Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Największy wróg Człowieka-Pająka? Człowiek-Kapeć! Poradnik Marvel's Spider-Man PS4 to potężna solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie misje i zadania w grze. Nasz poradnik odkryje sekrety gry, pozwoli odblokować kostiumy i stroje, rozwiązać zagadki Czarnego Kota czy wyzwania Taskmastera.

Poradnik do gry Marvel's Spider-Man na PS4 przygotuje was na oczyszczenie Nowego Jorku z wszystkich przestępców. Nasz poradnik to potężne kompendium wiedzy, w którym każdy gracz odnajdzie odpowiedzi na pytania i porady ułatwiające początek gry. Poradnik porusza najistotniejsze kwestie, takie jak opis aktywności pobocznych w grze, opis systemu walki, czy solucja wszystkich misji badawczych w grze. Całość wieńczy bardzo rozbudowany opis przejścia wątku fabularnego, wraz z opisem zadań pobocznych. W naszej solucji znajdziesz również opis walk z wszystkimi bossami w grze - Fisk, Tombstone, Scorpion i reszta złoczyńców nie ma najmniejszych szans.

Poradnik otwierają porady na start i dział podstaw, w którym zebraliśmy wszelkie konieczne tipsy potrzebne do rozpoczęcia Marvel's Spider-Man na PS4. Dowiecie się z tej sekcji poradnika m.in. jak wygląda system sterowania w grze, jak wykonywać testy w grze, czy przeczytasz informację o rozwoju postaci i liście dostępnych ruchów. Kolejnym rozbudowanym działem jest walka - znajdziesz tam omówienie, jak radzić sobie w potyczkach wrogach, dowiesz się jak leczyć się, odnawiać koncentrację i przeczytasz spis wrogów, wraz z taktykami jak sobie z nimi radzić.

Lubisz zdobywać najtrudniejsze trofea - Marvels Spider-Man - poradnik do gry

Lubisz zdobywać najtrudniejsze trofea? Uważasz grę za skończoną dopiero po wbiciu platyny? Spróbuj swoich sił w naszym turnieju dla łowców trofeów. Graj w Spider-Mana i walcz o nagrody!

Oczywiście w przewodniku nie mogą zabraknąć rozbudowanego działu FAQ, który odpowiada na wszelkie nurtujące pytania świeżo upieczonych superbohaterów. To właśnie w nim odpowiadamy m.in. na to, jak ukończyć grę w 100%, czy w grze istnieje fast travel, jakie umiejętności są najlepsze w grze, jak odsłaniać mapę, czy jak zdobywać żetony przestępstw.

Rdzeniem naszego poradnika jest bardzo obszerna solucja wszystkich misji głównego wątku fabularnego. Dokładnie opisaliśmy wszystkie zadania w grze, oprócz kampanii, przeczytasz jak opis przejścia wszystkich misji pobocznych i opcjonalnych zadań, takich jak zadania w stacjach badawczych Harrego Osborna. Odkrywamy sekrety takich dzielnic Nowego Jorku, jak Harlem, Greenwich, Chinatown, czy Midtown - z naszym poradnikiem ukończysz grę na 100%.

Wiele miejsca poświęciliśmy również na opis wszystkich gadżetów, kostiumów i wszelkich ulepszeń Spider-Mana. Fani serii będą mieli prawdziwą gratkę - w grze możesz odblokować ikoniczne stroje, które pojawiły się na łamach komiksów. Wyszczególnimy również najtrudniejsze zagadki i łamigłówki w grze, które zostały przedstawione w przejrzysty sposób - łatwo namierzysz potencjalnie trudny moment rozgrywki i odnajdziesz rozwiązanie.

Marvel's Spider-Man (PS4) to trzecioosobowa gra akcji, którą najłatwiej porównać do serii Batman: Arkham, zwłaszcza jeżeli chodzi o płynną i efektowną walkę. Starcia są jedną z głównych atrakcji produkcji. Bohater wykorzystuje pięści, nogi, pajęczynę oraz elementy otoczenia. Może więc np. chwycić pajęczyną znajdujący się niedaleko worek z piaskiem i cisnąć nim w oponenta czy też wyrzucić wroga w powietrze i przykleić go do pobliskiej ściany. Da się także strzelać i zastawiać pułapki, które przydają się np. podczas sekwencji skradankowych, w trakcie których zamiast wdawać się w bezpośredni konflikt, po cichu przemieszczamy się po ścianach, eliminując po drodze kolejnych bandziorów.

Akcja rozgrywka się w Nowym Jorku, więc w grze Spider-Man nie brakuje eksploracji. Człowiek-Pająk potrafi bez problemu chodzić, a nawet biegać po pionowych ścianach, używać pajęczyny do kołysania się i szybszego przemieszczania się na większe odległości itd. Tytuł jest bardzo widowiskowy, nie tylko ze względu na akrobatyczne zdolności Spider-Mana, ale także przez sekwencje QTE. W trakcie tego typu wyreżyserowanych scen oglądamy najbardziej szalone akcje, na które wpływamy wciskając odpowiednie przyciski w wybranych momentach.

