Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 2 - poradnik do gry

Hitman 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2019

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 zestawiliśmy najważniejsze unikalne metody eliminacji Sophii Washington w misji Wyspa Sgail. W zestawieniu znalazły sie te wyzwania powiązane z zabójstwami, które wymagają np. wejścia w interakcję z określonymi przedmiotami czy użycia konkretnych przebrań. Niektóre z tych technik są częścią misji fabularnych, aczkolwiek możesz je też realizować niezależnie.

  1. Sophia Washington domyślnie podróżuje po wyższych piętrach zamku. Najwięcej czasu spędza w pomieszczeniach wystawowych Hiperborei (Hyperborea Showroom) oraz w sąsiadującym z nimi jej biurze. Sophia pojawia się też co pewien czas w galerii gdzie wystawiany jest naszyjnik oraz zatrzymuje się na balkonie obok galerii żeby skorzystać z telefonu. Sophii prawie zawsze towarzyszy co najmniej jeden ochroniarz.
  2. Sophia może zdecydować się na spotkanie ze Stałą w jego wieży po tym jak poczynisz przygotowania w ramach rozgrywania misji fabularnej Po drabinie społecznej. Stwarza ta okazje do zamordowania jej gdy jest w drodze do wieży oraz po tym jak już zakończy się jej spotkanie ze Stałą.
  3. Inny sposób wpłynięcia na plan dnia Sophii to przystąpienie do misji fabularnej Wiatr zmian. Agent 47 może przebrać się za Jebediah Blocka i wyruszyć wraz z Sophią do pomieszczenia gdzie ma odbyć się konklawe. To jedno z dwóch unikalnych miejsc gdzie można zamordować Sophię. Druga lokacja to apartament (Penthouse) na najwyższym piętrze zamku.
  4. Dostęp do górnych pięter zamku, do pomieszczenia koklawe oraz do oszklonego apartamentu jest ograniczony. Bardzo wskazane jest zaopatrzenie się w przebrania gwarantujące swobodne podróżowania po wyższych poziomach, np. w przebranie elitarnego strażnika, zamkowego kelnera czy Architekta Arki. Możesz od razu rozpocząć misję w ostatnim z wymienionych strojów po tym jak awansujesz na co najmniej 18 poziom mistrzostwa na Wyspie Sgail.

Poleciała na to

Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Po drabinie społecznej - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Po drabinie społecznej. Pełny opis tego wariantu zabójstwa znajdziesz w rozdziale z opisami misji fabularnych.

  1. Odczytaj wiadomość z laptopa z pomieszczeniu ochrony na poziomie 5 zamku (obok biura Sophii).
  2. Odszukaj w pomieszczeniach wystawowych Hiperborei Sinclaira rozmawiającego przez telefon.
  3. Wyeliminuj Sinclaira np. po otruciu go lub odciągnięciu do bocznego obszaru.
  4. Załóż przebranie Architekta i zabierz odnaleziony przy ciele Sinclaira plan czipa z trucizną.
  5. Zagadaj do Stałej, pokaż mu plany i udaj się wraz z nim do biblioteki.
  6. Zakradnij się na wyższe piętro wieży Stałej i zaczekaj aż spotka się on z Sophią. Nie ruszaj się dopóki spotkanie nie dobiegnie końca.
  7. Szybko zakradnij się od tyłu do Sophii i popchnij ją.

Ukamienowanie

Wyzwanie to częściowo powiązane jest z opisanym powyżej - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyzwanie to częściowo powiązane jest z opisanym powyżej. Musisz rozegrać fragment misji fabularnej Po drabinie społecznej, a konkretnie do momentu spotkania się ze Stałą i przekazania mu planu czipa w bibliotece.

Nie czekaj na przybycie Sophii Washington tylko od razu wyrusz na dach wieży Stałej - możesz np. pomóc sobie wspinaczką po rynnie. Dotrzyj do pokazanego na obrazku gargulca, który zlokalizowany jest nad oszklonym mostem łączącym wieżę Stałej z główną częścią zamku. Popchnij gargulca w momencie gdy Sophia będzie znajdowała się w drodze na spotkanie ze Stałą.

