Fallout 76 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Fallout 76 - poradnik do gry

Fallout 76 - poradnik do gry

Jak przeżyć Apokalipsę? Poradnik do Fallout 76 to potężny opis przejścia i solucja z wieloma poradami na start. Opisaliśmy wszystkie zadania poboczne i główne, rozwój postaci (SPECIAL i perki), tryb multiplayer i bronie. Przyda się mapa Fallouta 76 i porady dot. budowania bazy.

Poradnik do gry Fallout 76 stworzony jest z myślą o wszystkich graczach zabierających się do tego tytułu. Praktyczne porady na start przydadzą się z początkującym jak i zaawansowanym graczom. Nasz poradników poza poradami i tipsami to również pełna solucja i opis przejścia, w tym zadania poboczne, zadania główne i wszelkie pomniejsze questy.

Dodatkowo znajdziesz tutaj również informacje o rozwoju postaci, który może znacznie ułatwić ci podejmowanie decyzji na samym początku rozgrywki, jak i na wyższych poziomach doświadczenia. Aby ułatwić ci pierwsze chwile w grze przygotujemy również stronę opisującą tworzenie postaci.

Wzorem poprzednich części, gra Fallout 76 składa się z wielu misji głównych oraz pobocznych, dlatego przygotowaliśmy również opis każdej misji dostępnej w grze. Jeśli zadanie będzie można przejść na kilka sposobów, każdy z nich zostanie dokładnie opisany. Tyczy się to również każdej zagadki w grze, która może zakłócić spokojnie przejście Fallouta 76.

W poradniku do Fallouta 76 znajdziesz również dokładny opis wszystkich dostępnych trybów rozgrywki. Dzięki temu będziesz wiedział, co musisz zrobić, aby rozpocząć dany tryb oraz jak on wygląda. Zawrzemy również informacje, które ułatwią ci zdobywanie doświadczenia oraz wygrywanie danych rozgrywek. Znajdziesz tutaj również strony opisujące bronie oraz crafting. Ułatwi ci to rozgrywkę, w każdym trybie oraz na każdym poziomie w Falloucie 76.

W poradniku znajdziesz również dokładny opis mapy dostępnej w grze Fallout 76. Opisaliśmy teren, warunki pogodowe oraz elementy rozgrywki dostępne na danej części świata.

Aby ułatwić ci granie w Fallout 76 stworzymy strony opisujące wymagania sprzętowe, sterowanie oraz konfigurację gry. Fallout 76 ma być produkcją znacznie bardziej wymagającą od Fallout 4. Opiszemy, więc dokładnie co będziesz mógł zrobić, aby gra działała płynnie, a jednocześnie wyglądała dobrze. Dodatkowo stworzyliśmy stronę dotyczącą sterowania, aby ułatwić ci pierwsze rozgrywki i zapewnić ci zwycięstwo nawet w początkowych etapach gry.

Natalia Fras (www.gry-online.pl)

Fallout 76 w pigułce

Fallout 76 to poboczna odsłona serii, która oferuje możliwość rozgrywki singlowej oraz wieloosobowej. Singlowy tryb rozgrywki opowiada historię bohatera wychodzącego z Krypty po 25 latach. Cała opowieść będzie toczyć w okolicach stanu Wirginii Zachodniej. Gracz wcieli się w jednego z bohaterów, który przetrwał apokalipsę. Jego zadaniem będzie przemierzać świat w poszukiwaniu miejsc, które pozwolą na ponowny rozwój ludzkości.

Gra została stworzona przez Bethesda Game Studios, przy pomocy zespołu deweloperskiego Bethesda Austin.

Gra Fallout 76 ma pojawić się na komputerach osobistych, konsole PlayStation 4 oraz konsoli Xbox One 14 listopada 2018 roku.

Rozpoczęcie gry

W grze Fallout 76 będziesz mógł stworzyć swoją własną, wyjątkową postać, którą będziesz mógł przemierzać pustkowia. W zależności od tego jaką zaplanujesz sobie postać będziesz mógł wybrać jej atrybuty w systemie S.P.E.C.I.A.L oraz dobrze znane i uwielbiane perki. Rozwój postaci zostanie dokładnie opisany na osobnej stronie.

Mimo tego, że wykonując pierwsze zadania będziesz mógł trafić na innych graczy żaden z nich nie będzie mógł zrobić ci krzywdy. Twórcy zapewniają, że do piątego poziomu doświadczenia gracze będą chronieni. Oznacza to, że taki gracz nie może zginąć, a co za tym idzie stracić zdobytych przez siebie przedmiotów i punktów.

Porady na start

W grze Fallout 76 gracz trafi na cztery razy większą mapą niż w grze Fallout 4. Przygotujemy, więc listę porad, które ułatwią ci odnalezienie się w nowym świecie. Porady te przygotowane będą głównie z myślą o nowych graczach, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grą Fallout 76. Porady te będą odnosić się do różnych trybów rozgrywki i będą dotyczyć różnych aspektów gry. Skupimy się przede wszystkim na początkowym etapie gry – czyli co zrobić, aby przeżyć, jak najlepiej zarabiać pieniądze i kapsle na początku, gdzie zdobyć lepszą broń i pancerz itd.

