Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 2 - poradnik do gry

Hitman 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 Hitman 2 solucja, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2018

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 2 zamieściliśmy opisy przejścia wszystkich 7 misji fabularnych (Mission Stories) dostępnych podczas rozgrywania misji Pościg za zjawą w Bombaju w Indiach. Omówione tu misje pozwalają zbliżyć się do wytypowanych celów z zamiarem ich zamordowania.

W zależności od typu misji fabularnej możesz poczynić przygotowania do zamordowania jednego lub kilku osób. Nie są to wszystkie dostępne techniki zabójstw. Inne metody opisaliśmy na kolejnych stronach rozdziału. Warto też zaznaczyć, że misja Kolory szczęścia jest bardziej rozbudowana i odblokuje dwie nowe. Opisaliśmy wszystkie misje z tej grupy w tym samym podpunkcie.

Gładkie golenie

Cel: Maelstrom. Możesz ukrać tożsamość lokalnego fryzjera i otworzyć jego salon. Maelstrom będzie jednym z zainteresowanych klientów i jest to okazja do pozbycia się go na osobności.

1 - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry
Opis przejścia misji fabularnej: Salon fryzjerski znajduje się w slumsach w miejscu z obrazka 1 - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opis przejścia misji fabularnej: Salon fryzjerski znajduje się w slumsach w miejscu z obrazka 1. Jeśli wejdziesz na dach tego budynku to możesz podsłuchać rozmowy fryzjera z żoną, z której dowiesz się, że mężczyzna zapomniał jak wygląda Maelstrom i boi się otworzyć salon.

Opisywana misja fabularna teoretycznie zakłada odwiedzenie kryjówki Kruków w celu ustalenia tożsamości Maelstroma - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Opisywana misja fabularna teoretycznie zakłada odwiedzenie kryjówki Kruków w celu ustalenia tożsamości Maelstroma. Jeśli decydujesz się na taki wariant to zajrzyj na stronę Jak przedostać się do kryjówki Kruków? w naszym poradniku. Warto pomóc sobie dodatkowo zakładając przebranie bandyty po ogłuszeniu/zabiciu jakiegoś przeciwnika. Notatka ze zdjęciem (A Note to Sagar, the Barber) jest w pomieszczeniu zbrojowni Kruków (powyższy obrazek). Po tym jak je zdobędziesz zainteresuj się osobami oznaczonymi na niebiesko. Sprawdzaj je aż uda ci się zidentyfikować Maelstroma.

O wiele lepszym sposobem na zdobycie zdjęcia Maelstroma jest ogłuszenie mężczyzny z dzielnicy spożywczej - opisaliśmy ten wariant na stronie Jak łatwo zidentyfikować Maelstroma? w naszym poradniku. Wybranie tego prostszego wariantu nie anuluje misji fabularnej. Nadal będziesz ją mógł zaliczyć.

Do salonu fryzjerskiego możesz zakraść się wskakując przez dach lub wchodząc przez otwarte drzwi na piętrze - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Do salonu fryzjerskiego możesz zakraść się wskakując przez dach lub wchodząc przez otwarte drzwi na piętrze. Ogłusz lub zabij fryzjera. Koniecznie wyeliminuj też jego żonę żeby nie zostać później zdemaskowanym. Powróć do miejsca gdzie zaatakowałeś fryzjera. Załóż przebranie fryzjera i podnieś z ziemi brzytwę (Barber Razor). Na stoliku znajdziesz też klucz do salonu fryzjerskiego. Zejdź na parter i użyj klucza żeby podnieść roletę w głównym pomieszczeniu salonu.

Podejdź do stoiska przed salonem fryzjerskim - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Podejdź do stoiska przed salonem fryzjerskim. Na potrzeby opisywanej misji fabularnej musisz obsłużyć Maelstroma. Przy stoisku będą zatrzymywali się inni potencjalni klienci - wciskaj przycisk odsyłania ich z kwitkiem. Dopiero gdy pojawi się Maelstrom (dzięki wcześniejszemu zidentyfikowaniu go wiesz jak wygląda) zaproś go do salonu.