Grzegorz "Alban" Misztal (www.gry-online.pl)

Porady na start

Zanim rozpoczniesz rozgrywkę w grze Marvel's Spider-Man, warto byś zapoznał się z następującymi poradami na start. Pomogą ci one "wejść w strój" głównego bohatera i uratować Nowy Jork przed zagładą. Dowiesz się poniżej m.in. ile trwa gra, jak odblokować zmianę czasu gry, czy jak sprawnie namierzać kolejne przestępstwa.

  1. Pajęczy zmysł i uniki. Będąc w walce, Peter będzie przeczuwał nadchodzące zagrożenie - koło jego głowy pojawi się jasna otoczka. Wystarczy, że naciśniesz wtedy kółko, a Spiderman zrobi unik i uniknie obrażeń. Po pewnym czasie, będziesz mógł odblokować perfekcyjne uniki - na moment przed atakiem wroga, otoczka stanie się niebieska. Jeśli w porę naciśniesz unik, twoja postać odzyska sporo koncentracji i wykona specjalną akcję np. strzał siecią w twarz wroga.
  2. Szybkie ruchy Spidermana. Kontrolując Petera możesz wcisnąć R2, żeby poruszać się szybciej. Dodatkowo, przytrzymując R2 będziesz mógł chwytać się siecią okolicznych budynków i rozpoczniesz huśtanie.
  3. Przestępstwa. Jeśli myślisz o wymaksowaniu gry, zwracaj uwagę na przestępstwa dokonywane na ulicach miasta (są oznaczone czerwonym trójkątem z wykrzyknikiem) i staraj się je systematycznie zaliczać. Jest ich tak dużo, że po ukończeniu fabuły namierzanie kolejnych może być bardzo czasochłonne. Pojawieniu się każdego przestępstwa towarzyszy komunikat policyjny. Najlepiej otworzyć wówczas mapę, odnaleźć marker i skierować się na miejsce.
  4. Problem z odszukaniem znajdźki. Jeśli masz problem z odnalezieniem np. plecaka we wskazanym na mapie miejscu, oddal się i oznacz własnym znacznikiem przedmiot. Wówczas gra pokaże Ci jego dokładną lokalizację na budynku.
  5. Poziom trudności. Gdy rozpoczniesz rozgrywkę, będziesz mógł wybrać jeden z trzech poziomów trudności. Domyślny poziom oferuje całkiem przyzwoity poziom wyzwania - pamiętaj również, że w każdym momencie rozgrywki możesz zmienić trudność, gdy będziesz miał z czymś kłopoty.
  6. Gadżety. Gadżety Spider-Mana są piekielnie użyteczne, zwłaszcza w walkach w bazach. Nie zapomnij ich systematycznie ulepszać podczas gry. Do upgrade'ów konieczne są żetony, które uzyskuje się z aktywności pobocznych. Nie wszystkie gadżety działają na wszystkie typy przeciwników, ale niektóre są bardzo uniwersalne, np. drony zmniejszające żywotność oponentów
  7. Długość gry. Główny wątek fabularny trwa ok. 20 godzin. Po jego zakończeniu, możesz kontynuować rozgrywkę, zbierając znajdźki, czy wykonując zaległe aktywności.
  8. Wyzwania. Z punktu widzenia postępów w grze, zaliczanie wyzwań z ekranu testów nie ma żadnego sensu. Nagroda w postaci punktów doświadczenia jest zbyt mała, żeby skupiać się na wykonywaniu określonych aktywności.
  9. Aktywności poboczne. W grze jest bardzo dużo aktywności pobocznej - w przerwie od wątku głównego możesz wykonywać misje poboczne, zbierać plecaki Petera, robić rajdy na kryjówki wrogów, łapać gołębie i wiele innych. Aktywności są zaznaczone na mapie i nie będziesz miał problemu, by ich odszukać. Warto robić je na bieżąco, gdyż oferują doświadczenie, żetony potrzebne do ulepszenia stroju i gadżetów.
  10. Upływ czasu. Gra nie oferuje opcji modyfikacji upływu czasu, a godziny zmieniają się wraz z postępami w fabule. Dopiero po ukończeniu głównego wątku fabularnego w stacjach badawczych można zmieniać porę dnia.
  11. 9 dzielnic i fast travel. Obszar rozgrywki został podzielony na dziewięć dzielnic, w której znajdziesz wiele aktywności. Po pewnym czasie, odblokujesz możliwość szybkiej podróży między posterunkami policji, mieszkaniem Petera i siedzibą F.E.A.S.T. Otwórz mapę, wybierz punkt docelowy i poczekaj, aż Spider-Man dotrze na miejsce.
  12. Kontakt z mieszkańcami. Po zejściu na poziom ulicy, Spider-Man może witać się z mieszkańcami Nowego Jorku wciskając kwadrat. Okazjonalnie, możesz z niektórymi porozmawiać (np. wspomną o bazie opryszków w okolicy) lub zbić piątkę.
  13. Zmiana stroju. W grze znajdziesz ponad 25 kostiumów Spider-Mana, z różnymi specjalnymi mocami. Stroje możesz dodatkowo modyfikować, ulepszając np. siłę ciosów. Dzięki temu, stworzysz postać pod odpowiadający ci styl rozgrywki.
  14. Leczenie w walce. Naciśnięcie dolnego strzałki na kontrolerze pozwoli ci odnowić brakujące zdrowie. Ilość przywróconego życia będzie czerpana z paska koncentracji, który uzupełniasz walcząc, wykonując specjalne ciosy i bujając się na sieci.
  15. Podcast JJJ. Przez całą grę, naczelny Daily Bugle będzie komentował poczynania Spider-Mana, oskarżając go przy tym o współpracę ze złoczyńcami. Nagrania będą odtwarzane między misjami i mają charakter humorystyczny - jeśli jednak zaczną cię irytować, możesz ja wyłączyć w opcjach gry, w zakładce dźwięku.