Tryb multiplayer

Gra Fallout 76 wymaga stałego połączenia z Internetem. Jest to spowodowane tym, że na świecie przemierzanym przez gracza będzie poruszać się jeszcze ok. trzydziestu innych graczy. Choć mapa jest duża ilość pozostałych graczy jest mała, ponieważ twórcy chcieli, aby spotkanie drugiego gracza było wydarzeniem. Z innym graczem będzie można współpracować albo pozbyć się go za pomocą ulubionej broni. Jeśli zabijesz innego bohatera zdobędziesz jego ekwipunek, ale równocześnie staniesz się przestępcą. Według twórców działanie to będzie nieopłacalne, ponieważ inni gracze będą próbowali się zemścić.

Gracze poniżej 5 poziomu posiadać będą status ochronki nadany przez twórców. Oznacza to, że taki gracz nie może zginąć – nie straci więc punktów ani zdobytych przedmiotów.

Rozwój postaci

Rozwój postaci w grze Fallout 76 opiera się na znanym z tej serii systemie statystyk postaci S.P.E.C.I.A.L. Na potrzeby trybu multiplayer będzie on jednak nieco zmodyfikowany. Po awansie na kolejny poziom doświadczenia grasz otrzyma punkt, dzięki któremu ulepszy wybrany atrybut. Kolejnym krokiem będzie wybranie jednej z kart perków. Każda z nich będzie oferować przywileje dla postaci – ilość gwiazdek na karcie ma oznaczać moc danego perka. Kartami będzie można wymieniać się z innymi graczami przemierzającymi świat.

Mapa świata

Gra Fallout 76 zabierze graczy na terany Wirginii Zachodniej. Teren ten cieszy się bogatym folklorem dzięki czemu twórcy mogli stworzyć wiele istot z legend. Możemy spodziewać się, że zobaczymy na swojej drodze takie stwory jak Grafton i Flatwoods czy Snallygaster.

Teren w Falloucie 76 ma być ponad cztery razy większy niż w Falloucie 4. Maja być to głównie obszary pustynne, ale nie zabraknie również zrujnowanych miast, w których będzie dużo surowców oraz dostępnych misji. Cała mapa zostanie podzielona na sześć regionów, które zostaną zróżnicowane pod kątem topografii terenu i poziomu doświadczenia przeciwników. Całą mapę będzie przecinać łańcuch górski, który będzie utrudniać poruszanie się po terenie. Dodatkowo trafimy również na leśnie mokradła, pustkowia czy tereny zalewowe. Na tych terenach będzie znajdować się wiele opuszczonych farm, młynów i fabryk. Pojawią się również ruiny stacji kosmicznej, po której będzie można swobodnie chodzić i ją eksplorować.

Misje

Akcja Fallouta 76 będzie się toczyć dwadzieścia pięć lat po upadku ostatnich bomb. Każdy z graczy wcieli się w mieszkańca krypty, którego zadaniem będzie odbudowanie nowego świata. Rozgrywa będzie opierać się na zbieraniu surowców, udawaniu się na polowania oraz na tworzeniu nowych budynków. Wszystkie działania gracza będą jednak zakłócane przez monstra zwane Scorchbeasts. Będą one wychodzić na powierzchnie przez otwory powstałe w ziemi. Jednym z zadań gracza będzie zamykanie tych przejść, aby potwory nie zagrażały nowemu światu.

Poza tym każdy gracz będzie mógł realizować zadania fabularne i misje poboczne. Te będzie można zdobyć u robotów lub znaleźć w notatkach bądź skrytkach, bowiem każda postać ludzka poruszająca się po terenie będzie innym graczem.

Dodatkowo będą pojawiać się globalne wydarzenia, które będą dostępne dla każdego gracza zalogowanego na serwerze. Jeśli zdecydujesz się wziąć udział w takim zadaniu pojawisz się na miejscu z innymi graczami. W ten sposób będziesz mógł rozwijać swoją postać oraz poznawać nowych gracz, niektórzy z nich mogą okazać się godni zaufania i pomogą ci w odbudowanie świata.

Aneks

Ostatni rozdział poradnika będzie opisywać techniczną stronę produkcji. Znajdziesz tutaj wymagania sprzętowe, które pozwolą określić czy twój komputer uruchomi grę. Stworzymy również opisy poszczególnych ustawień graficznych, które wymagają więcej mocy obliczeniowe, abyś wiedział co warto obniżyć, aby gra działała dobrze nada wyglądając świetnie. Oprócz tego, znajdziesz tutaj zestawienie wszystkich przycisków używanych podczas rozgrywki.

Natalia „N.Tenn” Fras (www.gry-online.pl)

W przygotowaniu Fallout 76 - poradnik do gry

Poradnik do gry Fallout 76 jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Fallout 76.

Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375501Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375479Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375478Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375477Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375476Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375475Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375474Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375473Fallout 76 - screen - 2018-06-11 - 375472