Zaczekaj aż Maelstrom usiądzie na fotelu i rozpocznij strzyżenie - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zaczekaj aż Maelstrom usiądzie na fotelu i rozpocznij strzyżenie. Możesz użyć zabranej wcześniej brzytwy żeby poderżnąć mu gardło. Jego zwłoki pozostaw na fotelu. Nikt inny nie wejdzie do salonu i nie odkryje ciała.

Suknia warta więcej niż życie

Cel: Vanya Shal. Możesz przejąć tożsamość lokalnego krawca, zakupić płótno na rynku i dotrzeć do zajezdni kolejowej żeby zaprezentować je Vanyi. Zaprosi ona Agenta 47 do swojego wagonu.

2 - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry
O tej misji fabularnej możesz dowiedzieć się po dotarciu do sklepu krawieckiego z obrazka 1 - jest on w slumsach niedaleko zajedzni kolejowej - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

O tej misji fabularnej możesz dowiedzieć się po dotarciu do sklepu krawieckiego z obrazka 1 - jest on w slumsach niedaleko zajedzni kolejowej. Wejdź do budynku i podsłuchaj rozmowy, z której dowiesz się, że lokalny krawiec unika spotkania z Vanyą Shal. Mężczyzna wyjdzie wkrótce z budynku.

Możesz podążać za krawcem lub od razu dotrzeć do miejsca, w którym na dobre zatrzyma się - jest to obszar z powyższego obrazka - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Możesz podążać za krawcem lub od razu dotrzeć do miejsca, w którym na dobre zatrzyma się - jest to obszar z powyższego obrazka. Chatka sąsiaduje z plażą oraz złomowiskiem.

Zauważ, że krawiec zatrzymał się w pobliżu wysoko rosnących roślin - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zauważ, że krawiec zatrzymał się w pobliżu wysoko rosnących roślin. Użyj monety lub innego obiektu do rzucania żeby odwrócić jego uwagę. Zaatakuj go gdy znajdzie się w ustronnym miejscu (uwaga na inną osobę, która co pewien czas zatrzymuje się w okolicy!). Załóż przebranie krawca i podnieś klucz do sklepu krawieckiego.

Powróć do sklepu krawieckiego i otwórz drzwi pomieszczenia na piętrze. Zbadaj je, dzięki czemu znajdziesz leżące na stole zamówienie (Request to the Tailor).

Dotrzyj teraz do dzielnicy tekstylnej (Textile District), która sąsiaduje ze sklepem krawieckim - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dotrzyj teraz do dzielnicy tekstylnej (Textile District), która sąsiaduje ze sklepem krawieckim. Tutejszy sprzedawca wystawia różne płótna na sprzedaż, ale trzeba mu zapłacić 5 monetami. Trzy monety mogłeś zabrać ze sobą na misję, kolejne dwie były do odnalezienia w sklepie krawieckim (obok zamówienia). Jeśli nadal masz ich zbyt mało to:

  1. Przeszukuj sklepy na mapie. W każdym z nich przy kasie powinieneś odnaleźć 1 monetę.
  2. Ukradnij płótno. To niewskazany wariant.

Musisz wybrać właściwe płótno, które spodoba się Vanyi - wybierz niebieskie (Cerulean).

Zanim przystąpisz do kolejnego kroku dotrzyj w ustronne miejsce i pozbądź się z inwentarza broni oraz innych zakazanych przedmiotów - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zanim przystąpisz do kolejnego kroku dotrzyj w ustronne miejsce i pozbądź się z inwentarza broni oraz innych zakazanych przedmiotów. Dopiero teraz spotkaj się z pracownikiem służby przy głównym wejściu do zajezdni kolejowej. Podejdź do strażników i pozwól im się przeszukać.