Podstawy

Nim ruszysz na ratunek świata, przystań na chwilę i skup się na przyswojeniu podstaw rozgrywki. Poniższy dział zawiera rozdziały, które poruszają fundamenty rozgrywki - co bynajmniej nie oznacza, że należy je ominąć. Skupiliśmy się na opisie rozwoju postaci, byś dokładnie wiedział, w jaki sposób twoja postać wzmacnia się. Przeczytasz tutaj również o sterowaniu, ruchach Spider-Mana i temu, przejrzysz porady na start gry.

  1. Rozwój postaci - w tym rozdziale przeczytasz jak wygląda proces rozwoju umiejętności Petera Parkera. Nasz bohater rozwija się z kolejnymi poziomami, tworzy nowe kostiumy, buduje zmyślne gadżety i szlifuje nowe umiejętności bitewne.
  2. Sterowanie - Sterowanie potrafi dać w kość, choć tak naprawdę tylko na początku gry. W tym rozdziale odświeżysz sobie rozkład przycisków.
  3. Lista ruchów - Spider-Man nigdy wcześniej nie był tak sprawny i nie operował tak wieloma ciosami. W grze możesz wykonywać rzuty, wybijać wroga w powietrze, ciskać obiektami, wykonywać finiszery, a nawet wykonywać tricki w powietrzu. Na tej stronie przeczytasz o wszystkich możliwych ruchach w grze.

Walka

Wokół walki kręci się znaczna część rozgrywki Marvel's Spider-Man. Na szczęście, twórcy postarali się, by była ona bardzo efektowna i sprawiała dużo frajdy. Opracowaliśmy najważniejsze rozdziały, które opisują system walki w grze i dają ci mnóstwo cennych informacji, jak radzić sobie w potyczce. Czekają na ciebie rozdziały takie jak:

  1. Jak walczyć? - Peter Parker słynie z finezji, którą przelewa m.in. na walkę z innymi przeciwnikami. Twoja postać to świetny wojownik, choć czasem łatwo zgubić się w gąszczu kolejnych kombinacji przycisków. Poniższa strona krok po kroku omawia system walki w grze i daje jasne odpowiedzi, jak radzić sobie w bitwie.
  2. Jak się leczyć? - Spider-Man czasem w wirze walki może zostać zraniony. Co robić w takiej sytuacji? Przeczytaj naszą stronę poświęconą leczeniu!
  3. Jak zdobywać koncentrację? - Spider-Man w walce może gromadzić koncentrację, którą może wydać potem m.in. na finiszery i szybkie wykończenie przeciwników. Jak jednak zdobyć cenny zasób koncentracji? Przeczytaj tutaj!
  4. Rodzaje wrogów - Gra obfituje w wiele typów różnych przeciwników. Natkniesz się na osiłki, przeciwników z biczami, gangsterów z bronią palną, czy złoczyńców wyposażonych w wyrzutnie rakiet. W tym rozdziale opisaliśmy wszystkich wrogów, wraz z poradą, jak sobie z nimi radzić.

Kostiumy i gadżety

Peter Parker to prawdziwy gadżeciarz - wciąż wymyśla nowe wynalazki i myśli jak ulepszyć swój kostium. W grze wielokrotnie będziesz mógł wykonać ulepszeń, tworząc nowe modyfikacje, czy przebierając się w kombinezon, który obdarzy cię zupełnie nową mocą. W tym dziale opisaliśmy wszelkie możliwe cudeńka technologiczne, które będziesz mógł wykorzystać w czasie swojej przygody.

