World of Warcraft Battle for Azeroth - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
World of Warcraft Battle for Azeroth - poradnik do gry

World of Warcraft Battle for Azeroth - poradnik do gry

Powrót do Azeroth! Poradnik do WOW Battle for Azeroth skupia się na poradach, kluczowych questach, problemach i sekretach gry. Stale aktualizujemy nasz poradnik o nowe zagadnienia takie jak rasy sprzymierzone, wymagania sprzętowe i buildy.

Poradnik do World of Warcraft Battle for Azeroth to przede wszystkim praktyczne porady i odpowiedzi na najważniejsze pytania nurtujące graczy. Battle for Azeroth to najnowszy dodatek do uwielbianego MMO – od momentu premiery gra zbiera świetne recenzje i wszystko wskazuje na to, że Blizzard dostarczył kolejnego materiału do gry na długie miesiące.

Poradnik do World of Warcraft Battle for Azeroth

Co znajdziecie w naszym poradniku do WOW-a? Postanowiliśmy podejść do sprawy odrobinę inaczej niż zazwyczaj i zamiast kompleksowego poradnika skupić się na pojedynczych, ale nie mniej ważnych informacjach, poradach, tipsach i instrukcjach, które mogą przydać się w czasie expienia i raidów. Dlatego zamiast opisu przejścia znajdziecie tu nader wszystko odpowiedzi na ważne pytania, takie jak odblokować danego mounta, jak dotrzeć do nowych lokacji czy – najważniejsze na początku – którą rasę sprzymierzoną wybrać? Innymi słowy, wszystko co przyda się początkującego graczowi w czasie swojej przygody z WOW-em.

Gdzie jest Thrall w Battle for Azeroth?

Gdzie jest Thrall w Battle for Azeroth? – Thrall, legendarna postać, ork, który ocalił swoją rasę i w dużej mierze ukształtował dzisiejszą Hordę, powraca w Battle for Azeroth. Pytanie jednak – gdzie jest Thrall? Sprawa wcale nie jest tak oczywista, ponieważ po porzuceniu tytułu Wodza Hordy Thrall pojawiał sie raczej rzadko, w najważniejszych momentach historii kontynentów. Odpowiadamy więc na Wasze pytanie – Gdzie jest i co robi Thrall w obecnym World of Warcraft?

Wymagania sprzętowe Battle for Azeroth

Pomimo faktu, że World of Warcraft wciąż opiera się na starym, czternastoletnim silniku, gra potrafi przyciąć nawet na nowszych sprzęcie. Postanowiliśmy więc poświęcić sporo miejsca i czasu na odpowiedzi na pytania: jak ustawić opcje graficzne? Co zrobić, aby WOW działał płynnie? Wymagania sprzętowe WOW-a zmieniały sie na przestrzeni lat, sprawdź więc, jak dobrego komputera potrzebujesz teraz.

Droga do Silithus i quest A Dying World

Początek w nowym dodatku WOW-a może być trudny. Czeka Was długa, ogromna wręcz przygoda, 10 leveli do zdobycia (do 120 poziomu) i setki nowych questów. Pytanie o to, jak dostać się do Silithus, to tak naprawdę pytanie oto, jak rozpocząć dodatek Battle for Azeroth. Przedstawiamy więc sposoby na dostanie się do Silithus zarówno od strony Hordy jak i Przymierza (Alliance). Dowiecie się, jak zdobyć naszyjnik Hearth of Azeroth oraz jakie warunki musicie spełnić, aby odblokować questa.

Sprzymierzony rasy w WOW – którą wybrać?

WOW przed Battle for Azeroth posiadał mnóstwo ras do wyboru, ale najnowszy dodatek pozwoli wcielić się w aż 8 nowych ras. Tzw. rasy sprzymierzone (Allied Races) to nowe frakcje, które przyłączą się zarówno do Hordy jak i Przymierza. W poniższym poradniku radzimy, którą rasę sprzymierzoną wybrąć oraz przede wszystkim wskazujemy, jak je odblokować.

Informacje o World of Warcraft Battle for Azeroth - poradnik do gry

Autor : Patryk PefriX Manelski

Ostatnia aktualizacja : 16 sierpnia 2018

World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386146World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386145World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386144World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386143World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386142World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386141World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386140World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386139World of Warcraft: Battle for Azeroth - screen - 2018-11-05 - 386138