Dotrzyj do wnętrza zajezdni i udaj się do sali tronowej. Ustaw się przed Vanyą Shah i pokaż jej niebieskie płótno. Kobieta zaprosi Agenta 47 do swojego wagonu żeby dokonał tam pomiarów.

Zabierz metr krawiecki (Measuring Tape) ze stolika (mogłeś też zdobyć go w sklepie krawieckim) i rozpocznij pomiary - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zabierz metr krawiecki (Measuring Tape) ze stolika (mogłeś też zdobyć go w sklepie krawieckim) i rozpocznij pomiary. Zaczekaj aż Vanya Shah odwróci się plecami do bohatera ORAZ aż stojąca dalej służąca nie będzie spoglądała w tę stronę. Uduś Vanyę metrem krawieckim i ogłusz lub zabij jej służącą. Oba ciała schowaj w pojemniku w wagonie.

Kwestia dyscypliny

Cel: Vanya Shal. Możesz dowiedzieć się o planowanym spotkaniu Vanyi z brygadzistą z pralni, a następnie przejąć tożsamość mężczyzny. Agent 47 może spotkać się z nią na moście.

Pralnia Mumbaju znajduje się w zachodniej części mapy, na południe od domyślnego miejsca startu - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Pralnia Mumbaju znajduje się w zachodniej części mapy, na południe od domyślnego miejsca startu. Jeśli chcesz oficjalnie dowiedzieć o tej misji fabularnej to możesz dotrzeć do południowego wyjścia z pralni i podsłuchać rozmowy strażnika z jednym z pracowników pralni.

Najważniejszy krok to przedostanie się do zaznaczonego na obrazku biura brygadzisty (Foreman's Office). Możesz przekraść sie przez pralnię lub dotrzeć w to miejsce ze wschodu i pomóc sobie wytrychem do otwarcia drzwi. Podczas włamywania się uważaj na dwóch robotników stojących w okolicy - nie mogą być zwróceni w stronę biura.

Brygadzista przebywa wraz z jednym z pracowników na piętrze - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Brygadzista przebywa wraz z jednym z pracowników na piętrze. Załącz radio i znokautuj lub zabij osobę, która się tu pojawi. Schowaj jej ciało w dużym pojemniku. Brygadzistę również możesz zachęcić do pojawienia się na parterze po to żeby wyłączyć radio lub zaskoczyć go gdy będzie na piętrze. Ogłusz go lub zamorduj i załóż przebranie brygadzisty.

Dotrzyj w przebraniu do południowo-wschodniego wyjścia z pralni, a więc do obszaru gdzie miała miejsce pierwsza rozmowa - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dotrzyj w przebraniu do południowo-wschodniego wyjścia z pralni, a więc do obszaru gdzie miała miejsce pierwsza rozmowa. Zagadaj do strażnika i powiedz mu o gotowości do spotkania. Wyrusz za strażnikiem. Dotrzecie wspólnie na most. Musisz zaczekać aż dotrze tu Vanya Shal.

Podejdź do Vanyi i rozpocznij rozmowę z nią - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Podejdź do Vanyi i rozpocznij rozmowę z nią. Okazja do zamordowania jej pojawi się po tym jak odwróci się plecami do Agenta 47 i rozpocznie przemówienie do pracowników pralni. Zaczekaj aż pojawi się ikonka informująca o możliwości zepchnięcia jej z mostu. Co ciekawe pomimo świadków zostanie to potraktowane jako wypadek. Strażnicy nie zaatakują Agenta 47 ani nie zostanie odnalezione jej ciało (wpadło do zbiornika).

Kolory szczęścia

Cel: Wszystkie trzy cele misji. To unikalna misja fabularna, która pozwoli ci zlikwidować wszystkie trzy cele za jednym podejściem. Musisz jednak dokładnie wykonywać kolejne czynności, szczególnie te uwzględniające zamordowanie Rangana i Shah nie z własnej ręki.