  1. Spis wszystkich kostiumów w grze - w grze Marvel's Spider-Man możesz stworzyć ponad 25(!) unikalnych przebrań. Fani komiksów powinni być bardzo usatysfakcjonowani - możesz stworzyć kostiumy takie jak Kostium Scalet Spider, Kostium Starka, Spider Armor MK, Iron Spider, czy klasyczny kostium Vintage. Wiele kostiumów oferuje unikalną moc, spis wszystkich kombinezonów znajdziesz w tym dziale naszego poradnika.
  2. Lista modyfikacji kostiumu - Każdy z kostiumów w grze może otrzymać do trzech modyfikacji, które dodatkowo wzmocnią naszą postać. Zdolności takie jak Pierwsza Pomoc, Żelowe wypełnienie, analizator bojowy, sensor zbliżeniowy i inne zostały szczegółowe opisane na tej stronie.
  3. Opis gadżetów - Czym byłby Spider-Man, bez swoich ikonicznych gadżetów? W grze możesz tworzyć sieć uderzeniową, spider-drona, elektrosieć, sieciombę, pułapkę i inne wynalazki, które możesz wykorzystać do walki z przestępcami.

FAQ

W naszym przewodniku nie zabrakło obszernego działu FAQ, w którym odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania związane z grą Marvel's Spider-Man. Czekają na ciebie takie rozdziały jak:

  1. Jak odsłaniać mapę? - Nowy Jork został podzielony na 9 dzielnic, które początkowo spowite są mgłą i nie możesz zobaczyć na mapie żadnej aktywności pobocznej. Jak zmienić ten stan rzeczy?
  2. Jak ulepszać gadżety i strój pająka? - W grze dużą rolę odgrywają pewne elementy craftingu - możesz wydawać żetony baz, wyzwań, przestępstw, badawcze, kultowych miejsc i żetony plecaków na rozmaite ulepszenia.
  3. Jak robić zdjęcia? - Peter Parker niegdyś pracował w Daily Bugle jako dziennikarz - jego smykałka dziennikarska została podkreślona w grze. Przed tobą mnóstwo kultowych miejsc, które możesz sfotografować!
  4. Jak zdobywać żetony przestępstw? - Nowy Jork, mimo swojego splendoru przepełniony jest w grze przestępstwami. Spider-Man może czynnie włączać się w różne wykroczenia i pomagać policji. Zajrzyj do tego rozdziału, by dowiedzieć się więcej o żetonach przestępstw.
  5. Jak ukończyć grę na 100%? - Gołębie, plecaki, bazy wrogów... jak to wszystko ugryźć, by gra pokazała 100% ukończenia? Poniższy rozdział krok po kroku omówi co musisz zrobić, by zobaczyć całą zawartość gry i zdobyć platynę.
  6. Czy istnieje system szybkiej podróży? - Choć w grze perfekcyjnie odwzorowano sposób poruszania się Spider-Mana, czasem nagli nas czas i musimy dotrzeć gdzieś bardzo szybko. Czy w grze jednak istnieje system fast travel? Dowiesz się tutaj!
  7. Czy można grać po ukończeniu gry? - Marvel's Spider-Man ma niesamowitą ilość zawartości pobocznej - czy można do niej wrócić, gdy ukończymy główny wątek fabularny? Zajrzyj do tej strony, by się dowiedzieć.
  8. Jak odkryć grób Wujka Bena? - By zdobyć osiągnięcie "Z wielką siłą..." musisz odkryć położenie grobu Wujka Bena. Lokację cmentarza i nagrobku znajdziesz na tej stronie.
  9. Które umiejętności są najlepsze? - Spider-Man może szkolić się w kilku drzewkach rozwoju: Innowator, Obrońca i Sieciomiot. Znajdziesz tam mnóstwo unikalnych umiejętności - przetestowaliśmy wszystkie i wybraliśmy dla ciebie najlepsze naszym zdaniem zdolności, które ułatwią ci ukończenie gry!

Opis aktywności pobocznych

Marvel's Spider-Man przewidział dla graczy zestaw wielu opcjonalnych wyzwań. W przerwie od ratowania Nowego Jorku, możesz zapobiegać przestępstwom, łapać gołębie, robić rajdy na bazy wrogów, brać udział w wyzwaniach Taskmastera i wielu, wielu innych. Czekają na ciebie m.in.

