Fear the Wolves - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Fear the Wolves - poradnik do gry

Fear the Wolves - poradnik do gry

Człowiek człowiekowi wilkiem. Poradnik do Fear the Wolves zawiera porady, które nauczą Cię wygrywać mecze online. Poznasz tu najlepsze miejsca do lądowania i najlepsze bronie, zrozumiesz, jak działają anomalie oraz wilki i mutanci. Mapa Fear The Wolves została opisana i objaśniona.

Niniejszy poradnik do bety gry Fear the Wolves omawia najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Pierwszy rozdział tego poradnika w szczegółowy sposób przeprowadza Gracza przez podstawy rozgrywki, a więc opis meczu, porady na start, opis mapy z podziałem na najważniejsze punkty i system siatek anomalii pogodowych. Kolejny rozdział został poświęcony opisowi przebiegu rozgrywki Fear the Wolves z podziałem na początkowy, środkowy i końcowy etap meczu. Nie zabrakło tutaj także porad przyporządkowanych do każdego z wymienionych etapów meczu. Następny rozdział został poświęcony najważniejszym aspektom rozgrywki, jak: system strzelania, najlepsze miejsca do lądowania, walka z przeciwnikami sterowanymi przez AI oraz opis pojazdów. W dalszej części niniejszego poradnika do bety gry Fear the Wolves, Gracz będzie miał możliwość dokładnego zapoznania się z anomaliami pogodowymi występującymi w grze Fear the Wolves oraz ich wpływem na rozgrywkę. Przedostatni rozdział omawia wymagania sprzętowe gry Fear the Wolves. W ostatnim rozdziale poradnika znajduje się FAQ, a więc Gracz znajdzie tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Zebraliśmy mnóstwo porad i tipsów, które okażą się pomocne w brutalnym świecie Fear the Wolves - Fear the Wolves - poradnik do gry

Porady na start w Fear the Wolves

Zebraliśmy mnóstwo porad i tipsów, które okażą się pomocne w brutalnym świecie Fear the Wolves. Choć gra opiera się na dobrze znanym i wypracowanym przez PUBG i Fortnite koncepcie Battle Royale, to jednak wyróżnia ją kilka szczególnych czynników. W tym rozdziale poradnika poznasz najlepsze porady pomocne na początku rozgrywki. Dowiesz się, jak zacząć i jak przetrwać w świecie gry, na co zwrócić uwagę i czego unikać.

  1. Fear the Wolves w pigułce - czyli opisujemy krótko, czym dokładnie odróżnia się gra ze studia Vostok Games. To tutaj poznasz podstawowe zasady rozgrywki typu battle royale.
  2. Porady na start - czyli jak zacząć i co dokładnie zrobić na początku. Tipsy pomogą przeżyć i dotrzeć do końcowego etapu meczu, w których stoczysz bój o zwycięstwo. Pamiętaj: oprócz przeciwników sterowanych przez graczy na Twojej drodze staną m.in. wilki i rozmaici mutanci.
  3. Czego NIE robić w Fear the Wolves - rozdział odwrotny do porad na start, ale równie istotny. Tłumaczymy, czego unikać i w którym miejscu należy zachować szczególną ostrożność. Gry typu battle royale redefiniują gatunek, w związku z tym to, co działało w innych grach FPP, tutaj niekoniecznie zadziała. Warto pamiętać o ostrożności w czasie pokonywania otwartych przestrzeni, o zamykaniu za sobą drzwi (aby przeciwnik nie wiedział, że jesteś lub byłeś w danym budynku) jak i również o tym, że anomalii należy unikać.

Mapa Fear the Wolves

W tej sekcji poradnika do Fear the Wolves poznasz mapę, którą zaprojektowali twórcy z Vostok Games. Osobne strony poświęciliśmy wytłumaczeniu skomplikowanej legendy mapy, jej sektorów i rozmaitych kolorystycznych oznaczeń, z którymi zetkniesz się w grze. Jeśli więc zastanawiasz się, gdzie najlepiej wylądować albo co stanie się w strefie śmierci (dead zone) lub gdzie znaleźć najlepszy loot. Stale rozwijamy ten rozdział poradnika, uzupełniając go o nową zawartość.

  1. Mapa - opis mapy, legenda, sektory, czyli tłumaczy oznaczenia kolorystyczne na mapie gry.
  2. Najlepsze miejsca do lądowania - dział w trakcie budowy.

Poradnik do bety Fear the Wolves zawiera:

  1. Podstawy rozgrywki
  2. Porady na start
  3. Opis mapy wraz z podziałem na najważniejsze punkty i system siatek anomalii pogodowych.
  4. Opis meczu z podziałem na etapy.
  5. Opis sytemu strzelania.
  6. Najlepsze miejsca do lądowania.
  7. Opis pojazdów.
  8. Porady związane z walką przeciwko przeciwnikom sterowanym przez AI.
  9. Opis anomalii pogodowych.
  10. Wymagania sprzętowe.
  11. FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania.

Informacje o Fear the Wolves - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 17 lipca 2018

Fear the Wolves - screen - 2018-06-01 - 374336Fear the Wolves - screen - 2018-06-01 - 374335Fear the Wolves - screen - 2018-06-01 - 374334Fear the Wolves - screen - 2018-06-01 - 374333Fear the Wolves - screen - 2018-06-01 - 374332

29.08.2018 10:59
1
Dargh
5
Junior

Ja mam porade - nie wydawajcie 80plna na ten niedopracowany bubel ktory niedlugo bedzie F2P :)