W celu rozpoczęcia tej misji fabularnej musisz odwiedzić chawle (Chawl), czyli jeden z budynków mieszkalnych - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

W celu rozpoczęcia tej misji fabularnej musisz odwiedzić chawle (Chawl), czyli jeden z budynków mieszkalnych. Jest on zlokalizowany w niewielkiej odległości na południe od domyślnego miejsca startu.

Podsłuchaj rozmowy mieszkańców na dziedzińcu chawli, po czym wyrusz na najwyższe piętro - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Podsłuchaj rozmowy mieszkańców na dziedzińcu chawli, po czym wyrusz na najwyższe piętro. Odszukaj tam błękitną bramkę i zacznij skradać się. Musisz dotrzeć do stanowiska snajperskiego gdzie rozstawił się "konkurencyjny" zabójca - Kaszmirczyk (The Kashmirian).

Wrogi zabójca planuje na początek zamordowanie Dawooda Rangana. Nie daj mu się zauważyć. Wejdź w interakcję z jego karabinem snajperskim i wciśnij przycisk wyregulowania ostrości lunety, dzięki czemu w dalszej części misji Kaszmirczyk odda celny strzał z broni.

Musisz teraz zinfiltrować wieżowiec, w którym przebywa Dawood Rangan - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Musisz teraz zinfiltrować wieżowiec, w którym przebywa Dawood Rangan. Jeśli nie posiadasz żadnego przebrania to przekradnij się na plac budowy znajdujący się za wieżowcem. Możesz tam łatwo wyeliminować jednego z ochroniarzy i założyć przebranie lokalnego strażnika. Wejdź w przebraniu do wieżowca (jeśli nie sabotowałeś monitoringu to staraj się unikać kamer).

Zadaniem Agenta 47 jest przedostanie się do studia na poziomie 4 gdzie pracuje malarz - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zadaniem Agenta 47 jest przedostanie się do studia na poziomie 4 gdzie pracuje malarz. Możesz:

  1. Zdobyć przebranie elitarnego ochroniarza. Należy wyeliminować jednego z przeciwników ubranych na czarno.
  2. Zabrać kartę dostępu ze składziku na poziomie 3. Otwiera ona boczne drzwi studia.

Musisz pozbyć się dwóch osób przebywających w studiu - malarza oraz ochroniarza. Zaczekaj aż osoby te odejdą od siebie i w razie potrzeby użyj obiektu do rzucania szybko ogłuszyć strażnika. Schowaj ciała w szafie i załóż przebranie malarza (Painter Disguise).

Udaj się do biura Dawooda na poziomie 5 - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Udaj się do biura Dawooda na poziomie 5. Zaczekaj na pojawienie się tu Dawooda Rangana i wyrusz wraz z nim z powrotem do studia. Po dotarciu na miejsce zacznij malować jego portret. Proces ten przerwany zostanie w momencie gdy Kaszmirczyk odda strzał ze snajperki - pocisk przebije się przez oszkoloną ścianę i zabije Rangana.

{ramkaniebieska}Jeśli nie chcesz żeby odnaleziono zwłoki Rangana to zaczekaj na dobry moment żeby je przeciągnąć do szybu windy (uwaga na osoby z głównej sali). Wrzuć je do szybu, a nikt już ich nie odnajdzie.

Ponownie odwiedź chawle, przy czym tym razem musisz odnaleźć pokój, w którym zatrzymuje się Kaszmirczyk - jest to południowa część budynku, poziom 2 - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Ponownie odwiedź chawle, przy czym tym razem musisz odnaleźć pokój, w którym zatrzymuje się Kaszmirczyk - jest to południowa część budynku, poziom 2. Do mieszkania możesz włamać się (ryzyko przyłapania bohatera nawet w przypadku skorzystania z wytrycha) lub dotrzeć na zewnętrzne balkoniki i wejść przez okno.