  1. Plecaki - Peter Parker w czasie swojej kariery jak Spider-Man zgromadził wiele cennych przedmiotów. Oprócz przydatnych rekwizytów, nasz bohater pochował wiele sentymentalnych rzeczy w plecakach, które ukrył na terenie całego Nowego Jorku. Po prologu gry, gra nauczy cię, jak je odnajdywać i zbierać. Zdobędziesz przy tym żetony plecaków.
  2. Kultowe miejsca - Nowy Jork jest pełen ikonicznych i kultowych miejsc. W przerwie od ratowania miasta, Peter może wyciągnąć aparat i sfotografować rozmaite obiekty. Gra Marvel's Spider-Man oferuje gratkę dla osób, które chcą zobaczyć miniaturkę "Wielkiego Jabłka" będziesz mógł sfotografować m.in. Manhattan Bridge, Washington Square Park, czy Madison Square Park. Fotografię pozwolą ci zdobyć żetony kultowych miejsc.
  3. Bazy wrogów - Nowy Jork jest pełen kryjówek przestępców. Możesz odwiedzić je i wyczyścić z wrogów. Czekają na ciebie m.in. Kryjówki Fiska, Magazyny Demonów, Obozy więźniów i Posterunki Sable. Udany rajd na bazę wroga nagrodzi cię żetonami baz.
  4. Zagadki Black Cat - Black Cat, to mistrzyni złodziejstwa, kobieta, która uwielbia zagadki i zabawy w podchody. Kobieta zostawiła na terenie Nowego Jorku ukryte zabawki - zadaniem Petera jest odszukać je, by w końcu odkryć miejsce jej pobytu.
  5. Gołębie - Każdy Super Bohater nie boi się żadnych wyzwań i... od czasu do czasu musi podjąć się tak prostych zadań jak pogoń za gołębiem. W grze Marvel's Spider-Man natkniemy się na misję poboczną "Pomoc Howardowi", która odblokuje możliwość tropienia i łapania zaginionych ptaków. Żetony badawcze czekają!
  6. Wyzwania Taskmastera - Taskmaster to sprytny przestępca, który za cel wybrał sobie zgromadzenie jak największej ilości danych o Spider-Manie. Aby to zrobić, przygotował dla ciebie wyzwania, które zlokalizowane są na terenie całego Nowego Jorku. Za wykonanie wyzwań zdobędziesz lukratywne żetony wyzwań - które bardzo przydadzą ci się, by tworzyć nowe kostiumy i gadżety.
  7. Przestępstwa - W grze Marvel's Spider-Man, Nowy Jork przepełniony jest przestępcami, który planują kolejne zbrodnie. Po prologu gry, zyskasz dostęp do odsłuchu komunikatów policyjnych, które będą odbierać zgłoszenia o kolejnych przestępstwach w okolicy. Możesz udać się na miejsce zgłoszenia, a weźmiesz udział w krótkiej misji, która będzie polegała na powstrzymaniu złoczyńców. Po udanej interwencji, zyskasz żetony przestępstw.

Zagadki i minigry

W czasie swojej przygody natkniesz się na kilka łamigłówek. Czasem będziesz musiał odwiedzie Laboratorium Octaviusa, by wziąć udział w eksperymentach, a innym razem ustawić poprawnie statuę w muzeum. Zebraliśmy wszystkie trudniejsze zagadki logiczne w grze - odwiedź poniższe solucje, jeśli szukasz rozwiązania!

  1. Badanie substancji i regulacja mocy - Oprócz walki ze złoczyńcami, Peter Parker wykorzystuje swój geniusz, by rozwiązywać skomplikowane problemy naukowe. W czasie gry (głównie w laboratorium Doktora Octaviusa), natkniesz się na dwie minigry: badanie substancji i regulacje mocy danego schematu urządzenia. Obie zagadki są często spotykane w czasie gry - przeczytaj, jak sobie z nimi radzić!
  2. Jak ustawić statuę w muzeum? - Podczas misji "Nie dotykać eksponatów" wcielisz się w Mary Jane Watson. Kobieta dotrze do statuy demona i będzie zmuszona ustawić ją tak, by odsłonić dalsze przejście. Zadanie może sprawić trochę kłopotu, na szczęście, przygotowaliśmy solucję zagadki.
  3. Ukryty mechanizm w gabinecie Martina Li - Podczas misji "Ukryte zamiary" Peter uda się do siedziby F.E.A.S.T, po pewnym czasie dotrzesz do gabinetu Martina Li. Dotrzesz tam do dziwnego mechanizmu, który ewidentnie blokuje dostęp do ukrytego pomieszczenia. Kluczem do sukcesu jest symbol Yin i Yang... ale więcej o tym na stronie!
  4. Rozbrojenie bomby - Podczas misji "Ten, który uciekł" pokierujesz Mary Jane Watson. MJ stanie przed prawdziwym wyzwaniem - będzie zmuszona samodzielnie rozbroić bombę. To dość nerwowy moment rozgrywki, w końcu jesteś pod presją czasu, a wystarczy jeden zły ruch i wszystko wybuchnie!
  5. Lokacja oddechu diabła - W trakcie misji "Wstąp we me progi..." MJ dotrze do sekretnego gabinetu Osborna. Znajdzie tam panel, który wskazuje lokacje Oddechu Diabła (Devil's Breath). Aby odnaleźć sekretną placówkę, musisz rozwiązać zagadkę - obok znajdziesz szybką solucję zadania.

Główne misje

Esencją naszego poradnika jest bardzo obszerny opis przejścia wszystkich misji fabularnych w grze. Bogato ilustrowana solucja krok po kroku poprowadzi cię po całej historii opowiedzianej w grze Marvel's Spider-Man. Na łamach kolejnych rozdziałach wyszczególniliśmy najtrudniejsze fragmenty rozgrywki.

