na herbatę (Teapot);
  8. Rondel (Saucepan);
  9. Gitara Wender (Wender Guitar);
  10. Trofeum (Tear trophy);
  11. Kuchenka mikrofalowa (Microwave);
  12. Słuchawki (Headset);
  13. Dysk twardy (HDD) kilka sztuk;
  14. Samochód Kubra GTS, wyposażony w alarm.

Uwaga - pamiętaj, iż niektóre przedmioty mogą się tutaj powtórzyć kilkukrotnie.

Rozkład dnia domowników

W tej lokalizacji znajdziesz trójkę domowników. Ich rozkład dnia wygląda następująco:

  1. Domownik 1 - nieobecny od 23:00 do 5:00.
  2. Domownik 2 - nie opuszcza domu przez cały dzień.
  3. Domownik 3 - nie opuszcza domu przez cały dzień.

Przydatne narzędzia

Podczas rabowania tego domu wykorzystać możesz następujące narzędzia:

  1. Automatyczny wytrych (Mini Electric Lockpick) - do otwarcia głównego wejścia i drzwi wewnątrz domu.
  2. Rękawice do wspinania (Climbing Gloves) - wymagane, by dostać się na górne piętro.
  3. Elektryczny pick gun (Car lock pick gun) - wymagane, by ukraść samochód. Uważaj, gdyż jest zabezpieczony alarmem.
  4. Złodziej sygnału kluczyka (Car key signal cloner) - wymagany, by ukraść samochód (można ewentualnie znaleźć klucz do auta ukryty w domu).
  5. Łom (Crowbar) - wymagany podczas misji wymagających niszczenia przedmiotów (jak toalety czy talerze).
  6. PDA Hakera (Hacker PDA) / Laptop Hakera (Hacker Laptop) - wymagane, by otworzyć rolety na oknach.

Uwaga - rolety zabezpieczające okna aktywują się o 21:00 i otwierają się o 7:00. Aktywują się także automatycznie, gdy włączony zostanie alarm.