Ponownie rozpocznij od zakradnięcia się do snajperki i zajrzenia przez lunetę (nie musisz nic regulować). Odkryjesz, że Kaszmirczyk poluje tym razem na Vanyę Shal.

Musisz teraz powtórzyć misję fabularną Kwestia dyscypliny, a więc pozyskać przebranie brygadzisty i spotkać się z Vanyą Shal na moście sąsiadującym z pralnią - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Musisz teraz powtórzyć misję fabularną Kwestia dyscypliny, a więc pozyskać przebranie brygadzisty i spotkać się z Vanyą Shal na moście sąsiadującym z pralnią. Jedyna różnica polega na tym, że w tym przypadku Agent 47 nie musi popchnąć kobiety. Zostanie ona zastrzelona przez Kaszmirczyka w momencie wygłaszania przemówienia do pracowników pralni.

Kolejny krok jest ważny - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Kolejny krok jest ważny. Raz jeszcze odwiedź chawle i nie ociągaj się żeby nie zgubić Kaszmirczyka (nie będzie on zaznaczony na mapie - w razie potrzeby rozpoznasz go po to tym, że ma granatowy garnitur oraz kaszkiet). Zatrzymaj się na parterze i zaczekaj aż Kaszmirczyk wyjdzie z mieszkania i zejdzie po schodach. Musisz go śledzić.

Kaszmirczyk na początek skorzysta z pobliskiej budki telefonicznej żeby skontatkować się z Maelstromem. Wyruszy następnie w stronę bocznej alejki Kruków.

Ostatnia część tej misji to przejęcie tożsamości Kaszmirczyka - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Ostatnia część tej misji to przejęcie tożsamości Kaszmirczyka. Wejdź w interakcję ze skrzynką z bezpiecznikami żeby wyłączyć światła. Oddal się i zaatakuj z zaskoczenia Kaszmirczyka po tym jak się tu pojawi. Przywróć od razu dostawy prądu, schowaj ciało zabójcy w kontenerze i załóż przebranie Kaszmirczyka.

To jeszcze nie wszystko - pozbądź się z inwentarza wszystkich broni i innych zakazanych przedmiotów (noże itp - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

To jeszcze nie wszystko - pozbądź się z inwentarza wszystkich broni i innych zakazanych przedmiotów (noże itp.).

Dopiero teraz dotrzyj do bocznej alejki Kruków. Pozwól strażnikom się przeszukać i wyrusz za jednym z nich. Zejdziesz do podziemnego bunkra, który jest kryjówką Kruków.

Zatrzymaj się przy wejściu do pomieszczenia, które pilnowane jest przez dwóch nowych bandytów - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zatrzymaj się przy wejściu do pomieszczenia, które pilnowane jest przez dwóch nowych bandytów. Agent 47 musi zostać ponownie przeszukany. Dopiero po wszystkim wejdź do środka. Spotkasz tu Maelstroma (nie trzeba go było identyfikować odnajdując jego zdjęcie). Możesz go zabić w dowolny sposób, np. udusić go czy użyć garoty.

Stara miłość

Cel: Maelstrom. Możesz zbadać pilnowany przez Kruki dom na wzgórzu i doprowadzić do spotkania Maelstroma z jego ukochaną. Otwiera to możliwość do otrucia go.

Tę misję fabularną w całości rozgrywa się na wzgórach Mumbaju (Mumbai Hills), które pokazuje powyższy obrazek - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Tę misję fabularną w całości rozgrywa się na wzgórach Mumbaju (Mumbai Hills), które pokazuje powyższy obrazek. Przy schodach prowadzących na wzgórza wpadniesz na grupę osób i dowiesz się, że Kruki zamknęły ten obszar i nikogo nie wpuszczają.

Wzgórza najlepiej jest zinfiltrować w przebraniu. Wyeliminuj dowolnego zbira (np. któregoś z pobliskiego domu na plaży) i załóż przebranie bandyty. Pozwoli ci to swobodnie (poza kilkoma wyjątkami) przemieszczać się po wzgórzach.