  1. Oczyszczenie drogi - To krótka misja, w której nauczysz się podstaw sterowania Petera i stoczysz pierwsze pojedynki z opryszkami.
  2. Wydarzenie wieczoru - Tym razem poziom trudności znacząco wzrasta i Spider-Man m.in. musi stoczyć pojedynek z Kingpinem. Czeka cię pierwsze starcie z bossem, szefem gangu - Fiskiem.
  3. Moja inna praca - Ten rozdział solucji do gry Marvel's Spiderman opisuje misję główną "Moja inna praca". Tym razem Peter wraca do laboratorium Otto, by pomóc mu w przygotowaniu pokazu technologicznego.
  4. Utrzymywanie pokoju - Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Spiderman znajdziesz opis zadania "Utrzymywanie pokoju". Misja ta, wprowadzi cię w dodatkowe aktywności świata gry i nauczy, jak odsłaniać mapę w grze.
  5. Coś starego, coś nowego - Kolejny rozdział naszej solucji do gry Marvel's Spiderman przynosi opis przejścia zadania "Coś starego, coś nowego". To krótkie zadanie - Peter wyrusza do laboratorium dr. Otto, by naprawić swój strój.
  6. Kryjówki Fiska - Czas na wzięcie udziału w pokazowym zadaniu, które przedstawi kolejną aktywność poboczną z gry - przed tobą rajd na bazę wrogów!
  7. Szukając kultowych miejsc - Tym razem, zaznajomisz się z aktywnością dodatkową opartą na fotografowaniu znanych miejsc w Nowym Jorku.
  8. Niech żyje, żyje nam... - Peter musi zapomnieć na trochę o życiu superbohatera i skupić się na przyziemnych sprawach. Czas odwiedzić ciotkę May na jej przyjęciu urodzinowym!
  9. Nie dotykać eksponatów - Czas na pierwszą pracę w duecie, między MJ i Peterem - czeka na ciebie m.in. pierwsza sekwencja skradankowa w grze. Musisz tutaj m.in. ustawić figurę demona i nie dać się złapać w muzeum.
  10. Szokujący powrót - Peter musi zmierzyć się z dawnym wrogiem - Shockerem, który ucieka ulicami Nowego Jorku, siejąc przy tym zniszczenie. Musisz gonić złoczyńcę, bujając się na sieci nad ulicami.
  11. Maska/pamiętny dzień - Te krótkie zadanie polega na powrocie do siedziby F.E.A.S.T, rozmowie z Martinem Li i odwiedzeniem Dr. Otto.
  12. Projekt Harry'ego - W tej misji zaznajomisz się ze stacjami badawczymi i dodatkowym typem misji w grze.
  13. Szok finansowy - Shocker powraca - tym razem nie bawi się w ucieczkę, a rzuca wyzwanie Peterowi!
  14. Zawiła sprawa - Peter trafia na ślad podejrzanego magazynu i planuje dokładnie go przeszukać.
  15. Nie ma to jak w domu - Po ciężkiej nocy, Peter postanawia odpocząć w domu... niestety, będzie musiał szybko zmienić swoje plany. Musisz odzyskać wyrzucone rzeczy!
  16. Zagadka/ Na Sofce - Czas na pokaz kolejnej aktywności pobocznej w grze, tym razem, musisz wytropić figurki zostawione przez Czarną Kotkę. Kolejnym opisanym zadaniem jest misja "Na Sofce", która opiera się na powrocie do siedziby F.E.A.S.T.
  17. Kropla, która przelała czarę - Peter musi uratować ludzi Fiska, którzy padają ofiarą nowej potęgi w mieście - Gangu Demona.
  18. Nagrodę otrzymuje... - To bardzo przejmująca i mroczna misja. Wcielisz się w niej w Milesa Moralesa, chłopak rusza na pomoc ojcu...
  19. Dwa w jednym - Peter rusza do jednej z siedzib gangu demonów.
  20. Ukryte zamiary - Peter postanawia przeszukać gabinet Martina Li i poszukać dowodów jego działalności przestępczej.
  21. Nowy początek - Peter rusza odwiedzić Dr. Otto, by sprawdzić jak uczony radzi sobie bez wsparcia Osborna.
  22. Randka - Mary Jane podczas kolacji z Peterem wspomina o swoim włamaniu do magazynu...
  23. Z deszczu pod rynnę... - Peter rusza na poszukiwania Charlesa Standisha, który zdaje się wiedzieć coś o Diabelskim Oddechu.
  24. Co jest w pudełku? - razem odblokujesz kolejną aktywność poboczną, która pozwoli ci zdobyć żetony wyzwań. Przed tobą wyzwania Taskmastera!
  25. Powrót do szkoły - Peter udaje się na bal przebierańców, by odnaleźć pewnego uczonego, przynajmniej może swobodnie działać w swoim kostiumie!
  26. Spider-Haker - Peter musi niepostrzeżenie wtargnąć do budynku Oscorp - co nie będzie proste, biorąc pod uwagę ilość zabezpieczeń.
  27. Nieproszony gość - MJ ponownie bierze sprawy w swoje ręce i próbuje wtargnąć do silnie strzeżonej bazy agentów Sable.
  28. Silne powiązania - Dr. Otto ciężko pracuje nad przełomem technologicznym, Peter wyrusza do placówki badawczej, by sprawdzić jego postępy.
  29. Pierwszy dzień - Miles wyrusza na pierwszy dzień wolontariatu w siedzibie F.E.A.S.T. Nie zamierza jednak stać pół dnia w kolejce - wybiera drogę na skróty...
  30. Kurs kolizyjny - Martin Li z pomocą opancerzonego konwoju postanawia przechwycić morderczą truciznę - Peter musi po raz kolejny pokrzyżować mu plany.
  31. Ten, który uciekł - MJ trafia na wystawę, na którą napadają ludzie Martina Li. Czas na kolaboracje Petera i MJ. Czy uda im się m.in. rozbroić bombę?
  32. Przełom/Rozważania - Peter nadrabia kontakt z Dr. Octaviusem i ciocią May, niestety, wszystko wskazuje na to, że coś złego niedługo nastąpi...
  33. Z deszczu... - Atak na więzienie zwiastuje bardzo zły przebieg wydarzeń - Peter jeszcze nie wie, że przed nim jeden z najgorszych dni w jego życiu.
  34. ... pod rynnę - Obolały Peter rusza na pomoc miastu, które zostało opanowane przez przestępców.
  35. Podążanie za śladem - Peter musi zmierzyć się z pierwszym duetem super złoczyńców - z Vulturem i Electro.
  36. Zatrute ulice - Peter pada ofiarą trucizny, która płata figle jego zmysłom. Wielkie żądła i morze trucizn? Tego jeszcze nie było!
  37. Dostawa zapasów - Tym razem główne skrzypce gra Miles, który postanawia na własną rękę zdobyć cenne zapasy.
  38. Siłacz - Czas zemścić się na Rhino i Scorpionowi - czeka na ciebie etap walki z dwoma bossami.
  39. Wstąp w me progi - Przed tobą ostatnia, najdłuższa i najcięższa dotąd sekwencja składankowa w grze. MJ planuje włamać się do apartamentu Osborna!
  40. Sedno sprawy - Zbliżasz się do końcówki gry - musisz dotrzeć do Mistera Negative i po raz ostatni się z nim zmierzyć.
  41. Wojna i pokój - Na poniższej stronie znajdziesz opis ostatniej misji wątku fabularnego - "Wojna i pokój", w grze Marvel's Spider-Man. Czas na ostateczną konfrontację z Doktorem Octopusem. Niegdyś przyjaciele, teraz wielcy wrogowie - czy Peter będzie w stanie wygrać z Otto?

