Vampyr - poradnik do gry

Vampyr - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czy warto zabić Claya Coxa w Vampyr? Vampyr poradnik, solucja

W grze Vampyr, podczas Rozdziału I: Kwarantanna dość szybko natkniesz się na Claya Coxa - poszkodowanego mężczyznę, którego zahipnotyzujesz. Wykonując misję "Zabierz mnie do szpitala", Jonathan pochwyci postać i twoim zadaniem będzie odejść z mężczyzną w odosobnione miejsce. Gra teraz da ci wybór - możesz wyssać krew i zabić Claya Coxa, lub puścić go wolno.

1 - Czy warto zabić Claya Coxa w Vampyr? - Vampyr - poradnik do gry
  • Jeśli puścisz go wolno, spotkasz mężczyznę w późniejszej rozgrywce. Będzie on normalnym mieszkańcem szpitala Pembroke, zaoferuje jedno śledztwo do wykonania itp. Będziesz mógł również odnaleźć wskazówki, które powiedzą ci więcej o historii Claya.
  • Jeśli wyssiesz jego krew, zdobędziesz sporo doświadczenia, a mężczyzna umrze. Niemożliwe będzie wykonanie dodatkowego śledztwa i poziom zdrowia dzielnicy spadnie.
  • Oba rozwiązania przyznają inne osiągnięcia (trofea na konsoli). W grze nie ma manualnego zapisu gry, więc podczas pojedynczego kończenia gry możesz zdobyć tylko jedno z osiągnięć.
  • Możesz wyssać krew z Claya później. Nie warto od razu zabijać Claya - dużo lepiej jest wykonać jego misję, zdobyć wskazówki o nim i dopiero później wyssać jego krew.
  • Jeśli chcesz zakończyć grę bez ofiar, musisz rzecz jasna oszczędzić mężczyznę i nie pić krwi żadnego z mieszkańców.