Sprawa zamknięta

Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Wiatr zmian - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Wiatr zmian. Pełny opis tego wariantu zabójstwa znajdziesz w rozdziale z opisami misji fabularnych.

  1. Podsłuchaj rozmowy kelnerów stojących obok starego dębu na poziomie 4.
  2. Pozyskaj przebranie najemnika (Raider Disguise) lub zakradnij się na dach zbrojowni.
  3. Wyeliminuj Jebediah Blocka oraz opcjonalnie jego ochroniarzy. Załóż przebranie Jebediah Blocka.
  4. Spotkaj się z Sophią Washington i wyrusz wraz z nią do sali gdzie odbywa się konklawe.
  5. Usiądź na fotelu zarezerwowanym dla Blocka i zagłosuj przeciw Sophii (Nie - Nay) w trakcie spotkania.
  6. Wyrusz wraz z Sophią do oszklonego apartamentu. Wysłuchaj kolejnej rozmowy.
  7. Zaczekaj aż Sophia wyprosi swoich ochroniarzy i ustawi się przy sarkofagu z kolcami. Wepchnij ją do środka i zamknij sarkofag.

Manipulacja

Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Zagadki muzeum - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyzwanie to powiązane jest z misją fabularną Zagadki muzeum. Pełny opis tego wariantu zabójstwa znajdziesz w rozdziale z opisami misji fabularnych.

  1. Dotrzyj do galerii i wysłuchaj rozmowy na temat naszyjnika z gabloty.
  2. Doprowadź do wyłączenia zabezpieczeń w galerii - skorzystaj z laptopa na balkonie (po wcześniejszym pozbyciu się strażnika i kustosza) lub załącz alarm przeciwpożarowy i dotrzyj do skrzynki z bezpiecznikami.
  3. Powróć do galerii i ukradnij naszyjnik.
  4. Odszukaj w okolicy Blake'a Nathaniela, napadnij na niego (np. na balkonie z laptopem) i załóż przebranie Blake'a Nathaniela.
  5. Spotkaj się z Sophią Washington i wyrusz wraz z nią do jej biura.
  6. Zaczekaj aż znajdziesz się sam na sam z Sophią i użyj naszyjnika żeby ją udusić.

To tylko draśnięcie

Wyzwanie to nie jest powiązane z żadną z misji fabularnych i nie dotyczy ono konkretnie Sophii, ale to ją łatwiej jest wyeliminować - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyzwanie to nie jest powiązane z żadną z misji fabularnych i nie dotyczy ono konkretnie Sophii, ale to ją łatwiej jest wyeliminować. Wykonaj wszystkie kroki w ramach misji fabularnej Wiatr zmian, a więc doprowadź do spotkania się z Sophią na osobności w oszklonym apartamencie na najwyższym piętrze zamku. Nie zabijaj jednak Sophii, tylko pozwól na to żeby spotkanie zakończyło się w pokojowy sposób.

W apartamencie odnajdziesz pokazaną na obrazku zbroję rycerza (Armored Knight). Wejdź z nią w interakcję żeby ją założyć. Zdejmij też ze ściany miecz (Broadsword). Postaraj się dopaść Sophię zanim zejdzie na niższe piętro, gdyż wtedy będziesz też musiał wyeliminować strażników (najlepiej ustawić się przy drzwiach i czekać na ich przybycie).

Wniosek oddalony

Wyzwanie to nie jest powiązane z żadną z misji fabularnych - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyzwanie to nie jest powiązane z żadną z misji fabularnych. Zabierz ze sobą na misję truciznę (śmiertelną lub trutkę na szczury) i ropocznij w loży Architektów. Przejdź na sąsiadujący z nią balkonik i sabotuj skrzynkę z bezpiecznikami. Wkrótce pojawi się tu kelner. Wykorzystaj to żeby go zaatakować i założyć przebranie zamkowego kelnera (Castle Staff). Przywróć dostawy prądu i schowaj ciało żeby nie zostało zauważone po otwarciu drzwi.