Poboczne misje

Oprócz głównego wątku fabularnego, Spider-Man może patrolować Nowy Jork i brać udział w dodatkowych misjach. Wiele z nich nagrodzi cię cennym doświadczeniem - niektóre z nich są dość unikalne, możesz np. wziąć udział w unikalnej walce z dodatkowym bossem, lub zabawić się w łowce gołębi. W grze czekają na ciebie następujące zadania:

  1. Pomoc Howardowi -
  2. Awaria Sieci -
  3. Spider-Man. Prywatny Detektyw. -
  4. Szturm na zamek -
  5. Spioder-Manów dwóch -
  6. Fejm w sieci -
  7. Tombstone: W drodze -
  8. Tombstone: Co on buduje... -
  9. Tombstone: Pojedynek -
  10. Kocia kołyska -
  11. Kumple ze szkoły -
  12. Polowanie na snajperów -
  13. Tik Tak -
  14. W głowie się nie mieści -
  15. Kwestia dyskusyjna -
  16. Przewaga gospodarzy -
  17. Błąd: Nie znaleziono pliku -

Stacje badawcze

Harry Osborn miał wizję bezpiecznego i wolnego od zanieczyszczeń Nowego Jorku. Swoją wizję przekuł na stworzenie unikalnych stacji badawczych, które monitorują dane dzielnice miasta, wyłapując anomalie. Gdy dotrzesz do kolejnych placówek, uruchomisz misję, która często dorównuje długością i złożonością misjom pobocznym. Aby ułatwić nawigację, podzieliliśmy misję badawcze według regionów, w których występują.

