Vampyr - poradnik do gry

Vampyr - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rzemiosło i tworzenie leków w Vampyr Vampyr poradnik, solucja

Ten rozdział poradnika do gry Vampyr opisuje rzemiosło i proces tworzenia leków.

1 - Rzemiosło i tworzenie leków w Vampyr - Vampyr - poradnik do gry
  • W grze obecny jest dość prosty crafting. Możesz m.in. ulepszać swoją broń, odblokowując dla nich nowe umiejętności i wzmacniając poziom obrażeń.
  • Dodatkowo, możesz przy swoim biurku tworzyć leki dla mieszkańców oraz tworzyć serum, które służą jako swoiste mikstury, odnawiające np. poziom zdrowia bohatera w walce.
  • Aby tworzyć lepsze przedmioty, potrzebne nam są np. fragmenty porządnego spustu, lub fragmenty porządnego uchwytu. Te są dostępne wraz z późniejszymi misjami - sprzedawcy zyskują nowy asortyment i wrogowie "gubią" lepszy loot.
  • Podobnie sprawa wygląda z nowymi lekami - początkowo możesz tworzyć tylko te podstawowe. Wraz z postępami w fabule zdobędziesz nowe receptury. Pierwszy zestaw nowych leków zdobędziesz np. podczas poszukiwań w piwnicy Starej Kostnicy.
  • W grze możesz odnaleźć sporo różnych śmieci i przedmiotów pozornie nieprzydatnych - wystarczy pozbierać resztki z wrogów lub otwierać wszystkie skrzynki. Jeśli jednak udamy się do kryjówki, możemy rozłożyć zdobyte tak przedmioty na materiały rzemieślnicze.