Wyrzuć z inwentarza wszystkie zakazane przedmioty - broń palną, broń białą itp - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyrzuć z inwentarza wszystkie zakazane przedmioty - broń palną, broń białą itp. Powróć do loży i podejdź do elitarnych strażników pilnujących dostępu do klatki schodowej. Pozwól się im przeszukać.

Wyrusz do sali konklawe znajdującej się na poziomie 7. Truciznę musisz wsypać do pokazanego na obrazku kieliszka, czyli tego obok fotela znajdującego się najbliżej kominka.

Wykonaj teraz wszystkie czynności w ramach misji fabularnej Wiatr zmian - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wykonaj teraz wszystkie czynności w ramach misji fabularnej Wiatr zmian. Przebierz się więc za Jebediah Blocka, spotkaj się z Sophią w jego stroju i wyrusz wraz z nią do pomieszczenia konklawe. Po tym jak rozpocznie się głosowanie zagłosuj po myśli Sophii (Tak - Yay), dzięki czemu wzniesie toast.

Jeśli użyłeś śmiertelnej trucizny to Sophia od razu zginie. Jeśli użyłeś trutki to wyrusz za nią żeby ją dobić (Sophia powinna podejść do okna i musisz ją popchnąć - zaalarmuje to niestety okoliczne osoby).

Możesz także zabrać ze sobą na misję więcej trucizny (a także odnaleźć ją na mapie) i wsypać truciznę także do kieliszków czterech pozostałych osób, które mają wziąć udział w konklawe. Pozwoli ci to zaliczyć osobne wyzwanie Kto chce coś przekąsić? (Who Wants Chowder). Możesz użyć trutki, bo wyzwanie to nie wymusza zamordowania członków konklawe.

Umierać z głodu

Wyzwanie to nie jest powiązane z żadną z misji fabularnych - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wyzwanie to nie jest powiązane z żadną z misji fabularnych. Ma ono dużo wspólnych cech z wyzwaniem opisanym powyżej. Musisz ponownie zabrać ze sobą na misję truciznę oraz w taki sam sposób musisz odwiedzić balkon sąsiadujący z lożą Architektów i pozyskać przebranie zamkowego kelnera. Przystąp następnie do rozgrywania misji fabularnej Wiatr zmian. W trakcie spotkania w pomieszczeniu konklawe zagłosuj na nie (Nay) i spotkaj się z Sophią w jej apartamencie. Nie zabijaj jednak Sophii, tylko pozwól żeby spotkanie to zakończyło się.

Dopiero teraz powróć do loży Architektów i ustaw się w przebraniu kelnera przy barze.

Wsyp truciznę, zaczekaj aż pojawi się tu Sophia i zawołaj ją - Zamordowanie Sophii Washington w misji Stowarzyszenie Arki | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Wsyp truciznę, zaczekaj aż pojawi się tu Sophia i zawołaj ją. Jeśli poprawnie wykonałeś poprzednie kroki to Sophia skosztuje przekąski i albo od razu zginie albo uda się gdzieś zwymiotować (wyrusz za nią żeby ją dobić).

Mniejsze wyzwania

  1. Pianista (Piano Man); Celny strzał (Straight Shot) - Sophię możesz zamordować np. gdy znajdziesz się z nią sam na sam w jej biurze lub apartamencie.
  2. Snajper-zabójca (Sniper Assassin) - Sophię najłatwiej jest zastrzelić z dachu kaplicy po tym jak ustawi się przy jednej z okiennic (pomóż sobie instynktem).
  3. Potrzymaj mi włosy (Hold My Hair) - Sophia powinna udać się do łazienki po tym jak otrujesz ją w barze Loży Architektów. Możesz też zabrać ze sobą na misję strzykawkę z substancją wywołującą wymioty i znaleźć dobry moment żeby jej użyć na Sophii (najlepiej po pozbyciu się jej osobistego ochroniarza).