Zainteresuj się domem mieszkalnym, w którym przebywa jedynie kobieta (po dotarciu w to miejsce odpali się nowa rozmowa) - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zainteresuj się domem mieszkalnym, w którym przebywa jedynie kobieta (po dotarciu w to miejsce odpali się nowa rozmowa). Przeszukaj budynek - na parterze znajdziesz trutkę na szczury, a na piętrze list od Maelstroma (A Letter from the Maelstrom).

Dotrzyj na dach budynku - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dotrzyj na dach budynku. W celu zaaranżowania spotkania między kobietą i Maelstromem musisz wywiesić flagę. Możesz tego dokonać "ręcznie" lub strzelić (najlepiej z broni z tłumikiem) w mechanizm podnoszenia flagi (powyższy obrazek), dzieki czemu zaliczysz dodatkowe wyzwanie. Maelstrom wyruszy w to miejsce.

Masz trochę czasu żeby się przygotować - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Masz trochę czasu żeby się przygotować. Udaj się na tyły budynku. Truciznę wsyp do pokazanego na obrazku lewego kieliszka (patrząc od strony wyjścia z budynku). Maelstrom spotka się z ukochaną i usiądą przy stoliku. Otruty Maelstrom wyruszy w stronę krawędzi klifu. Będziesz go mógł tam zepchnąć, ale zanim tego dokonasz upewnij się, że nikt nie spogląda w stronę Agenta 47.

{ramkaniebieska}Alternatywnie możesz też użyć śmiertelnej trucizny (zabranej ze sobą na misję lub odnalezionej na mapie, np. w wagonie Vanyi Shah w zajezdni). Okolica zostanie wtedy jednak zaalarmowana i otrzymasz gorszą notę za ukończenie misji.

Przeminęło z wiatrem

Cel: Dawood Rangan. Możesz po dotarciu do wieżowca odnaleźć zaginiony scenariusz filmu, a następnie sabotować przemysłowy wentylator znajdujący się na planie filmowym.

Ta misja fabularna w całości rozgrywana jest w wieżowcu - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Ta misja fabularna w całości rozgrywana jest w wieżowcu. Jeśli masz taką możliwość to rozpocznij misję w przebraniu wewnątrz wieżowca lub w jego najbliższym otoczeniu (np. na barce). Dotrzyj na plan filmowy i podsłuchaj rozmowy na temat utraconego scenariusza.

Gra rekomenduje zdobycie przebrania pracownika Bollywood. Są oni ubrani na niebiesko. Przebranie możesz łatwo zdobyć np. na poziomie 3 w łazience sąsiadującej z pokojem nakładania make-upu. Wywołaj powódź w łazience i ogłusz lub zabij osobę, która się tu pojawi (jeśli będzie to kobieta to zaczekaj na pojawienie się kolejnej postaci). Ciało/ciała możesz schować w pojemniku.

Dotrzyj na poziom 4 budynku i zainteresuj się nieczynnym szybem windy, który sąsiaduje ze studiem - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dotrzyj na poziom 4 budynku i zainteresuj się nieczynnym szybem windy, który sąsiaduje ze studiem. Zauważ, że zaginiony scenariusz utknął w szybie. Oddaj kilka strzałów w jego stronę z broni z tłumikiem. Przejdź następnie po krawędzi i zjedź po rurze na sam dół. Pozwoli ci to podnieść zaginiony scenariusz (The Missing Script).

Ze scenariuszem powróć na plan filmowy na poziomie 4 i przekaż go reżyserowi (kobieta ze słuchawkami i różową czapką z daszkiem) - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Ze scenariuszem powróć na plan filmowy na poziomie 4 i przekaż go reżyserowi (kobieta ze słuchawkami i różową czapką z daszkiem). Zainteresuj się teraz okolicznym dużym wentylatorem. Obok niego do odnalezienia jest śrubokręt (obrazek). Zabierz go i użyj tego przedmiotu do sabotowania wentylatora. Możesz go od razu włączyć (panel sterowania jest obok niego), ale nie zwiększaj jeszcze obrotów.