  1. Midtown - Czekają tu na ciebie misje Wyciek chemikaliów, Łańcuch danych, Restart Times Square i Szczepionka dla gołębi.
  2. Upper West Side - Możesz tutaj odnaleźć takie misje jak: Spider-Bot, czy Piorunochron.
  3. Upper East Side - Znajdziesz tutaj tylko jedną misje: Nurkowanie na wyścigi.
  4. Harlem - W Harlemie weźmiesz udział w misjach: Wyraźnie wstrząśnięty, Problemy z wentylacją i Wstrząsając Harlemem.
  5. Greenwich - weźmiesz udział tylko w jednej misji, Ukrywanie się w tłumie.
  6. Hell's Kitchen - ponownie, tylko jedna misja - Szczepienie ryb.
  7. Chinatown - przeczytasz tutaj opis zadań Pod Ciśnieniem i Alarm Smogowy.
  8. Dzielnica finansowa - opisaliśmy tutaj misje Kłopotliwe maszty i Przyjazne bakterie.

Bossowie

Uniwersum Spider-Mana słynie z świetnie wykreowanych złoczyńców. Nie inaczej jest w Marvel's Spider-Man. W grze czekają na ciebie ikoniczni wrogowie Petera Parkera, którzy nie cofną się przed niczym, by go w końcu wykończyć. Musisz stoczyć kilka pojedynków z przeróżnymi bossami -opracowaliśmy strategie, które pomogą ci szybko uwinąć się z wszystkimi super-złoczyńcami.

  1. Wilson Fisk - Wilson "Kingpin" Fisk to szef jednego z najpotężniejszych gangów w Nowym Jorku. Złoczyńca pojaw się podczas misji Wydarzenie wieczoru. Mimo swoich sporych gabarytów, wróg jest dość zwinny i niezwykle silny. Musisz bazować na unikach i rozprawić się z jego pomagierami.
  2. Shocker - odziany w specjalny kombinezon, Shocker może tworzyć potężne fale uderzeniowe, które odpychają i niszczą wszystko dookoła. Z wrogiem zmierzysz się podczas misji Szok Finansowy. Bujaj się na sieci, omijaj fal uderzeniowych i zafunduj wrogowi terapie szokową!
  3. Tombstone - wielki, drapieżnie wyglądający mężczyzna, który nie czuje bólu. Na szczęście Peter dobrze przygotował się do pojedynku i stworzył substancje, która osłabia wroga. Nic nie zmienia jednak faktu, że to trudna walka - poczytaj, jak ją sobie ułatwić.
  4. Vulture i Electro - duet super-złoczyńców, którzy całkiem nieźle się uzupełniają. Vulture jest szybki, doświadczony i atakuje z zaskoczenia. Tymczasem Electro ma silne ataki obszarowe i razi Petera z dystansu.
  5. Scorpion i Rhino - Tym razem para łotrów o nieprzyzwoitej sile fizycznej. Rhino to prawdziwa maszyna zniszczenia - wszystko co znajdzie się na jego drodze jest niszczone. Tymczasem Scorpion gustuje w wyrafinowanej sztuce zatruwania swoich ofiar. Znajdziesz tutaj taktykę, jak pokonać obu wrogów.
  6. Mister Nagative - Niegdyś szanowany filantrop, teraz opętany myślą o zemście złoczyńca. Wróg posiada Alter Ego, które manifestuje się pod postacią demona. Walka nie jest zbyt łatwa, szczególnie, że na pomoc bossowi przyjdzie sporo zjaw.
  7. Doktor Octopus - Finałowa walka odbędzie się z samym Doktorem Octopusem. Jeden z najinteligentniejszych mężczyzn na świecie przeszedł na mroczną stronę - Peter jest teraz dla niego kolejną płotką, konieczna do usunięcia, by zemścić się na Osbornie. Przed tobą trudna walka - koniecznie przeczytaj ten rozdział, a dowiesz się jak ją sobie ułatwić!

Informacje o Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 6 września 2018, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 6 września 2018, odwiedź Opis przejścia

07.09.2018 22:58
👍
Jarozaken
1
Junior

Veeeeery nice !

08.09.2018 12:36
👍
odpowiedz
pawel 222
3
Chorąży

Spoko szykuje się kolejna prosta platyna .

08.09.2018 13:58
odpowiedz
1 odpowiedź
Spuki27
5
Legionista

Wiecie dlaczego podczas przestępstw mam odhaczone dodatkowe cele zanim jeszcze wdam się w walkę? I ciągle dostaje po jednym żetonie:/

post wyedytowany przez Spuki27 2018-09-08 14:13:46
22.09.2018 11:56
😃
pawel 222
3
Chorąży

Też miałem tak jak ty to chyba jakiś błąd .

12.09.2018 22:02
odpowiedz
great_warden
4
Junior

Warto wspomnieć że w grze jest jeszcze jeden ukryty kostium.
Otrzymuje się go po zrobieniu wszystkich ukrytych zdjęć (potrzebny do tego jest Sensor Zbliżeniowy z 50lvl).

Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382630Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382629Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382628Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382627Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382626Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382625Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382624Spider-Man - screen - 2018-09-12 - 382623Spider-Man - screen - 2018-08-03 - 379462