Zaczekaj aż pojawi się Dawood Rangan oraz aż odegra scenę, która zostanie przerwana - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Zaczekaj aż pojawi się Dawood Rangan oraz aż odegra scenę, która zostanie przerwana. Nic nie rób dopóki aktorka nie odejdzie z planu, dzięki czemu Dawood pozostanie na nim w pojedynkę (pokazuje to powyższy obrazek). Dopiero wtedy zwiększ obroty, a Rangan zostanie zdmuchnięty przez wentylator.

Zdjęcie idealne

Cel: Dawood Rangan. Możesz odnaleźć aktora bollywoodzkiej produkcji, który zaginął w slumsach. Po przejęciu jego tożsamości możesz wziąć udział w sesji zdjęciowej z Ranganem.

3 - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry
O tej misji fabularnej możesz dowiedzieć się od mężczyzny napotkanego w pobliżu domyślnego miejsca startu - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

O tej misji fabularnej możesz dowiedzieć się od mężczyzny napotkanego w pobliżu domyślnego miejsca startu. Dowiesz się o zaginięciu aktora Gregory'ego Arthura.

Na poszukiwania wyrusz do slumsów. Zajmij się konkretnie zbadaniem zaznaczonej na obrazku 1 alejki na północ od centralnej części slumsów. Poszukiwany Gregory Arthur ma strój anioła. Wyeliminuj go gdy znajdziecie się na osobności, np. gdy będzie wymiotował do kanału (przykład na obrazku 2). Schowaj w miarę możliwości jego ciało (w kanałach może pojawić się Kruk) i załóż przebranie aktora (Lead Actor).

Pozbądź się z inwentarza broni i innych zakazanych przedmiotów i dopiero wtedy wyrusz w stronę wieżowca - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Pozbądź się z inwentarza broni i innych zakazanych przedmiotów i dopiero wtedy wyrusz w stronę wieżowca. Przy próbie wejścia do niego Agent 47 zostanie zatrzymany przez strażników. Musisz zgodzić się na przeszukanie.

Warto rozpocząć od zbadania składziku na poziomie 3 wieżowca. To jedno z wielu miejsc gdzie można zdobyć trutkę na szczury.

Dotrzyj teraz na plan filmowy na poziomie 4 i zakomunikuj swoje przybycie - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Dotrzyj teraz na plan filmowy na poziomie 4 i zakomunikuj swoje przybycie. Wkrótce pojawi się tu Dawood Rangan. Ustaw się obok innych osób biorących udział w sesji zdjęciowej.

Tuż przed sesją zdjęciową lub tuż po niej pojawi się okazja do wsypania trucizny - Zadania fabularne w misji Pościg za zjawą | Hitman 2 - Hitman 2 - poradnik do gry

Tuż przed sesją zdjęciową lub tuż po niej pojawi się okazja do wsypania trucizny. Wybierz pokazany na obrazku kieliszek. Wykorzystaj to, że inne postacie chwilowo nie spoglądają w tę stronę. Jeśli użyłeś trutki na szczury to Rangan wyruszy w stronę studia. Przejrzyj opis misji fabularnej Kolory szczęścia żeby dowiedzieć się jak można się tam dostać. Alternatywnie możesz też użyć śmiertelnej trucizny (odnalezionej np. w wagonie Vanyi Shah w zajezdni), ale wtedy Rangan umrze w miejscu publicznym.

Jeśli nic nie zrobisz to możesz pogadać po sesji zdjęciowej z Ranganem i wyruszyć wraz z nim na jedno z wyższych pięter wieżowca. Będzie on tam chciał pogadać z Tobą na osobności. Niestety nie jest to dobre miejsce do zamordowania go, bo Rangan zawsze będzie znajdował się w polu widzenia co najmniej jednego ochroniarza.